تست خم شدن آیفون 6 اس پلاس [تماشا کنید]
امروز همزمان با شروع عرضه و فروش آیفون های جدید در کشورهای مختلف دنیا، ویدیوهای متعددی در رابطه با این محصولات در اینترنت منتشر شدند. صبح امروز اولین دراپ تست آیفون را برای شما منتشر ...
امروز همزمان با شروع عرضه و فروش آیفون های جدید در کشورهای مختلف دنیا، ویدیوهای متعددی در رابطه با این محصولات در اینترنت منتشر شدند. صبح امروز اولین دراپ تست آیفون را برای شما منتشر کردیم و اکنون می خواهیم به سراغ آزمایش خم شدن این دستگاه رویم.
قطعا ماجرا خم شدن آیفون ۶ پلاس و حاشیه های آن را به خاطر دارید. اپل با در نظر گرفتن آن ماجرا، تغییراتی را در آیفون های جدید اعمال کرد تا دیگر کاربران نگران خم شدن دستگاه خود نباشند. مهندسان مقیم کوپرتینو آلمینیوم مقاوم تری را در آیفون 6 اس پلاس به کار گرفتند و حتی ضخامت دستگاه را نیز به میزان 0.2 میلیمتر افزایش دادند. اما آیا این اقدامات مؤثر بوده است؟
در ویدیو زیر میزان مقاومت آیفون 6 اس پلاس مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که می توانید مشاهده کنید، این دستگاه دیگر مانند سابق به راحتی خم نمی شود. هرچند اگر دو نفر با یکدیگر به آن فشار وارد کنند، در نهایت این موضوع محقق می گردد!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مگه ميلگرده كه اينجوري بجونش افتادن خب مسلمن خم ميشه طرف داشت ازشدت فشاردندوناي خودشو خورد ميكردبه اين چيزا باشه من سوني z1 داشتم هي گفتن ضد ابه يبار شستمش خاموش شد ديگه روشن نشد نميدونم چرا اين زور ازماييارو بابرنداي ديگه نميكنن
گوشی فقط 0011
htc کیفیتش خوبه اصلا خم نمیشود ولی ios نداره، samsung که پلاستیکیه خخخ و اندرود اصلا مفتش گرونه.
ولی حیفم میاد 6 میلون بدن 6s plus خم شه...
اپل داره اعتبارشو از دست میده
یک سیستم عامل جدید خلا اش داره شدیدا حس میشه که بیاد رو htc بازار رو قبضه کنه
چی میگی تو فدات شم ؟ :))
من شخصا این تست های خم شدن رو قبول ندارم حالا هر گوشی میخاد باشه، با گوشی کشتی نمیگریم خم بشه که. من خودمم تاحال ندیدم کسی گوشیشو توی جیب پشتی بزاره.
والا هر گوشی رو شما امتحان کنید خم که هیچ میترکه
dige in ensafan alieeeee
taze koli ham nazoke
خودشونم بکشن دیگه خم نمیشه! :D
این یارو یه تخته اش کمه.
اینا اگه می تونند بیاند 1100 رو خم کنند :))
پ.ن : حیف آیفون :(
یکسال از ایفون ۶ استفاده کردم بدون هیچ محافظ و کاوری و همیشه هم تو جیبم بود خم نشد والا ...
دوستان هم ۶پلاس داشتن موردی نداشتن
حالا ۶اس مقاوم تر شده چ بهتر !
چون 6 پلاس خم میخورد :)