هشت اپلیکیشن بهینه سازی شده برای 3D Touch در آیفون 6 اس
تنها اپلیکیشن های بومی اپل نیستند که از فناوری 3D Touch پشتیبانی می کنند. امروز تعدادی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های شخص ثالث iOS، اقدام به بروزرسانی اپلیکیشن های خود برای پشتیبانی از این تکنولوژی جدید ...
تنها اپلیکیشن های بومی اپل نیستند که از فناوری 3D Touch پشتیبانی می کنند. امروز تعدادی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های شخص ثالث iOS، اقدام به بروزرسانی اپلیکیشن های خود برای پشتیبانی از این تکنولوژی جدید در آیفون 6 اس کرده اند. در این مطلب با تعدادی از این اپلیکیشن ها که از 3D Touch پشتیبانی به عمل می آورند آشنا خواهید شد.
پیش از خواندن مطلب، توجه داشته باشید که اینها لزوما برترین اپلیکیشن ها در پشتیبانی از این فناوری نیستند و هنوز بسیار زود است که بخواهیم در مورد کاربردی بودن یا نبودنشان قضاوت کنیم. اما با خواندن مطلب خواهید دانست که توسعه دهندگان چگونه می توانند از 3D Touch برای ارتقای محصولات نرم افزاری خود استفاده کنند.
نکته دیگر اینکه اگر برای جستجوی اپلیکیشن ها از اسپات لایت استفاده می کنید، باید بدانید که 3D Touch در فهرست نتایج جستجوی آن کار نمی کند. برای باز کردن اپلیکیشن ها باید آیکن آنها را در صفحه خانه فشار دهید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اینستاگرام از قابلیت نمایش پنجره های پاپ آپ 3D Touch بهره جسته است. بدین صورت که وقتی درون پروفایل یک فرد هستید، می توانید به جای دیدن یک منوی فرعی از فرمان ها، پیش نمایشی از عکس های موجود در آن صفحه را مشاهده کنید.
استفاده از 3D Touch در پینترست، صفحه های پربحث روز را نمایان کرده و از طریق فشردن آیکن اپ، قابلیت ساخت صفحه جدید را فراهم می نماید. البته مکانیزم عمل در این نسخه کمی ناشیانه است. گزینه های Pin، Heart و Send با فشار روی هر عکس نمایان می شوند، اما برای استفاده از آنها باید هر دو دست خود را درگیر این کار کنید (یکی برای 3D Touch و دیگری برای انتخاب گزینه ها).
DropBox
وقتی که در دراپ باکس هستید، با فشار دادن انگشت روی عکس های موجود در پوشه ها می توانید پیش نمایشی از آنها ببینید. همچنین همین کار را می توانید برای دیدن آنچه در پوشه های منوی Files است هم انجام دهید. 3D Touch با فشردن آیکن اپ گزینه هایی همچون جستجو، عکس های اخیر یا تصاویر تغییر نام یافته و آپلود سریع را نمایان می سازد.
محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان چین، وقتی روی صفحه مکالمات در اپ فشار وارد می کنید، پیش نمایشی از کلیه مکالمات را برایتان به نمایش در می آورد. همچنین با همین کار می توانید مکالمه جدیدی را آغاز کنید. با فشار دادن آیکن اپلیکیشن نیز به QR Code مخصوص خود در وی چت دسترسی می یابید.
ضمنا با 3D Touch می توانید گروه هایی که ترافیک پیام بالایی دارند را هم بی صدا کنید.
Shazam
3D Touch در شازام به شما اطمینان خاطر می دهد که هیچ فرصتی را برای ضبط و تشخیص آهنگ ها از دست ندهید، چرا که باز کردن اپلیکیشن در روش معمولی بسیار زمان بر است. برای شازام کردن با اپ کافیست کمی آیکن آن در صفحه خانه را فشار دهید.
Hipstamatic
این اپلیکیشن عکاسی و ویرایش تصویر به کمک 3D Touch، منویی بسیار کاربردی در اختیارتان قرار می دهد: با فشار دادن آیکن اپ به غیر از نمایش یک میان بر برای ویرایش آخرین عکسی که گرفته اید، دوربین فعال می شود و حالا می توانید در حالات Sunset، Portrait و Blogger به سرعت عکاسی کنید.
Carrot Weather (قیمت: 3.99 دلار)
عکس
قابلیت های 3D Touch در این اپلیکیشن بسیار ابتدایی اند: فشار بر روی آیکن اپ به جای نمایش وضعیت هوا، تنها گزینه هایی برای جستجو و موقعیت های جغرافیایی را نمایان می کند. به نظر می رسد که توسعه دهندگان Carrot Weather ترجیح می دهند تا برای اطلاع از وضعیت آب و هوا اپلیکیشن را باز کنید.
The Night Sky (قیمت: 99 سنت)
اپلیکیشن The Night Sky می تواند در مورد صور فلکی که بالای سرتان قرار گرفته اطلاعات دقیقی ارائه دهد و ضمنا بسته به ساعت، موقعیت های مناسب برای رصد ستارگان را برای شما رتبه بندی کند. قابلیت 3D Touch در این اپ میان برهایی از جدیدترین اخبار ناسا، یک گزینه جستجو و دسترسی سریع به نمای زنده از آسمان را برایتان فراهم می نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





تا حالا چه آیفون چه اندروید با نگه داشتن طولانی یه سرس آپشن میاورد.خیلی واجب به نظر نمیرسه.سنسور اثر انگشت خیلی تحول مهمتری بود!
تکنولوژی ابکییه،خوبه ولی جای کار داره و باید برنامه های بیشتری پشتیبانی کنن.کلن اپل خوشم نمیاد خیلی دزده و ای او اس جاسوسیه بدجور.اول اندروید جاسوسی ترینه بعد ای او اس.
تفاوت دوربین آیفون 6 و 6s
Iphone 6s
http://www.giga.de/wp-content/gallery/iphone-6s-vs-iphone-6-fotovergleich/iphone6s_front_out.jpg
Iphone 6
http://www.giga.de/wp-content/gallery/iphone-6s-vs-iphone-6-fotovergleich/iphone6_front_out.jpg
Scanner Pro by readdle هم هست
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسطسسس
خبرآنلاین: آیفون 64 گیگ / به رنگ رز گلد / آماده تحویل بلافاصله در تهران به قیمت 9 میلیون تومان
یه سری اگهی دیدم برای پس فردا 6اس 16 رو 4100 میداد!!
یکی دیگه هم 5900 و ....
از این دست اگهی ها زیاده
البته مردم غیور هم فوق العاده عمل میکنن اینجور مواقع!!!
whatttttt?????????? 9 میلیون
خوب واسه چی منفی میدی؟ با قیمت گوشی مشکل داری چرا به من منفی میدی :D
9 ملیون برای یه گوشی؟
برنامه فوق العاده زیباییه میلی ابودانی
يكي به من بيچاره كه به زور بهش لوميا ٨٢٠ كادو دادن برسه !
يكي بگه اين فازش چيه اصلا ؟!!
داره من و ديوانه خودش ميكنه البته اينقدر كه روي اعصاب چهار نعل ميتازه
٤ تا برنامه و بازي نداره !
يادش بخير روي جاوا بيشتر از اينها برنامه و بازي بودش
وينفون و ميبينم ميگم صد رحمت به جاوا
الآن مایکی بجا ضعف بزنامه مشکل بزرگتری رو در مقابلش میبینه اونم اینه که تو وینفون داری :)
اقای متال شما یا بلد نیستی نسب کنی یا نمیخوای نسب کنی،والا ما که راضی هستیم درسته خیلی از بازی و برنامه های توی اندرویدو نداره ولی استورش اونقدر برنامه و بازی داره که هرچقدر نصب کنی بازم هست و من گوشیم پر از بازیه و خیلی راضیم.ویندوز تنم که بیاد میترکونه.بهترین دوربین مال لومیاس.منتظر پرچمدار جدید مایکروسافت باشید
من اول نگران استور ضعیف مایکی بودم هنوزم استفاده نکردم ولی الان نه
اینو بدونید کسی که با گوشیش زیاد بازی میکنه یا نگران نبود بازی تو گوشیش هست بدونید هیچی نمیشه، هیچ کدوم از افراد موفق اینجوری وقت خودشون رو برای بازی تلف نمیکنن.
اگه به تفریح هم باشه انقدر بازی های جذاب و بهتر و حتی فیزیکی هست که اینا جلوشون هیچی نیستن.
اینا واسه اونایی که تا آخر عمرشون حقوق بگیرن و کارمند و بدون کار آفرین از دنیا میزن و حتی بدون دانش ( جلو گیری از کتاب خوندن)
داداش نمیخوای من هستما!میخوای آدرس بده من بیام فردا تحویل بگیرم ازت.
دوستان اپلی عزیز و کسایی که میخواین این نسل از آیفون رو بگیرن خواهشا خریدتونو بزارین برای زمستون تا این بازاریا قیمت رو تا زمستون از قیمت نجومی بیارن پایین .
من ميگم نميشه اين امكان و با هولد كردن هم روي iPad Air 2 هم بگذاره ؟!
در ضمن نگه داشتن دست زمان خيلي بيشتري ميبرد و اينكه همون چند ثانيه اندازه يك عمر ميگذرد !
البته از قديم نگه داشتن روي آيكن هت باعث ميشد به موقعيت حذف بروند ! و بلرزند البته از ترس
مگه مدارس باز نشد تو چرا هنوز داری نظر میدی؟
چند ثانیه؟ انگار کار نکردی با hold، Hold فقط یک ثانیه و حتی کمتر زمان میخواد، شما که هنوز زمانشم نمیدونی چطور نظر میدی در موردش؟ ( چند ثانیه اونم به اندازه عمر؟!!! انگار انتظار معشوغ میکشه آدم تو اون زمان) تو کیبور گوگل که برای رفتن رو simbol ها و اعداد و حروف زیرین میتونستی میلی ثانیه ای تغییرش بدی یعنی به نیم ثانیه هم نکشه.