ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ارائه آپدیت watchOS 2 را به خاطر یک باگ به تعویق انداخت

شب گذشته آپدیت iOS 9 منتشر شد و قرار بر این بود دارندگان ساعت هوشمند اپل، آپدیت watchOS 2 را نیز دریافت کنند اما گویا همه چیز طبق برنامه ریزی پیش نرفته و اپل مجبور ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شب گذشته آپدیت iOS 9 منتشر شد و قرار بر این بود دارندگان ساعت هوشمند اپل، آپدیت watchOS 2 را نیز دریافت کنند اما گویا همه چیز طبق برنامه ریزی پیش نرفته و اپل مجبور است ارائه ورژن دوم سیستم عامل ساعت هوشمندش را اندکی به تعویق بیاندازد.

علت این ماجرا، وجود یک مشکل و باگ گزارش شده است. مشخص نیست که باگ مذکور چیست و تا چه حد اوضاع اش بحرانی است اما در هر صورت به قدری مشکل ساز بوده که اپل از خیر عرضه آن و سپس آپدیت دوباره اش گذشته.

سخنگوی اپل می گوید که مهندسین از مشکل با خبر هستند و امیدوارند در مدت زمانی اندک آن را اصلاح نمایند. در بیانیه آمده: «ما متوجه یک باگ در توسعه watchOS2 شدیم که برطرف کردن آن مدت زمان بیشتری از آنچه انتظار داشتیم می طلبد. ما امروز watchOS2 را عرضه نخواهیم کرد اما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.»

عبارت «به زودی» احتمالا به مفهوم چند روز خواهد بود و در هر صورت باید منتظر ماند. بزرگ ترین تغییر watchOS 2 مربوط می شود به دسترسی بیشتر توسعه دهندگان شخص ثابث به قسمت های مختلف اپ و قابلیت های شخصی سازی بیشتر برای کاربر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • bond

    دزد سرگرنه !
    /
    ایمک 8 گیگ رم 2300 دلار
    ایمک 32 گیگ رم 2900 دلار !!!
    /
    600 دلار واسه 24 گیگ رم بیشتر !
    حتی 32 گیگ رم رو از امازون یا ای بی بگیری میشه 270 دلار
    /
    http://i.imgur.com/U6Ha4Dj.jpg
    http://i.imgur.com/ofi66U4.jpg

  • محمود

    غول یعنی بتونی تبلت پی سی رو راه بندازی و تبلت و کامپیوتر رو با هم یکی کنی که همه الان به فکر تقلیدش بیفتن / غول یعنی تکنولوژی پشت کینکت /
    ....
    اینا رو فرستادم واسه مجله ی کودکان بخش جوک!!
    تبلت و کامپیوتر؟ بد بخـت سرفیس((پرو)) ۳ اندازه ی آیپد ایر قدرت نداره! دوتا محاسبه ی گرافیکی سخت ازش بگیری کپ میکنه! اندازه ی پی سی ۷ ۸ سال پیش زور داره!
    تکنولوژی پشت کینکت هم چه فایده نه تو گیم ازش استفاده میکنه کسی نه کار دیگه ! خخخ
    هر چقدر بگردی افتخاری پیدا نمیکنی!!! گشتم نبود

  • علی

    خیلی قشنگه

  • Divan Greedy (아이유)

    دزد ؟؟ دقیقن چی کار کرده ؟ بیانیه داد که هر کسی می تونه با خاموش کردن auto update جلوشو بگیره / بعد کسی بابت دانلود اینترنت خونه پولی نمی ده مگر توی چند کشور از جمله ایران / اومده برای کسایی که می خوان در اینده اپدیت کنن کار رو سریع تر کرده همین / #حرفمفت

    • رضا

      کی حرف از داونلود زد؟ مشکل آپلوده. هر کسی آپدیت رو میگیره شروع میکنه به سید کردن واسه بقیه. سید اصلن میدونی یعنی چی آقای باسواد؟

  • Divan Greedy (아이유)

    مرغ مقلد ؟؟ منظورت کپی هایی هستش که اپل از سرفیس و ویژیگی هلی ویندوز هستش ؟؟ لقب خوبیه براش / بفرمایید یه نمونه دیگه از طرفدارای اپل / اول یاد بگیرید درست صحبت کردنو بعد بیایید اینجا بحث کنید

    • محمود

      خدایی تو اینجا چی کار میکنی که اینقد سطح علمیت پایینه!؟
      محل اتصال داک سرفیس و ایپد کپیه؟ یعنی واقعا نمیفهمی که کیبرد باید با یه چیزی به آیپد وصل بشه؟ (ابن سوالم واقعی بود؟ اگه واقعا تا اینحد از فقر علمی رنج میبری که دیگه کامل مشخص میشه وضع مایکی !:))) )
      قلم سرفیس در مقابل قلم آیپد هیچی نیست، ((هیچی)) نیست. ویدیو هاشو نگاه کن تا سکته کنی!
      در مورد پایه: تا حالا کاور های اصلی آیپد رو دیدی که از زمان آیپد دو و سه بودن؟ دیگه صحبتی ندارم و میسپارمت به عقـل نا قصت

    • Divan Greedy (아이유)

      خخخخ رو که نیست سنگ پاست / پایین ایپد پرو رو دیدی ؟؟ همون جای وصل کیبورد های سرفیس / کپی ایده های سرفیس ، قلم ، کیبورد ، پایه / در ضمن خوشگله ایپد پرو حدود 1 اینچ بزرگتره اول بخون بعد بیا بحث کن /

    • محمود

      :))) کپی های اپل از سرفیس؟ :))))
      میشه دقیق تر اشاره کنی چون فکر کنم بر عکس گفتی!
      دز دیدن نسبت ۴ به ۳ و کلا فلسفه ی وجودی سرفیس بر اساس آیپده!
      بیچاره مایکی که طرفداراش از فرط بی افتخاری به چه چـرت و پـرت گفتنایی رو میارن!

  • Divan Greedy (아이유)

    یه ویدیو اینستاگرمی از ios 9 /
    https://instagram.com/p/7ul3dMxVdW/?taken-by=divangreedy8
    نظراتم راجبش / مولتی تسکینگ برام کنده و نسبت به ios 8 از نظر طراحی عقب گرد داشته ، اون موقع می شد صفحه های قبل رو خوند مثلن مطلبی و ... / از قابلیت دو انگشتی برای کیبورد خوشم اومد / قابلیت slide over یه مشکل بزرگ داره که اونم اینه که صفحه بزرگ تر فعال نیست ، متسافانه ایپد ایر نمی تونه قابلیت هر دو پنجره کنار هم رو داشته باشه به خاطر محدودیت سخت افزاری

    • Divan Greedy (아이유)

      خخخخ بفرمایید اینم یه فن دیگه اپل / شعور و تربیت توی اکثرتون از بین رفته / اگرم بی سواد باشم بهتر از اینکه شعورم اندازه ی تو باشه

    • Divan Greedy (아이유)

      برای اپلی جماعت هر کاری بکنی باز قدردان نیستن ، اصلن نمی ره بیبنه ویدیو چی هست فقط منفی می ده / منو عجب یاد ویدیو دیروز ایفون اولیه و اخرین ایفون می اندازید

    • Divan Greedy (아이유)

      پیشنهاد های سیری و اون صفحه سرچ هم درست کار نمی کنه اما خوبه که باز روش قدیمی و یه صفحه اختصاصی براش گذاشتن

      • محمود

        خدا ریشه ی اینا رو بکنه که مثه خوره افنادن به جون سایت! مثه یه بچه ی خوب ساکت بشینید اینقد د سمال نکشید غلـط های مایکی دززد رو
        .
        بیچـــــــــــــاره ها طرفدارای مایکی که هیچی ندارن بهش افتخار کنن! دوم تو برزیل!!!! خخخ تو یه کشور دوم شدن (اول هم نه!) حالا چرا خودتونو جررر میدید!؟

        • Divan Greedy (아이유)

          جدن سایت افتاده دست کیا / یه مشت بی تربیت و بی شخصیت که تمام هنرشون لات بودنشونه

  • عـــامـر

    برام مهم نیست والا :D
    چون اپل واچ ندارم

  • Positron5

    IOS 9 برا بعضی ها دانلود نمیشه . Watch os 2هم که باگ داره .
    عزیزان اپلی چند روز پیش از باگ پیش نمایش ویندوز موبایل حرف میزدن . حداقل اون پیش نمایشه این چرا

    • Sajad_alipour

      مگه الان watch os 2 با باگ منتشر شد؟ مگه ویندوز 10 از زمان انتشار رسمیش باگ نداشت؟پیشنمایش نبود که دیگه! ویندوز 10 موبایل هم کلا حرفشو نزنیم سنگین تریم.حالا به قول متن بزودی اپل چند روز طول میکشه ولی بزودی مایکرو ماه ها.

      • Divan Greedy (아이유)

        استاد اعظم ویندوز فون از اول می شه گفت ساخته شده همه چی redesign شده ، بعد اینو با اپدیتی مثل این مقایسه می کنی ؟؟ منطقت منو کشته / ویندوز فون الانم توی مرحله ازمایشی هستش هر وقت منتشر شد و باگ داشت بیا این جا نعره بزن تا اون موقع خواهشن الودگی صوتی ایجاد نکن

        • Envy

          ما هر وقت درمورد مایکروسافت نظر میدیم فن هاش میان می گن فعلاً نسخه پیش نمایشه یا در آینده درست میشه یا redesign شده!!
          الان بیشتر از یک ماه از نسخه رسمی ویندوز 10 می گذرد ولی کمتر از ده درصد مردم بهش اپدیت کردن که این یک مشکل خیلی بزرگ برای مایکی هستش و باید هرچه سریع تر دنبال رفعش باشه و الان بعد چند اپدیت که داده هنوز بدون باگ و کامل نیست و بعضی از قسمت هاش هنوز از زمان ویندوز xp و سون تا الان تغییر نکردن و اصلا هماهنگ نیستن.
          ویندوز فون هم که هر سال میگن از دوباره ساختیمش ولی فرق زیادی با قبلی ها نداره و لاکپشتی پیشرفت میکنه و مایکی هم اصلا بفکر ویندوز فون نیست و داره سرویس هاش رو به اکوسیستم گوگل و اپل میاره بجای اینکه تیم توسعه ویندوز فون رو توسعه بده تا سریع تر به بهره برداری برسه نه مثل ویندوز فون 7 سرمون بیاد ما نمی خوایم شما هر نسخه بیاد بکوبید و از دوباره بسازید ما فقط تجربه کاربری خوب و سریع و دیزاین زیبا و کاربر پسند با امکانات جدید می خوایم.
          و زمان نصب شدن بازی در Xbox one هنوز زیاده و باید بهتر بشه.

        • Sajad_alipour

          نعره زدن قابلیت تو و امثال توئه.خسته نشدی اینقدر گفتی redesign! اونم چه دیزاین زیبا و چشم نوازی! همین دیگه؟ تموم نمیشه این ریدیزاین؟ضمنا من اصلا مقایسه نکردم.گفتم که حرف نزنیم سنگین تریم چون تو میای نعره میزنی بعدش! نکنه ویندوز 10 دسکتاپ هم وقتی رسمی منتشر شد باگ نداشت؟

          • Sajad_alipour

            ببین آقای غول حداقل تا وقتی کسی بهت توهین نکرده بهش توهین نکن.جواب نظراتت زیاده ولی ترجیح میدم چیزی نگم تا بیشتر از این توهین نکنی و جوش نیاری.امیدوارم یه تغییری هرچند کوچک تو این رفتار طلبکارانه و پاچه گیرانه ات بدی.خدانگهدار دوست فهمیده و با شعورم.

          • Divan Greedy (아이유)

            انتطار داری برات پرواز کنه ؟؟ نه عزیزکم این سیستم عامله نه بشقاب پرنده ، redesign برنامه یکی از سخت ترین کارهاست اونم نه یکی همه برنامه های اصلی / چرا باگ های کوچیکی داشت منکر نمی شم اما روز به روز با اپدیت ها رفع شدن / من نگفتم کار اپل اشتباهه که داره این کار رو می کنه هر چی وایسن که سیستم عامل بهتر بشه ، بهتره

          • Divan Greedy (아이유)

            امثال من ؟ نه عزیز شما معلوم نیست مایکروسافت چی کارت کردی که مشکلات بنی اسرائیلی می گیری / چیزی که اتفاق افتاده رو باید گفت تا شاید شما و امثال شما بلاخره معنیشو بفهمن / بفهمید که از اول نوشتن یه برنامه چقدر می تونه سخت باشه ، مایکروسافت داره یه سیستم عامل کاملن جدا می ده بعد یه کسی مثل تو اینو با این اپدیت مقایسه می کنه / اگر خوشت نمی یاد از دیزاینش راه باز جاده دراز خوش اومدی کسی مجبورت نکرده

      • Positron5

        اینو گفتم که اپلی ها محترم باگ باگ نکنن برامون .

        • Sajad_alipour

          باگ باگ میکنن چون دوستان متعصبی مثل شما مایکرو رو غول نرم افزاری دنیا میدونید.من منکر بی نظیر بودنش تو بعضی سرویس ها نیستم ولی دیگه غول زیادیه واقعا!

          • Divan Greedy (아이유)

            غول یعنی نرم افزار پشت HoloLens یعنی قدرت hololens که متکی به خودش باشه بدون دستگاه اضافی و سیم و ... / غول یعنی هر برنامه ای که برای رقیب می دی بره توی لیست بیشترین دانلود ها / غول یعنی سرفیس هاب و نرم افزار بهینه شده براش / یعنی ایکس باکس وان و قابلیت اجرا بازی های ایکس باکس 360 / غول یعنی شرکای گوگل بیان نرم افزارشو به صورت اماده روی موبایل هاشون نصب کنن / غوب یعنی ویندوز توی عابربانک ها ، وسایل پزشکی ، و ... یعنی ویندوز که 1.5 میلیارد کاربر که هر روز ازش استفاده می کنن

          • Divan Greedy (아이유)

            غول می دونی یعنی چی ؟؟ یعنی اینکه بری روی کنفرانس رقیب اجرا کنی و رقیب نرم افزارهای خودشو نمایش نده / غول یعنی اینکه توی تمام سیستم عاملا برنامه داشته باشی و همه هم به نحو احسن کار کنن / غول یعنی از سال 2013 پایه برنامه های یونیورسال رو بزاری که بعدش قابلیتی مثل کوانتیوم رو اجرا کنی / غول یعنی بتونی تبلت پی سی رو راه بندازی و تبلت و کامپیوتر رو با هم یکی کنی که همه الان به فکر تقلیدش بیفتن / غول یعنی تکنولوژی پشت کینکت /

    • محمود

      ویندوزی ها چطور روتون میشه در مورد ای او اس نظر بدید؟! :)))) تو بد بـختی خودتون بمونید جیک هم نزنید:))

      • Divan Greedy (아이유)

        ؟؟؟؟ فعلن که با 85 میلیون دانلود ترکونده / اینم طرز صحبت به طرفدار دیگه اپل

        • محمود

          ویندوز دسک تاپ رو با ای او اس مقایسه میکنی؟
          اینم نهایت تعقل یه طرفدار مایکی! از ویندوز فون بگو! از ۲/۵٪!!
          /./
          پوزیترون هویت تو مشخصه! به متعصب بی منطق!!
          سر تو چیزی نکن که بت ربط نداره پسر خوب

          • Divan Greedy (아이유)

            ویندوز فون / دومین سیستم عامل برزیل و ایتالیا بعد از اندرویید /توی بقیه اروپا هم نزدیک بهش ، 3 سال دیرتر وارد بازار شد / چی شد تا دیروز داشتید ایپد پرو با سرفیس مقایسه می کردید که فلان و ... الان ؟؟ سیستم عامل ایپد چیه ؟؟ امیدوارم بدونی

          • Positron5

            تو هنوز معلوم نیستی اسم دوم کدوم یک از کاربرایی برای من حرفم میزنی ؟

      • Positron5

        با کسایی که هویتشون هنوز معلوم نیست بحث نمی کنم

  • Metal

    بزودي مياد ديگه مشكل كجا است ؟!
    نه مثل هالو لنز خوبه ! خخخ
    ٥ سال بعد شايد بيايد !
    ٤ تا دونه ساختن دلشون خوشه نديد بديدهاي سخت افزاري كه ميگند يعني مايكي و دوستان
    اومد دستبند هوشمند بسازه دستبند مخصوص مجرمها ساختن

    • Positron5

      عزیز من دستبند قضیه ش جداست . اولا اصلا انتظاری از دستبند نداشتند که البته تو همون چند روز اول تموم شد . دوما مثل اپل تو بوق و کرنا نکردن که ما دنیای ساعت و تغییر میدیم چپ و راست تبلیغشو ببینیم .
      هالولنز هم آزمایشات خودشو پس داده وقتی ناسا ازش استفاده میکنه یعنی محصول خوبیه خوبه مثل گوگل گلس با اون همه مشکل و نقص بیاد بازار مجبور شن لغوش کنن ؟

      • Metal

        يعني نهايت تعصب هست شخصي كه دستبندي كه تمام سايتهاي معتبر اون را افتضاح خوندن از نظر ارگونومي و بياد آدم تعريفش و بكنه
        يكروز خوب مياد كه مايكي به ساعت اپل فعلي ميرسه اينقدر حرص و جوش نخور
        هالو لنز هم هر وقت اومد تو بازار يك فروشگاه نرم افزاري با هزاران برنامه تخصصي برايش بود ميريم ميخريم

        • Divan Greedy (아이유)

          بند مایکروسافت اصلن مراسم معرفی نداشت و فقط توی دو تا کشور انگلیس و امریکا اومد / یه محک بود ، بعدشم برو review های مردم توی best buy و امازون و ... رو بخون با امتیاز های کلی 4.4 از 5 / مهم اینه که مردم راضی بودن از چیزی که خریدن / سفت بسته می شد برای دقت بالاتر اندازه گیری سنسور ها اگر هی بالا پایین بشه که دقت کافی رو نداره / الانم اپدیت گلف براش اومده / راستی کیبورد داره که اپل واچ جونت نداره باب فرستادن متن های کوتاه و البته بیشتر برای ورزش کارها ساخته شده بود

        • Positron5

          ببین دوست عزیز مایکروسافت با عرضه ی بند هیچ ادعایی تو این زمینه نداره واسه همینه فروشش جهانی نیست. بعدشم من هیچ علاقه ای به بند و این چیزا ندارم .
          تو تعصب هم به شما نمیرسیم

  • Metal

    ساعت هوشمند اپل چيست ؟!
    يك ابزار سلامتي فوق دقيق كه دقت يك ابزار پزشكي را دارد
    يك نشان دهنده ساعت با ميليونها حالت شخصي سازي شده
    يك ابزار پوشيدني براي ارتباط
    يك ابزار پوشيدني با برنامه هاي سرگرم كننده

    • Mr.EN

      والا نمیدونم چیکاره ی اپلی که اینجوری نظر میدی ، تیم کوک اینجوری تعریف نمیکنه.

    • Positron5

      همین مونده بگین اولین ساعت هوشمند دنیا رو هم ما ساختیم .

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی