ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس 6P از هوآوی احتمالا با نمونه ای ۱۲۸ گیگابایتی هم به فروش می رسد

روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

در میان دو تلفن هوشمندی که گوگل قصد پرده برداری از آنها را با کد نکسوس دارد، موبایلی که از سوی هوآوی توسعه یافته اسمارت فونی قوی تر و در واقع پرچمدار سری نکسوس خواهد بود. اکنون اما خبر جدیدی در خصوص این گجت منتشر گشته. به نظر می رسد که برای اولین بار، شاهد حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی در یک دستگاه با کد «نکسوس» باشیم.

بر اساس شایعه جدیدی که منتشر گشته، هوآوی، Nexus 6P را با فضای ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت توسعه داده است. در این میان البته مشخص نیست که آیا مقدار رم برای مدل های مختلف نیز دارای تفاوت هست یا خیر. از سوی دیگر، قیمت آنها نیز هنوز فاش نگشته و معلوم نیست گوگل چه بهایی را برای نمونه ۱۲۸ گیگابایتی طلب کند. سال گذشته، چنین بود که شاهد اختلاف قیمت ۵۰ دلاری در میان نمونه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نکسوس ۶ بودیم. البته این اختلاف برای تبلت «نکسوس ۹» به ۸۰ دلار می رسید.

گوگل هیچگاه میانه خوبی با کارت های حافظه جانبی نداشته و امنیت آنها را نیز بسیار پایین دانسته. در نتیجه، در نکسوس های اخیر شاهد عدم استفاده از درگاه کارت حافظه بوده ایم و اکنون حضور یک چیپ حافظه پایدار ۱۲۸ گیگابایتی می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران سری دوست داشتنی نکسوس باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Shayan_Q9

    یعنی کسی غیر از هواوی نبود اینو بدهند طراحی کنه؟؟؟ :(

  • علی

    کاش به جای هواوی میداد به سونی که تا حالا نکسوس نداشته!

  • آروین

    هرچه قدر موتورولا خوشگل و شیک زد این گند زد به نکسوس ۶

  • AK_007

    ب نظرم زشت ترین نکسوسا تا الانن
    بهترین نکسوسم(خوشگلترین)موتو نکسوسه

    کاش بازم نکسوسو بده ب کمپانیای با تجربه و قدیمی مث سونی و سامسونگ...

  • یاسر

    شبیه کنترل تلویزیونه

  • مهدی

    با توجه به اینکه گوگل در سری نکسوس جدید اندروید مارشمالو استفاده میکنه احتمالا هفتم مهرماه روز انتشار رسمی این نسخه از اندروید خواهد بود!

  • rk.reza

    اختلاف قیمت بین نسخه 32 با 64 همش 50 دلار هس اما اپل توی سری آیفون 100 دلار میگیره
    من دیگه حرفی ندارم :|

    • amir

      khkhhh..digiato hersam gereft..
      nemidonan harf mizanan..
      iphone 16 ta 64 mishe 100 dollar mishe..

    • amir

      na babaa?????dorogh migi???

  • امیرحسین

    چقد زشته... شبیه تخته پاک کن میمونه :|
    از هوآوی بیشتر از این هم انتظار نمیره.

  • ali9zafar

    نکسوس اصن باید مال ال جی باشه
    بهترین نکسوس رو ال جی زده خداییش
    درسته یسری مشکلات داشت مث باتری که با آپدیت یکم بهتر میشد، اما بازم بنظر من بهتر از نکسوس 6 بود که موتورولا زد (من البته با سایز بزرگ حال نمیکنم)
    ببینم سری نکسوس جدید چی میخواد بشه دیگه

  • Metal

    اين شركت بهتره اول يك فكري به حال اون چيپست خودش بكنه تا پرچمدارش در حد iphone 4S نباشه ! خخخ
    يعني فريم اين هوواوي را ببينيد تو بازيها از ميان رده هم ضعيفترند
    در برابر ميان رده اي مثل زنفون ٢ ايسوس پرچمدار هوواوي ميشود پايين رده !
    هوواوي هر چقدر در نمايشگر عالي كار كرده عوضش در گرافيك چيپ افتضاح هستش فقط باتريشون خوبه بهترين است

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی