کونامی: سری PES بار دیگر وارد رقابت با FIFA خواهد شد
کونامی باور دارد که سری Pro Evolution Soccer یا به اختصار PES بار دیگر می تواند می تواند وارد رقابت با FIFA شده و این سری بازی موفق را به چالش بکشد. این شرکت معتقد ...
کونامی باور دارد که سری Pro Evolution Soccer یا به اختصار PES بار دیگر می تواند می تواند وارد رقابت با FIFA شده و این سری بازی موفق را به چالش بکشد. این شرکت معتقد است که روز به روز فاصله ی واحدهای فروخته شده ی بازی کم تر می شود.
آدام باتی، مدیر فروش کونامی، گفته است:
«ما قطعا در حال ورود به رقابت دوباره با FIFA هستیم. و باید احترام متقابل را در این باره رعایت کنیم. ما هم چنین باید به سرعت فاصله مان را با FIFA کم تر کنیم. در چند سال آینده، بدون شک برتری بازار را در اختیار خواهیم گرفت؛ اما برای تحقق این مهم باید افراد زیادی را قانع و با خود همراه کنیم.»
برای مطالعه ادامه خبر با دیجیاتو همراه باشید.
بسیاری از گیمرها، بازی محبوب فوتبالی خود را از PES به FIFA تغییر دادند؛ چرا که الکترونیک آرتز، سازنده ی FIFA، لایسنس برخی از بهترین تیم ها و لیگ ها را در اختیار دارد و کونامی از چنین امتیازی برخوردار نیست.
باتی درباره ی بحث لایسنس نیز به نکته ی خوبی اشاره کرده و می گوید:
«چیزهایی وجود دارد که ما نمی توانیم کنترل کنیم و از توانایی های ما خارج است؛ اما می خواهیم که در بحث های حضور، گرافیکی و دیداری بهترین بازار باشیم.»
نسخه ی جدید بازیPES چندی پیش عرضه شد و نمراتی بسیار عالی دریافت کرد. از یک سو، وبسایت GameSpot که به سخت گیری مشهور است، نمره 9 را به آن اختصاص داد و از سوی دیگر، وب سایت Videogamer، آن را "بهترین بازی فوتبالی تاریخ" خواند.
چنین شرایطی می تواند برای الکترونیک آرتز خطرناک باشد و برای گیمرها بسیار جذاب؛ چرا که احتمالا دیگر انحصار بازی های فوتبالی در اختیار الکترونیک آرتز نخواهد بود و می توان انتظار رقابتی نفس گیر را بین این دو فرنچایز قدیمی داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من از pes2013 به بعد فقط فیفا بازی کردم. دلیلش هم مشخصه. konami واقعا افتضاحه. بشدت خراب کرده و سقوط کرد. اما فیفا همیشه خوب و گاهی عالی ست. همیشه سطحش رو حفظ میکنه وسقوط نمیکنه. در مورد گیم پلی هم واقعا فیفا سرتر هستش. تویی که میگی pes، فقط به نوع دفاع حرفه ای فیفا نگاه کن. به تفاوت سطح بازیکن ها نگاه کن. مثال میزنم: در pes 2015 تو بایرن مونیخ رو که روبن سرعتش 100 بود رو انتخاب کن و با روبن بنداز برو، اصن کسی جلو دارش نیست. این فوتباله؟ جوری صحبت نکن که انگار کونامی شرکت باباته. آدم باید بدون تعصب حرف بزنه
من خودم PSبازم ولی باید قبول کرد کل دنیا داره فیفا بازی میکنه شاهکار PS توی نسخه 2013 2012 هست
pes شبیه فوتبال دستیه چندتا آدمک داره. سال ها بدون هیچ پیشرفتی باقی مونده. فیفا تو نوآوری خیلی جلوتر فاصله فیفا با pes تقریبا یه نسله. به شخصه تو این چند سال اخیر چیز جدیدی از pes ندیدم. اکثر بازیکن ها هم که چهرشون متفاوته. انگار یه عده کم حوصله نشستن pes رو ساختن.
تجربه چند سال یه گیمر:
خواهش میکنم به نصیحت من گوش کنید تا بعدا به خودتون فحش ندین..الان pes2016 رو روی سیستم نصب کردم.به خدا ارزش بازی کردن نداره.اگه خدای تمام بازیهای فوتبال رو میخواید فقط این دوتا
چرا یه بار امتحان نمی کنید؟؟؟؟
فیفا12 و pes2011
ببینید به نظر من این موضوع هیچ ربطی به فان بودن نداره این که مثلا فیفا بهتر از pes هستش در ش شکی نیست.انصاف هم بیاد وسط واقعا فیفا از هر لحاظ نسبت به ساکر بهتره.ورزشگاه ها کامل ,تمام لیگ ها با لباس های درست گنجانده شده , گرافیک عالی و خیره کننده و خیلی چیزهای دیگه...
به نظرم فیفا از حالا به بعد باید روی گیم پلی کارکنه.
فيفا؟؟؟؟ ول كنيد باو اين بچه بازيو. چيه فيفا؟ مال بچه هاس
تازه به دوران رسیده ها فیفا بازی میکنن ما قدیمیا از اولش پیس بازی میکنیم
هر موقع تو فیفا تونستی مثل پی اس از وسط زمین گل بزنی بعد این حرفا رو بزن پی اس فوتبال نیست بازی فضاییه فقط فیفا به نظرم حرفه ای ها با فیفا بیشتر حال میکنن مخصوصا فوتبالیستای واقعی البته این نظر منه فقط
پی ای اس 13 همچنان بهترین بازی فوتبالی در بین همه نسخه های فیفا و پی اس هست از نظر من. چون ما توی کامپیوتر فوتبال بازی میکنیم تا یخورده کیف کنیم ! نه اینکه عین فوتبالو شبیه سازی کنیم! شما اگه خیلی از شبیه سازی دقیق و روند کند فیفا خوشتون میاد پس چرا اصلا بازیو نود دقیقه ای بازی نمیکنید؟!! اینطوری شبیه تره آخه!
من از فیفا 10دارم فیفا بازی میکنم،از همون موقع هر سال پی ای اس هم گرفتم،ولی گیم پلی طبیعی فیفا باعث شد فقط تفننی گاهی pesبازی کنم،واقعا مسخره بود!خودش دنبال توپ میکرد و میگرفتش،پاس در هر حالتی به سمت یه بازیکن بود،شوتو استپ میکرد!از 20کیلومتری گل میزدن،از زاویه بسته!فیفا هم گاهی باگ داره که به دلیل واقعی بودن گیم پلیه.واقعا اشتباهات فوتبالو هم داره!به نظر من فیفا سر تره
Pes و wining eleven نوستالژی بچگیامه زندگی کردیم با اینا. امیدوارم ب روزای اوج برگرده. لایسنس تیمای معروفم یچیز ضروریه ک باید برن دنبالش