ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس اشتراکی یوتوب ماه آینده از راه می رسد

یک دهه از عمر بزرگ ترین شبکه به اشتراک گذاری ویدیو می گذرد و در این مدت، یوتوب همواره به شکل رایگان به کار خود ادامه داده اما اکنون، مدیران این سرویس می خواهند بلیت هایی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۴ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک دهه از عمر بزرگ ترین شبکه به اشتراک گذاری ویدیو می گذرد و در این مدت، یوتوب همواره به شکل رایگان به کار خود ادامه داده اما اکنون، مدیران این سرویس می خواهند بلیت هایی از جیب هایشان در آورده و آنها را به کاربران بفروشند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت Recode، اکنون سرویس یاد شده طرح فروش اشتراک را نهایی نموده و به احتمال زیاد، در انتهای ماه اکتبر، شاهد رونمایی و شروع به کار آن خواهیم بود. از سوی دیگر یوتوب ایمیلی را برای محتواسازان محبوب خود ارسال نموده که در آن، ذکر گشته این افراد باید تا تاریخ ۲۲ اکتبر، با قوانین و شرایط جدید این سرویس توافق نمایند و در غیر این صورت:‌ «ویدیوهای آنها برای نمایش عمومی در اختیار کاربران ساکن ایالات متحده قرار نخواهد گرفت.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شایعه شروع به کار سرویس اشتراکی یوتوب، از یک سال پیش به گوش می رسد و سخنگویان این سرویس نیز در آن زمان پاسخی جهت تایید و یا تکذیب آن نداشتند. در سال جاری اما خبر رسید که این طرح، شاید در میان تابستان و یا حتی پس از سال ۲۰۱۵ اجرایی شود.

گوگل در ایمیلی که برای سازندگان محتوا ارسال نموده، نوشته است:‌ «جهت دادن انتخاب های بیشتر به کاربران، تصمیم داریم سرویسی بدون تبلیغات در اختیار استفاده کنندگان از یوتوب قرار دهیم که هزینه آن را به شکل ماهانه پرداخت نمایند. چنین سرویسی، در گذر زمان منبع درآمد جدیدی خواهد بود که می تواند مکملی برای درآمد تبلیغات شما باشد. بر همین اساس عده بسیار زیادی- ۹۵ درصد از محتوا سازان- پیشتر اعلام آمادگی خود برای حضور در این سرویس را اعلام نموده اند.»

وب سایت Recode همچنین پیشنهاد می دهد که سرویس بدون تبلیغات یوتوب، به احتمال زیاد هزینه اشتراکی معادل ۱۰ دلار را به شکل ماهانه در پی خواهد داشت. اکنون و با شرایط پیش آمده، می توان انتظار داشت که مدیران گوگل و یوتوب در مراسم روز سه شنبه و در مراسم معرفی از نکسوس های جدید، در مورد این سرویس نیز اطلاع رسانی نموده و آن را به شکل رسمی معرفی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی

    یوتیوب محتوای بدی نداره . فایلهای بد و محتوای بدشو چند سال پیش پاک کرد موندم چرا فیلتره !!!
    احتمالا به خاطر موزیک ویدئو های توشه !
    باید مثل اینستا کننش.

    • مهربان

      جالبه منم حرف شمارو زدم ولی من منفی گرفتم و شما مثبت!!

      فک کنم دوستانی ک منفی دادن با عکس پروفایلم مشکل دارن!!

      • علی

        میدونم الان منم منفی میگیرم :D
        در کل اسم سایتای ایرانی تو کامنا بیاری منفی میدن خخخ
        آخرش نباید میگفتی آ پا.ر.ات .
        دقت کردی چجوری نوشتم؟ اینجوری بنویسیس منفی نمیگیری .
        بچه ها شبی فیلترینگ ربات کلمات غیر مجاز دارن برا منفی زدن !

  • مهربان

    محتوای مشکل داره اینستاگرام الان مگه هوشمند فیلتر نمیشه؟؟(فیلترینگ هوشمند)
    بابا این یوتیوب رو هم ردیف کنن دیگه.. :-(
    ما ک با محتوای بدش کاری نداریم..اصلا چرا باید تو یوتیوب دبال محتوای بد بگردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    درسته آپارات هست..ولی........

  • Siamak Gol

    دیگه ع..شو در اوردین...

    • Karen_Mahdavi

      سیامک جان ایشون کلا مشکل دارن اونم مشکل کمبود توجه بی خیال

    • bond

      اوشون از نبود توجه رنج میبره
      واسه همین باید با دلقک بازی
      و نعره ی "اهای من اینجام" خودشو نشون بده
      تا بلکه مرهمی باشه بر کمبود هاش

مطالب پیشنهادی