سامسونگ Serif TV را معرفی کرد؛ تلویزیونی ضخیم و یادآور دوران گذشته
تلویزیون های جدید روز به روز در حال باریک تر شدن هستند، اما سامسونگ در این میان تصمیم گرفته خلاف جریان شنا کند و با همکاری ۲ طراح فرانسوی تلویزیونی به نام Serif TV ارائه ...
تلویزیون های جدید روز به روز در حال باریک تر شدن هستند، اما سامسونگ در این میان تصمیم گرفته خلاف جریان شنا کند و با همکاری ۲ طراح فرانسوی تلویزیونی به نام Serif TV ارائه کرده که طراحی محصولات سالیان گذشته را به ذهن متبادر می کنند، البته به شکلی زیبا و جذاب.
سازنده اعلام کرده طراحی این تلویزیون از شکل حرف I انگلیسی در فونت Serif الهام گرفته شده، شباهتی که برای مشاهده آن باید از زاویه کناری به محصول نگاه کنید. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این طراحان فرانسوی که Ronan و Erwan Bouroullec نام دارند می گویند با ساخت چنین محصولی قصد داشتند تلویزیون را از یک نمایشگر صرف در گوشه اتاق، به بخش مهمی از لوازم منزل تبدیل کرده و حضور با ابهت تری به آن ببخشند.
این محصول در ۳ رنگ سفید، قرمز و آبی و ۳ اندازه مختلف عرضه شده که شامل مدل ۴۰ اینچی UHD، مدل ۳۲ اینچی Full HD و نمونه ۲۴ اینچی با رزولوشن HD می گردد.
این تلویزیون ها به دلیل بیرون زدگی در بالا و پایین امکان نصب روی دیوار را ندارند و به همین دلیل همراه دو مدل بزرگتر یک پایه نیز ارائه می گردد.
ریموت کنترل و رابط کاربری دستگاه نیز از دیگر مواردی است که به شکل اختصاصی برای این محصول طراحی شده و حتی پشت دستگاه نیز از توجه طراحان فرانسوی به دور نمانده و پوششی پارچه ای روی درگاه های های متعدد موجود در این قسمت قرار گرفته است.
این تلویزیون ها چه زیبا به نظرتان برسند و چه زشت، در هر صورت اینکه سازندگان به زیبایی هم در کنار کارایی محصول اهمیت بدهند و محصولات متفاوتی به بازار عرضه کنند مورد مثبتی به شمار می رود.
گفتنیست عرضه ۳ تلویزیون جدید Serif TV از تاریخ ۲ نوامبر مصادف با ۱۱ آبان و با قیمت هایی در حدود ۷۷۰، ۱۰۰۰ و ۱۸۵۰ دلار آغاز خواهد شد.
در پایان می توانید تصاویر بیشتری از محصول تازه سامسونگ را مشاهده نمایید.

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







خاک بر سر خودت !من متاسفم برای خانوادت که تورو انقدر بیتربیت بزرگ کردن!
همونجور که سامسونگ داره به مردم میفهمونه که هنوز گوشی تاشو نیاز دارن ، میتونه این حس رو هم القا کنه که این تلوزیون به دردتون میخوره خداییش هم به درد بخوره به نظرم
بازم يه آهن پاره دیگه از سامسونگ برای خودنمایی وصد البته بدون کارایی و صرفا جهت گردش سود ناچیز :/ ه جالبه
خداوناگارا اون همه طرح فضايي موقعي كه سال ١٩٩٩ بود چي شد
چرا همچين كه سال ٢٠٠٠ شروع شد انگار طراحي دنيا يادش رفت قرار بود كجا بره ؟!
امروز نهار خوردم بعد دقيقا ٣ ساعت يك پيزا درسته رفت تو اين چاه ويل !! يك نوشابه خانواده هم خوردم روش ! كمي دلم زير و رو هست
وزن ٧٧ كيلو و قد ١٧٧
کم گو بخور دیگه پدسگ هی زیر پستا کسشر مینویسه میرینه به اعصاب ملت
با ادب باش...
دمت گرم دادا حرف دل منو زدی
یکی اینو بگیره! :||
کتاباتو جلد کردی شما؟ :|
واقعا این اراجیف رو از کجات میاری میگی بعد به دیوان بدبخت گیر دادن
طراحیش خیلی خوبه و واقعا یاداور گذشتس !
انگار گذشته ی ما نیم شباهتی با کره و اسیای شرقی داره
دوستان لطفا تو نظرسنجی شرکت کنین ، من واقعا دارم تلاش میکنم برای دسترسی دادن به شما و اینکه یه کاری کرده باشم ولی بعضیا انگار خیلی ناراحتن
azad72.tk ممنون میشم
چه باحاله! اگه روی دیوار میشد گذاشت خیلی جالب میشد، یه تابلو که تلوزیونه :)
تلويزيون LG OLED مدل 8800 يك قاب عكس بود بدون لبه !
اين اومده قطر و زياد كرده ! خخخ
خاك بر سامي و دوستان سامس
واقعا دامدونگ هم زيادشه
بچه بوديم فكر ميكرديم اسم سامسونگ را از سامسونت برداشتن ! اسمئ سامسونگ ميومد كلي ميخنديدم
#خاطره ميلاد فضايي
از هیکلت بزرگتر حرف میزنی ها،جوجه فردا مدرسه یادت نره!
دوستان ماه محرم در پیشه لطفا يادتون نره این دوستمون (metal) رو دعا کنید تا زودتر شفا پیدا کنه :(
حرف نزنی نمیگن لالی :angry:
هر کاری کنن ادبت همینقدره ((خاک بر سامی و دوستان سامس))
الان فهمیدی سامسونت رو از سامسونگ برداشتن؟! D:
الآن فهميدم نبايد به فاصله ٣ ساعت بعد يك پرس جوجه كباب كامل با نوشابه برم پيتزا كامل با نوشابه خانواده بزنم تو رگ !! نه مثل اينكه خوب شدم برم كيك بخورم !!
*نميدونم چرا احساس ميكنم همش يك روز داره تكرار ميشه نگو دارم هر روز همون كارهاي ديروز و انجام ميدهم *
#ميلاد فضايي
ناموسا هر چی میزنی سنگینه خواهشا نزن بهت نمیسازه
به حق پنج تن شفات میده