نکسوس 6P از هوآوی احتمالا با نمونه ای ۱۲۸ گیگابایتی هم به فروش می رسد
روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز ...
روز گذشته گوگل دعوتنامه های مرتبط با برگزاری مراسم معرفی نکسوس های جدید را ارسال نمود و مشخص گشت که کنفرانس خبری شرکت یاد شده در تاریخ هفتم مهر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.
در میان دو تلفن هوشمندی که گوگل قصد پرده برداری از آنها را با کد نکسوس دارد، موبایلی که از سوی هوآوی توسعه یافته اسمارت فونی قوی تر و در واقع پرچمدار سری نکسوس خواهد بود. اکنون اما خبر جدیدی در خصوص این گجت منتشر گشته. به نظر می رسد که برای اولین بار، شاهد حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی در یک دستگاه با کد «نکسوس» باشیم.
بر اساس شایعه جدیدی که منتشر گشته، هوآوی، Nexus 6P را با فضای ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت توسعه داده است. در این میان البته مشخص نیست که آیا مقدار رم برای مدل های مختلف نیز دارای تفاوت هست یا خیر. از سوی دیگر، قیمت آنها نیز هنوز فاش نگشته و معلوم نیست گوگل چه بهایی را برای نمونه ۱۲۸ گیگابایتی طلب کند. سال گذشته، چنین بود که شاهد اختلاف قیمت ۵۰ دلاری در میان نمونه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نکسوس ۶ بودیم. البته این اختلاف برای تبلت «نکسوس ۹» به ۸۰ دلار می رسید.
گوگل هیچگاه میانه خوبی با کارت های حافظه جانبی نداشته و امنیت آنها را نیز بسیار پایین دانسته. در نتیجه، در نکسوس های اخیر شاهد عدم استفاده از درگاه کارت حافظه بوده ایم و اکنون حضور یک چیپ حافظه پایدار ۱۲۸ گیگابایتی می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران سری دوست داشتنی نکسوس باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یعنی کسی غیر از هواوی نبود اینو بدهند طراحی کنه؟؟؟ :(
کاش به جای هواوی میداد به سونی که تا حالا نکسوس نداشته!
هرچه قدر موتورولا خوشگل و شیک زد این گند زد به نکسوس ۶
ب نظرم زشت ترین نکسوسا تا الانن
بهترین نکسوسم(خوشگلترین)موتو نکسوسه
کاش بازم نکسوسو بده ب کمپانیای با تجربه و قدیمی مث سونی و سامسونگ...
شبیه کنترل تلویزیونه
با توجه به اینکه گوگل در سری نکسوس جدید اندروید مارشمالو استفاده میکنه احتمالا هفتم مهرماه روز انتشار رسمی این نسخه از اندروید خواهد بود!
اختلاف قیمت بین نسخه 32 با 64 همش 50 دلار هس اما اپل توی سری آیفون 100 دلار میگیره
من دیگه حرفی ندارم :|
khkhhh..digiato hersam gereft..
nemidonan harf mizanan..
iphone 16 ta 64 mishe 100 dollar mishe..
na babaa?????dorogh migi???
چقد زشته... شبیه تخته پاک کن میمونه :|
از هوآوی بیشتر از این هم انتظار نمیره.
نکسوس اصن باید مال ال جی باشه
بهترین نکسوس رو ال جی زده خداییش
درسته یسری مشکلات داشت مث باتری که با آپدیت یکم بهتر میشد، اما بازم بنظر من بهتر از نکسوس 6 بود که موتورولا زد (من البته با سایز بزرگ حال نمیکنم)
ببینم سری نکسوس جدید چی میخواد بشه دیگه
اين شركت بهتره اول يك فكري به حال اون چيپست خودش بكنه تا پرچمدارش در حد iphone 4S نباشه ! خخخ
يعني فريم اين هوواوي را ببينيد تو بازيها از ميان رده هم ضعيفترند
در برابر ميان رده اي مثل زنفون ٢ ايسوس پرچمدار هوواوي ميشود پايين رده !
هوواوي هر چقدر در نمايشگر عالي كار كرده عوضش در گرافيك چيپ افتضاح هستش فقط باتريشون خوبه بهترين است