ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سانسور، مهم‌ترین علت عدم موفقیت پلی‌استیشن در چین است

چندی پیش دولت چین پس از سال ها اجازه ورود کنسول های خانگی به این کشور را صادر کرد. به دنبال این مسئله، کنسول های خانگی نسل هشتم پلی استیشن 4 و اکس باکس وان ...

امیر گلخانی
امیر گلخانی منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش دولت چین پس از سال ها اجازه ورود کنسول های خانگی به این کشور را صادر کرد. به دنبال این مسئله، کنسول های خانگی نسل هشتم پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به صورت رسمی وارد خاک چینی ها شدند؛ اما حال به نظر می رسد که فروش این کنسول ها در این منطقه چندان رضایت بخش نیست.

اندرو هاوس از مدیران شناخته شده تیم سونی و برند پلی استیشن در جدیدترین مصاحبه خود فروش کنسول نسل هشتمی این شرکت در این منطقه را ناامیدکننده خطاب کرده است. او معتقد است که پلی استیشن 4 توانایی موفقیت در این بازار را دارد؛ اما برای رسیدن به میزان فروش بالاتر باید منتظر ماند و به چینی ها زمان داد.

هاوس در ادامه صحبت های خود اشاره می کند که دولت چین محدودیت بسیاری روی عرضه بازی ها اعمال می کند و به همین سبب عناوینی که دارای محتوا خشن و یا متفاوت از دیگر بازی های موجود در بازار باشند، برای عرضه در این کشور با مشکلات جدی رو به رو می شوند و نهایتا با سانسور بسیار به دست مخاطب می رسند.

علاوه بر این قیمت گذاری کنسول ها در این منطقه چندان مناسب نیست و عموم کاربران ترجیح می دهند تا با پرداخت مبلغی مشابه یک دستگاه هوشمند همراه و یا حتی رایانه شخصی قدرتمند تهیه کنند. باید دید که در ادامه چه سیاستی از سوی سونی و مایکروسافت برای موفقیت در چین اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • parsa_soroori

    چند وقت پیش یکی از دوستانم رفت چین و حدود چهل روز اون جا موند. عکساشو که دیدم شاخ در آوردم. به نظر من اگر چین بهتر از آمریکا نباشه بدتر هم نیست. همه جاش سرسبز و پیشرفته. اصلا بی کاری وجود نداره. یکی از شهرهاش به اندازه کل ایران جمعیت داره ولی اصلا ترافیک وجود نداره. مردمش هم کاملا آزاد هستن ولی حق ندارن تو مسائل سیاسی دخالت کنن. دولت چین بر اساس بازخوردی که از مردمش می گیره یواش یواش چیزهایی که مردم رو از اون منع کرده رو براشون آزاد می کنه. به نظر من چین تا چند سال دیگه از نظر فرهنگی هم کشورهای غربی رو کنار می زنه.

  • عـــامـر

    الان چین شده ایران به توان ۳

    • Shayan_Q9

      یجایی یه کسی از مقامات چین اومده بود با یکی از بزرگان جمهوری اسلامی حرف میزد......... به مقامات ایرانی میگفت: کمونیست واقعی در ایران داره اجرا میشه!!!!! این برای ما قابل ستایشه!

      • مهدیار

        میشه منبع رو لطف کنید

  • مصی

    اره سیاستهاشون شدیدا سختگیرانست.مردمش عین رباط فقط کار میکنن.بحث مشکل غذاو پایین اومدن قدرت خرید و اینارو هم ک ندارن. موشو حشراتو سگ و گربه حتی جنین انسان.طرف گشنش میشه میشینه پشه شکار میکنه میخوره.خخخخ

  • The End

    چینی ها بد تر از ما دنبال کرک و بازی رایگان هستند، همشون منتظر جیلبریک دستگاهن،

  • Ramin_Sarmadi

    وقتی یک گروه محدود بجای 1.3 میلیارد نفر تصمیم بگیره عاقبتش همینه

  • حامد

    پلی استیشن واقعا عالیه ولی تو جمهوری خلق چین فکر نمیکنم فروش خاصی بکنه ! سیاست چین سخت گیرانه است

مطالب پیشنهادی