ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازمان TENAA: آیفون ۶ اس پردازنده ای دو هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد

آیفون 6 اس اخیرا برای حضور در کشور چین، تاییده سازمان TENAA را دریافت نموده. این سازمان در اصل وظیفه ثبت گواهی تایید برای محصولات جدید الکترونیکی و ارتباطی که در این کشور عرضه می شوند ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیفون 6 اس اخیرا برای حضور در کشور چین، تاییده سازمان TENAA را دریافت نموده. این سازمان در اصل وظیفه ثبت گواهی تایید برای محصولات جدید الکترونیکی و ارتباطی که در این کشور عرضه می شوند را بر عهده دارد.

اکنون TENAA در وب سایت خود اطلاعات مرتبط با سخت افزار آیفون جدید را منتشر کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعاتی که سازمان یاد شده در وب سایت خود منتشر نموده، آیفون ۶ اس دارای یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از سوی دیگر مدتی پیش از طرف یک توسعه دهنده خبر رسیده بود که آیفون ۶ اس  ۶ اس پلاس، مشمول دو گیگابایت رم شده اند.

نمایشگر همانطور که مطلع هستید ابعادی برابر با ۴.۷ اینچ دارد که به رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل مجهز شده. اندازه موبایل یاد شده برابر با ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ میلیمتر بوده و ضخامت آن نیز ۷.۱ میلیمتر است؛ تقریبا دو دهم میلیمتر ضخیم تر از نسل قبلی.

وزن آیفون ۶ اس نیز به ۱۴۱ گرم رسیده که ۱۲گرم  از آیفون ۶ سنگین تر محسوب می شود. اپل اظهار داشته که این اضافه وزن، به دلیل استفاده از لایه و سنسورهای مرتبط با تکنولوژی 3D Touch بوده.

لازم به ذکر است که عرضه آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، در تاریخ ۲۵ سپتامبر - سوم مهر ماه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • agera R

    حالا خوبه نصف سخت افزارهاتونو هم سامسونگ و الجی میزنن! خخخخخ
    درحقیقت فقط ویندوزفون و اندرویده که واسه حرفه ای هاست.مخصوصا اندروید برای توسعه دهنده های کنجکاو . ولی خب این حرفا که واسه شما بیفایدست...با آی اوس اس پر از باگ و محدودتون خوش باشید و تنها دل خوشیتون هم جیلبریک باشه!

  • HM-ROYAL

    در قدرت سخت افزاری iDevice ها شکی نیست .
    در مورد ios9 ، تا بحال ورژنهای جدید ios معمولا" باگ داشته و فکر کنم به دلیل زمان محدود برای عرضه نهایی و نبون زمان کافی برای گرفتن تستهای مختلف و گرفتن باگها و مشکلات احتمالی نرم افزاری است . برای رفتن به ios9 باید کمی صبر کرد .

  • Shahriar

    من چند جا خوندم که پردازنده اش مثل ایر ۲ سه هسته ای شده،ولی الان این خبر میگه ۲ هسته ای هست،باید تا اومدن خود ۶ اس صبر کرد تا دید آزمایش ها چی میگن.

  • saeedsh67

    به ما چه! ما که پولشو نداریم! داشتیم هم نمیخریدیم! خوشحال به حال اونهایی که میخرن! معلومه خیلی پول مفت دارن! (:

  • shahin

    الان این خبر جدیدی بود که فون آرنا بهش اشاره کرد

  • M.R.P

    دوستان عزیز، من تا حالا 1 آیفون هم نداشتم ولی آدم نباس چشم بسته یچی بگه! درسته که در اعداد و ارقام CPU و RAM بنظر گمتر میاد ولی چرا کسی به قدرت گرافیکی بسیار زیادشون توحهی نمیکنه؟ مطمئن باشید اگر بقیه شرکت های اندرویدی هم میتونستن با سخت افزار پایینتر و بهینه تر خروجی بهتری بدن میرفتن سراغش! ولی به هر حال سخت افزار اپل همراه با نرم افزارش میره جلو،این یکپارچگیش خیلی خوبه.در طرف مقابل نکسوس ها و لومیا ها خودنمایی میکنند.

  • ali9zafar

    خیلی جالبه که نصف اشکالاتی ک به گوشی های حال حاضر ویندوز میگیرن اینه که سخت افزارش بروز نیست یا ضعیفه
    و همه میدونن که سخت افزار آیفون به نسبت اندرویدی های حال حاضر ضعیفتره
    اما هر جفت اینا به علت بهینه بودن سیستم عامله که نیازی به سخت افزار بالا ندارن
    فقط نمیدونم چرا به اپل گیر نمیدن، به وینوزفون میدن

    • Chester

      دوست گرامی شما و بقیه دوستان دچار یک اشتباه شدید.
      دقیقا هیچ وقت آیفون های نسل حاضر خودشون به هیج وجه ضعیف نبودن. بله چون اعداد ارقام 4 الی 8 هسته ای به کار نرفته در آیفون و آیپد فکر میکنید که همه چیز اعداد و ارقام هستش.
      هسته ها به کار رفته در A9 یا A8 فوق العاده بزرگ هستن. 2 برابر یک هسته CORTEX A57 شرکت آرم بسته های محاسباتی رو پردازش میکنه . همچنین چرخه های عملیاتی هسته های اپل 1.5 الی 2 برابر یک هسته COTEX A15 -57 هستش.
      همیشه در SOC های اپل از بروزترین پردازنده های گرافیکی استفاده شده و همیشه هم در قسمت گرافیک خوش درخشیدند. ;)

    • ali9zafar

      البته ذکر بکنم که در این کامنتی ک گذاشتم از هیچکدوم از برندها بد نگفتم،
      در مورد منتقدها گفتم که چرا گیر میدن یا نمیدن
      نریزید سرم از دو طرف

      • سیدرضا

        الان میشه دقیقا بگید کدوم قسمت سخت افزار آیفون ضعیفه؟ از لحاظ پردازنده و جی پی یو چیزی از اندرویدی ها کم نداره و شایدم قویتر باشه.
        بخاطر دو هسته ای بودن میگید این حرفو؟ قدرت پردازنده به تعداد هسته نیست و به معماری پردازنده بستگی داره، و تعداد هسته ها بیشتر دز مالتی تسکینگ استفاده میشه که خوب ای او اس در حد اندروید مالتی تسکینگ نداره!! یا رم هم بخاطر همن مسائل مالتی تسکیمگ و امکانات سیستم عامل هستش که نسبت به اندرویدی ها از رم کمتر استفاده میکنه

        • ali9zafar

          من ذکر کردم که آیفون هرچی هم داشته باشه (در حال حاضر حداقل رم برا اندرویدی های پرچمدار بنظر باید 3 باشه که بازم لگ داره بعد مدتی) مثلا رم 2 یا یک
          مشکلی پیش نمیاد براش چون سیستم عامل کاملا بهینه شده س با سخت افزارش
          بحث من اینه که، منتقدها چرا وقتی رم آیفون یکه بهش ایرادی نمیگیرن یا چیزی نمیگن حتی در موردش، اما در مورد یه ویندوزفونی که رم 512ش با 2ش فرقی در سرعت برنامه ها و... نداره تقریبا جزو ایراداتش رم پایین حساب میشه.

      • HTC One m9

        دوست عزیز کی گفته سخت افزار آیفون ضعیفه، اتفاقا خیلی هم قویه. الان کجای سخت افزار آیفون ضعیفه؟ قدرت سی پی یو به تعداد هسته ها مربوط نمیشه، و به معماری پردازنده مربوط میشه.

      • LG G3

        دوست عزیز کی گفته سخت افزار آیفون ضعیفه، اتفاقا خیلی هم قویه. الان کجای سخت افزار آیفون ضعیفه؟ قدرت سی پی یو به تعداد هسته ها مربوط نمیشه، و به معماری پردازنده مربوط میشه، و تعداد هسته در مالتی تسکینگ و اینطور موارد تاثیر زیادی که داره که آی او اس در حد اندروید مالتی تسکینگ نداره و نیاز به هسته های زیاد نداره.

      • firebird

        فکر نکنم منظور از سخت افزار فقط cpu باشه. وینفون هم بسیار روانه و سرعت خوبی داره. فکر کنم دلیل عدم موفقیتش نرم افزارهای کم و نبود گوشی قوی (از همه نظر: طراحی و لوکس بودن، دوربین و ... باشه). طبق خبرها به زودی مدلهای قوی تری میده و اگه بتونه پلتفرمش رو با دسکتاب خیلی خوب پیوند بده میتونه آینده خوبی داشته باشه.

        • ali9zafar

          من مگه گفتم کی موفقه کی نیست؟؟
          یسری تا میخونن نوشتم اپل چرا فلانه!! منفی میدن
          من میگم اگر همچین چیزی در ویندوزفون میتونه مشکل باشه باید تو آیفون هام باشه
          مگه دوربین های لومیاها بده عزیزم؟؟؟
          طراحی هم که کاملا سلیقه ایه ک من خودم لومیاهارو طراحیشون دوس دارم واقعا

  • کامران

    دو هسته ، رام دو، چه قدرتی ، سامسونگ گلکسی نوت 5در مقایسه با این هیولاست،گوشی های زیر پونصد هواوی چهار هسته ای اند.

    • Tesla Motors

      گوشی های پایین رده هواوی رو با آیفون مقایسه میکنی فقط بخاطر هسته هاش، چیپ عالیه Tegra K1 ام دو هسته ایه دلیل نمیشه که
      دوستان توجه کردید، جدیدا یه جوی شروع شده که من اول اینو تو سایت همسایه دیدم، الان این جو داره سایت دیجیاتو رو هم میگیره
      به این صورت که متعصب های سامسونگ و هواوی با هم یه اتحادی رو تشکیل دادن علیه اپل و سونی، و جدیدا به الجی بیچاره هم دارن گیر میدن و تحقیر میکنن، هممون دیدیم تو پست طراحی سری Z سونی، چه کارا که نکردن واسه تخریب این برند محبوب، الان ام که دارن تو این پست به اپل گیر میدن، خواهشا هوشیار باشید

    • رامين

      نوت 5 هزززززززززززززززززااااااااااااااااااااااااااااااار برابر اين قويهههههههههههههه. خيلييييييييييي سر تره. خيليييييييي. اصلا مقايسه نكن اين اسباب بازيو با اون غول !
      همه چيش سرتره. اصلا دستت ميگيري محوش ميشي
      داد ميزنه كه من خدااااااااااام

      • amin_sh_1

        برو تو سایت یوتیوب سرعت گلکسی نت 5 رو با آیفون 6 پلاس ببین .مشخصات 2 تاشون رو هم بخون یعنی با مشخصات نوت 5 و اون سرعتش نسبت به آیفون خنذم میگیره.ایشالا سامسونگ واسه گلکسی اس 7 یه گوشی 987 هسته ای بزنه که هم شما خوشحال بشین هم یکم سرعتش نسبت به آیفون 6 پلاس اونم با دو هسته بیشتر باشه

      • Mr.EN

        بخاطر این جور فن هاست که اسم سامی بد در رفته! :/

      • ali9zafar

        یه زمانی هم داد میزدن میگفت این گاوه خداست. بپرستیدش.

        • vahid hamraz

          دوست عزیز بسیار از کامنت هاتون لذت بردم

      • IV

        خب پس چرا خودتو داری پاره میکنی که ثابت کنی نوت5 بهتر از آیفونه؟؟؟
        اگه در این حد خوبه که ملت خودشون عقل دارن نیازی به پروموشن شما ندارن که!

  • (یه اپلی خاص)pezhman

    با همون یک هسته کسی بهش نمی رسید چه برسه به الان که دو هسته شده

    • Shahriar

      آیفون از زمان 4s دو هسته ای بوده تا الان،نه اینکه توی 6s دو هسته ای شده باشه.

    • رامين

      آره از هنگ هاي ios9 چه خبر؟ از بسته شدنهاي مكرر؟ از هنگ و ريست شدن هاي خوشگل لايق اپل ؟ خوشيد؟

      • amin_sh_1

        آخی دلم واست میسوزه.اول اینکه تو همه دستگاهها دیده نشده بعد اگه همچین چیزی درست باشه در کوتاهترین مدت رفع میشه. نه مثل اندروید که هر نسل یه آپدیت میبینه.شما نمیخواد نگران افرادی که از ios استفاده میکنن باشی.با هنگروید خودت خوش باش

      • M.a

        اپدیت کردم لگ ندیدم! این قضیه برای همه صادق نیست اولا
        دوما بلافاصله ورژن بعدی برای رفع باگ میاد
        در ضمن من کلا هیچوقت ندیدم هیچ اپلیکیشنی تو اپل به طور مکرر بسته بشه به عبارتی فورس کلوز! ندیدم
        در مورد کلمه ی آخر هم باید بگم اره خوشیم خیلی هم حال میکنیم

مطالب پیشنهادی