اپل با ارائه آپدیت iOS 9.0.1 سعی در از بین بردن باگ ها دارد
هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم ...
هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم عاملی در ابتدای راه پر است از مشکلات متنوع.
حالا اهالی کوپرتینو سعی دارند تا با ارائه آپدیت iOS 9.0.1، باگ ها و مشکلات بزرگی که تاکنون شناسایی شده را از بین ببرند. کاربران پس از آپدیت و حین مراحل راه اندازی اولیه، دیگر متوقف نخواهند شد و مراحل به طور کامل طی می گردد.
در iOS 9.0.1، مشکل تایمر و آلارم نیز برطرف شده و اپلیکیشن به درستی کار خواهد کرد، بنابراین نگران خواب ماندن و فراموش کردن کارهایی که به تلفن تان سپرده بودید نباشید. باگ برطرف شده ی دیگر، ویدیوهای متوقف شده در سافاری و Photos هستند. وقتی ویدیوها را متوقف می کردید، تصویر حالتی نامتعارف به خود می گرفت.
حجم آپدیت 34.1 مگابایت است و به صورت OTA عرضه می گردد. بنابراین ممکن است همین حالا یا چند روز دیگر قادر به دریافت آپدیت باشید. در هر صورت با سر زدن به قسمت Software Update در بخش تنظیمات دستگاه خود می توانید در جریان اتفاقات قرار بگیرید. وقتی دانلود آپدیت به پایان رسید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حداقل 50 درصد شارژ داشته و اتصال به شبکه Wi-Fi برقرار باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام گوشيه من تا ios9 بهم اپديت داد
از اون به بعد ديگه واسم اپديت نيومده
خودمم ميرم چك كنم بازم ارور ميده
قبلا دير ميومد ولي اين سري ديگه كلا نيومد
سلام دوستان،من گوشیمو اپدیت کنم نرم افزارام به باد میره؟میشه توضیح بدید؟ممنون
سلام
كوشي من6s هستش برنامه ٩ را به ٩.١ ارتقا دادم ولي برنامه همراه بأنك ها ديكه بالا نمياد .راهنمايي كنيد
سلام ميشه منو راهنمايي كنيد من گوشيم اپل فايو اس هست اپديت جديد كردم بعد از وقتي اپديت كردم گوشيم تو موقعي ك ب انترنت همراه وصل ميشه ي مقدار گير ميكنه بيشتر هم تو قسمت تايپ كردن و اون روان كار كردن ك در ios7 بود رو ديگه گوشيم نداره لطفا ي راهنمايي كنيد
سلام من 9.0.2را آپديت كردم اصلاً بدرد نميخوره كلى مشكل داره
سلام به همه..اقایون من از وقتی به 9 اپ کردم دیگه نتونستم به 9.0.1 یا 8.0.2 آپ کنم..همش میگه نمیتونه چک کنه واسه آپدیت..چیکار باید بکنم؟
سلام معذرت من iso را اپدیت کردم وقتی تمام شد از من اپل ای دی میخواد که متاسفانه من رمزش فراموش کردم ممکنه کمک کنید ممنون میشم
سلام ببخشيد من گوشيم ٥sهست ios9 رونصب كردم الان توي قسمتapp store ميخوام برنامه ي تلگرامو بگيرم لود نميشه قبلا هم اين برنامه رو داشتم پاكش كردم ولي الان ميخوام دوباره نصب كنم نميشه به جز اين برنامه هر برنامه ايي ديگه هم ميخوام از app store بگيرم نميشه لطفا راهنمايي كنيد ممنونم
سلام.5ساعته که گوشیمو گذاشتم instal شه اما هنوز صفحه سفید با لوگو مشکی اپل هست و instal نصفه مونده.گوشیم 5s هست.دیشب به خاطر تموم شدن باتری instal قطع شده بود امروز که زدم به شارژ دوباره خودش شروع کرد به instal کردن.الان من باید چیکار کنم؟
من بعد از اپدیت ایفون5 به ios9 سیری دیگه صداش در نمیاد رو جالت بی صدا هم نیست! کسی این مشکلو داشته و یا میدونه راه حل چیه؟