ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران iOS 9.0 از باگ های این پلتفرم شکایت دارند

بر اساس گفته های کاربران وب سایت Reddit و همینطور نظرسنجی که در وب سایت 9To5Mac انجام شده، به نظر می رسد که تعدادی از کاربران محصولات اپل پس از بروز رسانی گجت خود به iOS 9.0 با ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گفته های کاربران وب سایت Reddit و همینطور نظرسنجی که در وب سایت 9To5Mac انجام شده، به نظر می رسد که تعدادی از کاربران محصولات اپل پس از بروز رسانی گجت خود به iOS 9.0 با مشکلات و باگ هایی رو به رو گشته اند.

این نسخه از پلتفرم یاد شده، همه ی آیفون های پس از مدل 4S به بعد را مورد پشتیبانی قرار می دهد و در میان آیپد ها نیز، همه نمونه های مینی پشتیبانی می شوند. البته برای آیفون ۴ اس و همچنین آیپد مینی اولیه و آیپد ۲ ، اپل اذعان داشته که به علت سخت افزار قدیمی، برخی ویژگی ها را از دسترس کاربران این محصولات خارج خواهد کرد.

از طرف دیگر بر کسی پوشیده نیست که سال گذشته و در زمان عرضه iOS 8، کاربران با باگ های فراوانی در محصولات خود رو به رو گشتند و بروز رسانی های مکرر اپل برای مشکلات نسخه قبلی از پلتفرم، تا مدت ها ادامه داشت. در این نسخه اما به جای ارائه انبوهی از ویژگی های جدید، قرار بود تا تمرکز بر روی ارائه پلتفرمی پایدار قرار گیرد اما آنچنان که برخی از کاربران گزارش می کنند، شرایط، طبق وعده های قبلی اپل پیش نرفته اند.

گفته می شود که بعضی اپلیکیشن ها با مشکل توقف کارکرد مواجه شده اند. با این حال برخی از کاربران ادعا دارند که اقدام به نصب دوباره iOS 9 با روشی موسوم به Fresh Install [اقدام به فرمت دیوایس و سپس نصب دوباره پلتفرم] کرده اند اما باز هم مشکلاتی که پیشتر دیده شده بودند،‌ پابرجا باقی مانده اند. آیا شما نیز مشکل و باگ قابل توجهی را در iOS 9.0 مشاهده کرده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (71 مورد)
  • Fatima

    منم باگ های زیادی رو توش دیدم. به تازگی هم از اندروید مهاجرت کردم به iOS. باید بگم که آیفون کمی زد تو ذوقم. نه که بخوام بگم اندروید بی نقصه و آیفون مشکل دار، ولی انتظار این مشکلات و نواقص عجیب و غریب رو نداشتم. حتی گوشی قدیمی اندرویدی 2.3ام هم چنین مشکلاتی نداشت.
    فکر نمی کنم آپدیت به iOS 9.2 هم مشکلی رو رفع کنه. می خوام یه لیست از تمام مشکلاتش بنویسیم. فکر کنم یه لیست خیلی بلندبالا از آب دربیاد.
    iPhone 6s
    iOS 9.1

  • علی

    سلام دوستان من یه مشکلی از دیروز وس گوشیم 1یش اومده
    گوشیم خود بخود خاموش میشه وقتی ام روشن میکنم انتن گوشیم رو سرچینگ میمونه ساعتم میره رو3:33
    بعد باز خود بخود خاموش میشه.بدجور اعصابمو داغون کرده>تورو خدا کمک کنید>ریسیت هم کردم ولی جواب نداد>
    5s هستش گوشیم

  • ehsan

    دوستان من گوشیمو اپدیت کردم ب ios9با wifi ازخود گوشی بعد خاموش شد پر شد تا یجایی بعد از اود دیگ پرنمیشه دکمه پاور و هوم هم میگیرم دوباره میره همونجا stop شده از اون بیشتر پر نمیشه چ کار کنم ترو خدا کمک کنین دیونه شدم

  • amirreza

    ایکون get در اپ استور محو شده چی کار کنم تازه اپدیت کردم به ای او اس ۹. کمکککککککک.

  • mosi

    من روی iPhone 5s آپدیت کردم به ios9.
    دقتر تلفن و شماره گیری کلا غیر فعال شده!!!!
    حتی توی Setting هم قسمت Phone رو باز نمی کنه و هنگ می کنه!
    توروخدا یکی به دادم برسه!!! چیکارش کنم؟؟؟

  • امير

    اينطور كه خوندم بيشترين مشكلا مال ايپد اير ٢ هست و بقيه دستگاه ها ايجور نيستن،

    خودم ايپد اير ٢ دارم بعد ريستور به اي او اس ٩ ( دقت كنين ريستور كردم نه اپديت) كلا سرعتش افتضاح شد، مشكلاي جانبي هم زياد داشت، برا همين مجبور شدم برگردم ٨.٤.١، اينم بگم اپل وعده الكي زياد ميده.

  • محمدابراهیم قراخانلو

    موبایل من مدل 4s است ، بعد از بروز رسانی بعضی از مسنجرها از جمله تلگرام و واتساپ و.. . . . چند ثانیه ای تاخیر دارد ، علت چست ؟

  • احسان

    من ipad air 2 دارم و بعد از اپدیت کردن به ios 9 به مشکلات زیادی بر خوردم از جمله مدت زمانی که دستگاه خاموش به روشن می خواست از 5 ثانیه به 15 دقیقه افزایش داشت پر از لگ و مجبور شدم تمام نرم افزار ها ی که داشتم و کل اطلاعات رو از دست بدم و fresh install انجام بدم تا بالاخره درست شد ولی واقعا به ویژگی های ios 9 نمی ارزید این همه درد سر

  • amoosj

    نه خدا رو شکر مال من اوکی هستش خیلی خوشحال شدم چون کاریی 8 در بعضی جا ها مثل دوستی خاله خرسه بود کمک الکی اما بخش باتزی که در تنظیمات اضافه شد از همه منو بیشتر خوشحال کرد

    جون باید قلا 1 ساعت میگشتم تا بتونم میزان شارز موجود باتری رو به صورت درصدی نشون بده
    و حالت ذخیره باتری که فکر کنم 10 سال پبش باید ب فکرش میوفتادند .

    بازم نسخه بتا هستش و طبیعیه اینجوری بشه

  • آروین

    اپل من از شما تشکر می کنم به خاطر این آپدیت باحال که یه تومن منو کاسب کرد، اپل جان باشه تا این آپدیتا!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی