ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل جدید نینتندو، شکست احتمالی Wii U را پیشبینی کرده بود

در شرایطی که تنها چند روز از معرفی تاتسومی کیمیشیما به عنوان مدیرعامل جدید نینتندو و جانشین ساتورو ایواتا فقید می گذرد، صحبت های او روز به روز برای دوستداران بازی های ویدئویی مهم تر ...

امیر گلخانی
امیر گلخانی منتشر شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در شرایطی که تنها چند روز از معرفی تاتسومی کیمیشیما به عنوان مدیرعامل جدید نینتندو و جانشین ساتورو ایواتا فقید می گذرد، صحبت های او روز به روز برای دوستداران بازی های ویدئویی مهم تر می شود.

طبق گزارشی که به تازگی به انتشار رسیده است، کیمیشیما پیش از عرضه رسمی کنسول خانگی Wii U به سران نینتندو این هشدار را داده بود که شباهت بالای این دستگاه به نسل پیشین خود مشکل ساز خواهد شد. مشکلات Wii U پس از عرضه به هیئت مدیره نینتندو ثابت کرد که کیمیشیما انتخاب مناسبی برای به دست آوردن جایگاه ریاست این شرکت خواهد بود.

البته نباید از یاد برد که ایواتا فقید پیش از درگذشت خود با تمرکز روی عرضه عناوین انحصاری، فروش این کنسول خانگی ناموفق را به 10 میلیون واحد رساند. کیمیشیما افزوده است که انتخاب او برای بازه زمانی یک ساله صورت گرفته و مطمئن نیست که پس از این دوازده ماه چه آینده‌ای در انتظارش خواهد بود.

کیمیشیما تصمیم گرفته است تا سیاست های ایواتا در نینتندو را ادامه دهد و به همین سبب کنفرانس های از پیش ضبط شده «نینتندو دایرکت» در آینده نیز برگزار می شوند. علاوه بر این گفته می شود که کیمیشیما قصد دارد تا روی بخش موبایل نیز تمرکز ویژه ای کند و تا قبل از عرضه رسمی نسل بعد کنسول های نینتندو موسوم به NX، جایگاه شرکت شرقی در دنیای هنر هشتم را ارتقاء بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mostafa

    اصلا کلا نینتندو تو کنسولا با کنسولش اضافست
    یه جورایی حس وینفون تو سیستم عاملای موبایل رو به ادم میده
    اضافه
    سعی در جذب با قیمت پایین
    بدون بازی

  • علی

    هیچوقت از Wii U خوشم نیومد !!!
    دوستان میشه منو تاو گروپای تکنولوژی اینوایت کنین؟ @ali2616

مطالب پیشنهادی