اسلایدهای تصویری مربوط به دو موبایل پرچمدار مایکروسافت فاش شدند
طرفداران پلتفرم ویندوز فون مدت هاست که در پی خرید یک پرچمدار واقعی به وب سایت مایکروسافت سر می زنند اما اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در نهایت محصولات برتر خویش را ...
طرفداران پلتفرم ویندوز فون مدت هاست که در پی خرید یک پرچمدار واقعی به وب سایت مایکروسافت سر می زنند اما اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در نهایت محصولات برتر خویش را آماده نموده تا بار دیگر نگاه ها را به سوی خود جلب کند و انتظارات را به پایان برساند.
حال ویندوز ۱۰ موبایل آماده شده و باید در چهاردهم مهر ماه، منتظر معرفی موبایل های جدید مبتنی بر این پلتفرم باشیم اما اکنون، به لطف اسلاید های فاش شده از مایکروسافت، می توان نگاهی داشت به مشخصات تلفن های همراهی که قرار است در تاریخ یاد شده معرفی گردند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
حال با اطمینان خاطر می توان گفت که لویا ۹۵۰، از نمایشگری ۵.۲ اینچ با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره می برد. چیپست این تلفن همراه، اسنپدراگون ۸۰۸ بوده که سیستم-بر-چیپی با پردازنده ۶ هسته ای است. به همراه این چیپست، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به این تلفن همراه افزوده شده اند.
نکته قابل توجه ولی، حضور یک اسکنر چشمی در آن است که به شما کمک می کند به راحتی از ویژگی Windows Hello استفاده نمایید. دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی موبایل، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. خبر خوب دیگر برای طرفداران ویندوز فون اینکه لومیا ۹۵۰، از شارژرهای وایرلیس نیز پشتیبانی به عمل می آورد.
Lumia 950 XL اما از سخت افزار قوی تری نسبت به مدلی که در مورد آن صحبت کردیم استفاده می کند. نمایشگر، ۵.۷ اینچ با همان رزولوشن 2K است اما تفاوت اصلی در میان این دو دستگاه، استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ بوده که در واقع، می تواند نسبت به نمونه کوچکتر قدرت پردازشی بیشتری را به ارمغان آورد.
باتری در لومیا ۹۵۰ برابر با ۳۰۰۰ میلی آمپر است و این حجم در نمونه XL، به ۳۳۰۰ میلی آمپر می رسد. لازم به ذکر است که هر دو موبایل مجهز به پورت USB-C شده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






این همه شور و اشتیاق رو در مورد طرفداران ماکروسافت میشه درک کرد بلاخره بعد از 2 سال شرکت مورد علاقشون یه پرچمدار ساخته که حداقل روی کاغذ ایرادی نداره!!!
اولا باید ببینیم تو واقعیت هم اینجور هست یا نه!
دوما حتی اگر عالی هم باشه بازم باید ببینیم میتونه این روندشو ادامه بده یا نه؟!
سوما قیمت این دستگاه اونجوری که من شنیدم خیلی زیاد هست باید ببینیم تو بازار چی کار میکنه
هر سال تلفن دادن مهم نیست ، مهم اینه که تلفن بدی با تغییرات زیاد و انقلابی / همون پرچمدار 2 ساله هنوز بهترین باطری رو توی بازار داره ، همون پرچمدار 2 ساله بهترین دوربین رو داره که national geography ازش استفاده می کنه ، همون پرچمدار 2 ساله شارژ بی سیم و ... داره
من با 640 XL کار کردم با 925 کار کردم با 930 هم کار کردم آقای دیوان
640XL گوشی خوبیه ولی هنوز که هنوزه 8.1 مونده ـ خودت بهتر میدونی که نرم افزار های معروف اکوسیستم های دیگه برای این سیستم عامل موجود نیست هرچقدر هم موبایل خوبی باشه فقط نقش یک موبایل رو داره نه اسمارت فون !
میرسیم به۹۲۵ عالی ولی ۸ گیگابایت براش بسته؟ این یه نقص نیست؟؟!!
۹۳۰ از لحاظ باتری یه فاجعست
من نظرمو میگم قصد توهینم ندارم.
خب میشه گقت ۲ هم پرچمدار معرفی نشد هم توسعه دهندگان رو نتونست به حمایت از ویندوز فون تشویق کنه
به نظر من این ایراده!!
راستی تو هم آدم جالبی هستی فقط توانایی کنترل هیجانتو داشته باشی بهتر میشی آقای گریدی
روی کاغذ ؟؟؟؟ خخخ چه ادم جالبی هستی ، ایفون با مزخرفترین سخت افزار روی کاغذ می اومد خودتونو ... می دادید که اینا همش عدده و ... دوربین 8 بهتره ، صفحه نمایش بالاتر از فول اچ دی خوب نیست و هزار تا موارد مسخره دیگه الان براتون مهم شده / قیمت زیاد ؟؟ اندازه ایفون با 200 دلار چیز اضافه مثل داک کوانتینیوم و اسپیکر و ... / توی واقعیت ؟؟ برو همین الان با مشخصات پایین کار کن مثل سری 500 و 400 و ... تا ببینی واقعیت چی هست ، بدون لگ بدون باگ و ... پایین ترین سخت افزار لومیا قابلیت گرفتن ویندوز 10 رو داره
خوشمان آمد.
داداشم 15 سالشه ولی شیفته ی وینفونه. حالا چرا؟ نمی دونم.
روز شماری میکنه که مایکی پرچم داراشو معرفی کنه.
احتمالا ذوق مرگ بشه ببینه این خبرو.
محض اطلاع / windows hello از infrared استفاده می کنه برای شناسایی در شب / جالبه طرف می یاد اول از گوش ها تعریف می کنه که بسیار دوست داشتنی هستن ، بعد می یاد به یکی دیگه که می گه دوست داشتنی نیستن ، مثبت می ده / #دوشخصیتی
بسیار گوشی های دوست داشتنی ای بنظر میرسن ولی اینکه میگین مایکروسافت حسگر اثر انگشت نذاشت تا یه چیز فوق بهتر مانند Windows Hello استفاده کنه به نظر من اشتباست و مایکرو هم یا مجبوره حسگر بذاره و یا فکری به حال این قابلیت در شب بکنه من یکی نمیتونم تصور کنم توی تاریکی شب بدون فلاش از جلو بتونه کارشو درست انجام بده!! ولی در کل بلاخره انتظارها به پایان داره میرسه
گوشی با کیفیت باشه چه فرقی داره فلز باشه یا پلاستیک !! مهم کیفیته .
بهتر بود الان که همه کمپانی ها پرچم دارای خوشونو بابدنه فلزی عرضه میکنند
وااای،دیگه نمیتونم صبر کنم،باتری ۳۳۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟چی بشه این!!!
رندرهای جدید از 950 xl که به خوبی زیبایی شو نشون می ده از رندرهایی که برای اولین بار ازشون منتشر شد خیلی بهترن
http://wmpoweruser.com/leaked-lumia-950-xl-screen-shot-from-china-claims-handset-runs-w10m-tp-10547/
بسته بندی های لومیا های پرچمدار / بسته بندی در حد پرچمدار ، فوق العاده است بسته بندی ، حس یه کالای لوکس و فوق العاده
http://wmpoweruser.com/microsoft-could-be-rethinking-how-it-sells-lumia-devices-to-businesses/
لطفا تصحیح کنید لویا 950 را
لومیا 950
پلی کربنات ، مثل بقیه سری لومیا مثل Lumia 1520 , Lumia 1020 و 930 و .... طراحی اصیل و متفاوت از بقیه برندها / دلیل نداره همه فلز و شیشه باشن ، سبک و زیبا با جای میکرو اس دی / کسی هم مشکلی نداره با این نوع طراحی رندرهای جدید اکثرن رو خوشحال کرده / پلی کربنات که باشه کسی هم جرات تست خم کردن رو نداره
بزن به افتخار دو تا موبایل عالی امسال / عاشق این تفاوت مایکروسافتم / الان همه اسکنر اثر انگشت گذاشتن یکی بعد از دیگری با دقیت نه چندان بالا ، مایکروسافت صبر کرد و پلتفرم فوق العاده دقیق windows hello رو ایجاد کرد که حتی قابل شناسایی دو قلوها از هم هست اونم با سرعت فوق العاده ، اینه تفاوت / این همه جا مایکروسافت دیده می شه به جای VR که الان 3 تا شرکت دارن روش کار می کنن اومد سمت AR /
سرفیس رو درست کرد که کلن با اندرویید تبلت ها و ایپد فرق های اساسی داره / ویندوز موبایل با یه ul کاملن منحصر به فرد از بقیه سیستم عامل ها و ...
رابطش تو وین۱۰ بیشتر شبیه بقیه شده.. اون تفاوتِ عجیبی که تو ۸ با بقیه داشت رو نداره...
ولی خب هنوز خاصه...
منم که هنوز با سیاهی و خشکیه بیش از حدش ارتباط بر قرار نکردم... تنها دلیله که سمتِ وینفون نرفتم.. باید دید وین ۱۰ چطوریاس...
سیامک تو دوباره نظرات شخصی منو گفتی؟(نظرت در مورد کوچ به وین فون) میشه انقدر من نباشی :D
الان داخل ویندوز 10 موبایل ، رنگ ها خیلی بیشتر شدن و خاص بودنش نسبت به اون دو تا / با یه رنگ عوض کردن تمام چیز ها و کوچیک ترین جزئیات داخل سیستم عامل رنگشون عوض می شه / در ضمن رنگ سفید رو هم می تونی استفاده کنی و wallpaper و ... داخل ویندوز ۱0 موبایل کاشی ها خیلی بهتر شده الان می شه دوتا کاشی کشیده رو گذاشت کنار هم
مایکروسافت کارش درسته. فقط اگه استورش پر بشه واقعا میتونه تبدیل به یه رقیب جدی برای دو پلتفورم دیگه بشه.