روز گذشته صفحه ی فیس بوک ال جی الکترونیکس تیزری از تلفن هوشمندی را به نمایش درآورد که گفته می شود نام LG Class را یدک می کشد و در آینده ای بسیار نزدیک به کاربران معرفی خواهد گشت.
هنوز مشخص نیست که محصول یاد شده قرار است به بازارهای جهانی بیاید یا عرضه اش صرفاً به کره جنوبی محدود می شود و ضمناً نمی دانیم که با موبایلی فلزی طرف هستیم یا کماکان شاهد بدنه ای پلاستیکی با طرح فلز خواهیم بود.
اما امروز چند عکس از ماکتی بر مبنای همین اسمارت فون منتشر شده اند، که جزئیات بهتری را در موردش نشان می دهند و تصور دقیق تری را از آن در ذهن ما پدید می آورند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اکنون منابع مختلف بر حسب اطلاعاتی که به شیوه های گوناگون کسب کرده اند باور دارند LG Class دارای شماره مدل LG-H740 است، که در صورت صحت این موضوع باید یادآور شویم قبلاً موبایلی با همین شماره مدل در پایگاه داده ی GFXBench رویت گشته.
اطلاعات دیتابیس مذکور نیز می گویند با دیوایسی دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی (تصاویر جدید این موضوع را نقض کرده و به صفحه نمایش ۵ اینچی اشاره دارند)، چیپست ۱.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه اندروید ۵.۱.۱ طرف هستیم.
نکته ی جالب اینکه کمپانی کره ای در دستاورد میان رده تازه اش قدری از سبک و سیاق معمول خود فاصله گرفته و به نظر می آید قصد دارد بدین طریق بازخوردها را در مورد این شیوه ی جدید دریافت نموده و در صورت مثبت بودن شان به شکل گسترده تری از آن بهره بگیرد.
تا ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور، روزی که ذکر می شود LG Class رونمایی خواهد گشت زمان زیادی باقی نمانده و لذا باید تا آن موقع و مشخص شدن واقعیت قدری منتظر بمانیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





حتی از توی عكس واضحه كه جنسش از فلز نیست
منو یاد طراحی مدل های جاوا ال جی سالهای قبل میندازه مخصوصا این
http://www.clickbd.com/global/classified/item_img/653803_0_original.jpg
واسه یه میان رده. طراحی عالی داره
سلام
مشخصه که ال جى این گوشی رو تولید می کنه تا بازخورد مشتری ها رو نسبت به طراحی جدید و متريال فلزی رو ببینه... مشابه کاری که سامسونگ با معرفی گلکسى آلفا انجام داد و در ادامه مشابه همون طراحی و متريال رو تو نوت چهار اجرا کرد با این تفاوت که سامسونگ یک گوشی بالا رده با امکانات بیشتر نسبت به پرچمدار همون سال ( گلکسى اس پنج) رو تولید کرد ولی آل جى با یک میان رده شروع کرده... من شباهت خاصی بین این گوشی و آیفون ها نمی بینم ولی جلوی گوشی شبیه بعضی از محصولات اچ تی سی و نوکیا ( لوميا) است... در کل یه طراحی متفاوت رو ارائه کرده و با وجود برخی نقایص مثل حاشیه های زیاد و ضخامت زیاد، باز هم جذابیت خاص خودش رو داره... سال آینده ال جى باید پرچمدار با کیفیت و فلزی رو معرفی کنه تا تو دایره رقابت پرچمدار های سایر کمپانی ها باقی بمونه... ال جى به مراتب دوست داشتنی تر از سامسونگه و امیدوارم بخش بیشتری از سهم فروش گلکسى های سامسونگ رو تصاحب کنه.
ﺯﺷﺘﻪ...
خیلی عذر میخوام از دوستان اما داغون تر از الجی برندی نیست تو جهان
تازه اینجوری کلمه ی داغون تحقیر میشه
دقیقا حرف حق رو زدی دوست عزیز داغون تر از الجی و بنجل تر از این برند توی کره زمین نیست :| اون از گوشی هاش که با یک فشار ترک میخورن صحفه نمایششون اونم از تلویزیون هاش که نویز شون از تلویزیون لامپی دهه 80 هم بیشتره :|
درود
این نظر شما، بیشتر نشوندهندهی میزان اطلاعات و سطح سواد خودتون هست :)
نمیدونم چرا ، ولی احساس میکنم ازین گوشیهاس که فقط واسه بازارهای ژاپن و کره ارائه میشه :)
ببخشید کجا میشه اخباری را پیدا کرد که تو بازار خودمون باشه نه خارج اگه گوشی یا تبلت جدیدی وارد شد حرفشو بزنن نه هر چی خارج ساخته بشه که وارد نمیشه
فعلا که همون جی 4 با سخت افزار و بنچمارک نه چندان قابل تعریفش حتی از آیفون 6 هم روونتره و مشکل رم نداره و با پر شدن حافظش هیچ کاهش سرعتی نداره (بی لگ ترین گوشی اندرویدی با رابط کاربری سنگین) و تو دوربین هم حرفی واسه گفتن نذاشته.
خخخخ جک میگی ؟! جلو Z3+ که حرفی نداشت توی بنچمارک 46000 در مقابل 56000 تای زد3+ خدایش ترول سوزشی چکش چرمی الجی تا این حد ندیده بودم که خودشو به اون طرف بزنه :|
اینم بگم که اندروید خالص هر چقدرم سنگین باشه رون هستش اصل اینکه هر وقت الجی تون قدرت ساخت build kit خودشو داشت و از Pure AOSPاندروید خام استفاده نکرد شاهکار کرده
چقدر دوربین و تجهیزاتش زده بیرون ! در آینده ایی نزدیک میشه دوربین گوشی رو جدا و به عنوان لوازم جانبی بفروشن :|
ال جی هم تسلیم بازار شد و به سمت فلز رفت ولی توقع بیشتری از ال جی داشتم از پشت خیلی شبیه سری میت یا وان هست بیرون زدگی دوربین و کلید ها (چرا؟) با این که نکته منفی هست ولی به این علت که وسط گوشی هست اگر از پشت بذاریم متعادله (بر عکس بیرون زدگی گوشی هایی که دوربینشون در گوشه هست و اگر به پشت بذاری کج قرار میگیرند) از جلو هم بسیار شبیه طراحی لومیا هاست اگر قاب پلی کربنات ۷۳۰ رو (به عنوان مثال) فلزی کنید با هم مو نمیزنند!