ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با فروش ۱۳ میلیون آیفون 6s و 6s پلاس در اولین آخر هفته، رکورد شکنی کرد

همانگونه که انتظار می رفت، اپل طبق عادت هر سال خود، میزان فروش آیفون در اولین آخر هفته پس از عرضه این کالا را اعلام نمود. ساعتی پیش شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا گزارش داد که در ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۶ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانگونه که انتظار می رفت، اپل طبق عادت هر سال خود، میزان فروش آیفون در اولین آخر هفته پس از عرضه این کالا را اعلام نمود. ساعتی پیش شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا گزارش داد که در آخر هفته ای که پشت سر گذاشته شد (شنبه و یک شنبه)، قادر به فروش بیش از ۱۳ میلیون آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس شده و رکورد سال گذشته خود را نیز جا به جا نموده است. [سال گذشته این شرکت گزارش داد که در اولین آخرهفته ۱۰ میلیون آیفون به فروش رسانده.]

با توجه به عرضه آیفون از روز اول در کشور چین، تحلیلگران گمانه زنی نموده بودند که شرکت مورد بحث می تواند حدودا ۱۲ میلیون آیفون را در اولین آخر هفته به فروش برساند؛ اکنون چین پس از ایالات متحده، بدل به بزرگ ترین بازار گسترده برای اپل شده است.

آقای تیم کوک، مدیر عامل اپل در این خصوص گفت: «فروش آیفون های جدید بی نظیر بوده اند و به سادگی قادر گشته ایم رکورد سال گذشته خود را جا به جا کرده و بزرگ ترین فروش برای اولین آخر هفته را در تاریخ اپل ثبت کنیم.»

از تاریخ نهم اکتبر، عرضه آیفون در ۴۰ کشور دیگر آغاز خواهد شد و تا شانزدهم اکتبر، این محصولات در ۱۳۰ کشور به فروش خواهند رسید. در این میان لازم به اشاره است که پیش از این، تحلیلگران به علت کاهش علاقه کاربران چینی به خرید تلفن های هوشمند جدید عنوان نموده بودند که اپل نمی تواند این سری از آیفون هایش را به شکل موفقیت آمیزی به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (57 مورد)
  • Veronica

    Saeedsh67 ميدونم كي هستي برو دنبال بازيت داداش

  • Mmm1

    آقا من در حال حاضر گلکسی اس6 دارم. با این ک از اپل خوشم نمیاد ولی سیاست این کمپانی رو مورد تحسین قرار میدم. امیدوارم ی روزی کمپانی ها بفهمن برای این ک خودشونو بالا بکشن با تبلیغات منفی و تمسخر قرار دادن بدتر کار خودشونو خراب میکنن.

  • saeedsh67

    جناب آقای ali فلانی مثلا برای چی منفی دادی!؟ حالت خوبه برادر یه دکتر برو!

  • امیر

    هر چی هم میده بیرون فروش میره ولی ای کاش ایران هم ایفون ارزون بود

  • وحید

    من سامسونگ اس 5 دارم.میخواستم بفروشم آیفون6 بخرم .اما یه جا شنیدم قیمت آیفون6sپایین میاد بخرم.

  • Mr. Android

    بهتر بود فروششون توی چین رو هم بصورت اختصاصی میزاشتن چون تا جایی که من مطلع هستم پارسال توی چین ایفون 6 عرضه نشد. اینطوری میشه قضاوت کرد رکورد بوده یا خیر

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      خلاصه یه جوری میخواید بگید که اپل فلانه و یه ایرادی بگیرید

      بابا ول کنید دیگه به خدا قسم چه اپل میلیاردی بفروشه چه میلیونی به ما ربط نداره
      اه خسته نشدید انقدر تعصب و بی منطقی ؟

      رقابت اونا باعث سود ما مشتری ها هستش اینو بفهمید و نابودی یک شرکت رو حتی سامسونگ پلاستیک رو نخواید هیچوقت
      همین سامی پلاستیک اگر نبود اپل الان این همه امکانات اضافه نمیکرد :|

      • Mr. Android

        دوست عزیز آیفون 6 تو هفته اول داخل آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، پورتوریکو، سنگاپور و انگلیس 10 میلیون فروخت در حالی که که امسال 6S علاوه بر اینها داخل چین و نیوزلند هم عرضه شده بود. من حرفی از ضعف اپل و آیفون نزدم فقط با توجه به منابع سوال پرسیدم :) دوست فهیم اگر تک و توکی از نظرات بنده رو خونده باشید متوجه میشید که روی برند خاطی تعصب ندارم

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          ممنون

          شرمنده اگر منظورت رو بد متوجه شدم :)

      • saeedsh67

        میخوامت!

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          نوکرم:D

  • محمود

    ویندوز فون هم رکورد زده
    .
    :)
    .
    اما بقول اون دوستمون هنوز مردم به فهم و شعو ر لازم برای درکش نرسیدن
    فقط افرادی که پروفسورای بازاریابی دارن متوجه اند
    :)))

  • saeedsh67

    آقا یه سوال؟
    من داداشم آیفون 6 خریده بازی modern combat 5 رو نصب کرد مرحله های بعدش رو حدود 1600 مگ دانلود کرد بعد چند وقت دید مراحلی که دانلود کرده بوده پاک شده و نیست! این اتفاق برای بازیهای دیگش که دیتا رو باید از خود بازی دانلود می کرده افتاده! یه دوست دیگم هم که 6 پلاس داشته این اتفاق باید براش افتاده! چه مرگشه این گوشی؟!!!!!

    • نیما

      از سرویس های ریختن برنامه رایگان استفاده کرده ؟؟
      مثل tongbu یا 25pp ؟؟؟ این ها ممکنه این مشکلات رو داسته باشن
      ترجیحا هم فقط از itunes استفاده کنید و از پذیرنده های دیگه آیفون روی رایانه استفاده نکنید

      • saeedsh67

        نه از خود app store دانلود کرده

    • محمود

      آیفون ۶ داداشت اندرویدش چنده؟
      :)

      • saeedsh67

        الان مثلا مزه پروندی با نمک؟!!!!!!!!! به تو ربطی نداره!

        • رضا

          پروفسور بازی های ای دیواس ها دیتا ندارند ؛ تک فایل هستند ؛ لاقل دروغ می گی یه تحقیق کوچولو بکن

          • آرمین

            این رو راست میگه مهندس! بعضی بازیها تو iOS نیاز دارن که دیتا رو از خود گوشی دانلود کنن! مثل MC5

          • saeedsh67

            چرت نگو بابا! تو آیفون تو عمرت ندیدی حرف مفت نزن! بازی مدرن کمبات رو بگیر بعد می بینی که مرحله دو به بعد باید دانلود کنی!

  • M.a

    اولاً که ایول اپل
    گوشیش بی نظیر شده
    آفرین
    و مردمم با خریدشون پاداش اپل رو میدن
    دوما که پیش بینی من اینه که: الان چند نفر میان میگن اینا که اپل می خرن هیچی از تکنولوژی سر در نمیارن و فقط به خاطر پز و برندش اپل رو می خرن و هیچی نمی فهمن و زامبی هستن و... ازین حرفا دیگه

    • Divan Greedy (아이유)

      نمی گم همه برای پز و ... می خرن ، اما باید دیدنی باشه مرد هایی که گوشی صورتی با خودشون این ور اون ور می کنن / صورتی برای مرد ، به نظرم این پز دادنه

      • Behrooz_sayyar

        دوست عزیز رنگ ها یكی از نعمت های زیبای خداس و ما حق نداریم به كسی امر كنیم كه این رنگ ها رو فقط حق داری استفاده كنی و از بقیه زیبایی ها محرومش كنیم میدونم این حرف منم قبول نمیكنی و دوباره یه سری جواب طولانی و بی ربط میخوای بدی عكس پروفایلت چرا سبز جیغ دخترونس؟؟؟
        ؛)
        الان از این همه حرف من میاد میگه كی گفته سبز دخترونس

      • Shahriar

        خدایی چی گیرت میاد که انقدر زیر پست اپل میای برای تخریب؟؟خب به ما هم بگو ؟؟

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          چیزی گیرش نمیاد اینا همش از روی سووووووووووووووووووووووووووووووووزش هست :D

      • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

        هیچ ربطی نداره به رنگ

        این که یک نفر میگه رنگ فلان برای زن هست و فلان مرد چرت ترین حرفه دنیاست

        همه چیز سلیقه ای هستش من خودم ام 8 رو وقتی میخریدم خیلی دنبال قرمزش گشتم اما نبود ( فکر کنم فقط تو ام 7 قرمز زد )

        زیبایی مرد و زن نداره

        • BuBo

          **این که یک نفر میگه رنگ فلان برای زن هست و فلان مرد چرت ترین حرفه دنیاست**
          یعنی میخوای طراحی تولید کننده لباس های کودک که رنگ آبی رو واسه پسرا طراحی میکنن و واسه دخترا هم بگی احمقانه؟
          چند تا آدم دیدی کیف و کفش و عینک و ماشین و کت و شلوار و ساعت گلبهی و صورتی استفاده کنن؟ میتونم بگم 1% هم نیستن.

          • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

            بازم میگم هیچ ربطی نداره
            وگرنه هر رنگ صورتی رو هر محصولی تولید میشدمیگفتند برای خانوم ها

            عزیزم من عاشق اچ تی سی ام 8 با رنگ قرمزم ولی حیف پیدا نکردم
            یه دونه هم خواستم از علی اکسپرس بخرم نشد ارسال به ایران نداشت
            یعنی الان من مشکل دارم ؟
            " سلیقه " اینو برو تو ویکی پدیا یا هرجای دیگه سرچ کن انشاالله بفهمی چی میگم

          • BuBo

            چند تا مرد اشتباه نوشتم آدم
            اون بالا هم واسه دختر بچه رو میخواستم بنویسم صورتی

        • Divan Greedy (아이유)

          خوب دیگه از فردا همه ارایش کنن، رژ لب بزنن ، کیف های رسمی هم بشه صورتی و .... چون از نظر جنابعالی زیبایی مرد و زن نداره

          • بــــی طَـــرَف

            **یعنی حق نداره جدیدترین و قشنگترین رنگش رو بخره؟

          • بــــی طَـــرَف

            Divan جان، ما حالا به صورتی اینکه زنونه یا مردونه هست کاری نداریم، ولی بالاخره طرف کلی پول داده برای گوشی، یعنی حق نداره از جدیدترین و قشنگترین رنگش رو بخره؟

        • Divan Greedy (아이유)

          بله اینم یه دلیل احمقانه دیگه / یه سری رنگ ها برای خانم ها هستن یه سری برای اقایون / زیبایی و ... هم نیست ، مگه سیاه و سفید و طلایی مشکلشون چیه که طرف باید بره سمت رنگ صورتی ؟ صورتی یه رنگ زنونه است از کفش های خانم ها بگیر تا کیف و جواهرات و ..... چرت ترین حرف دنیا اینه که صورتی رو جزو رنگ های مردانه بدونی

          • rk.reza

            با حرفت کاملا موافقم نا سلامتی زنی گفتن مردی گفتن
            فکر کن یه مرد موبایل صورتی بگیره دستش خیلی مضحکه :]

          • فرشاد

            يعني واقعا تا حالا هنرپيشه هاي مرد هاليوودي يا خواننده هاي مرد رو نديدي كه لباس و حتي كفش صورتي بپوشن
            اگه از همه ي دنيا بي خبري و فقط تو سايتاي ايراني ميگردي و به اين و اون ميپري حداقل تو اينترنت سرچ كن
            eminem pink sweatshirt اين امينم ، لابد اپل بش پول داده ديگه نه اونم چند سال قبل از معرفي 6s

          • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

            دیوان جون داداش سلیقه میدونی چیه ؟
            همونطور که تو میگی رنگ مشکی و سفید چشونه دقیقا کسی هم که رنگ صورتی میخره میگه مگه چشه

            این برمیگرده به خلق و خوی افراد و شخصیت و سلیقه اون ها

            دقیقا همونطور که سلیقه باعث میشه من با اینکه میدونم ام 8 خیلی ضعیف تر از مثلا آیفون یا سامی هست میرم میخرم

            حالا دیگه مونده به منطق خودتون بازم بگید زنونست ...

          • saeedsh67

            با حرفت موافقم ، صورتی رنگ زنونه است ، بدجوری هم دست یه مرد تابلوئه! رنگ صورتی!!!!!!!!

    • JK Shin

      درست فهمیدی زامبیه عزیز ولی اینکه همه ی اپل دارا بخاطر پز دادن خریدن غلطه من یکیو میشناسم که یه گیک واقعی بود ولیفقط به خاطر اینکه نکسوس ها زیاد معروف نیستن آیفون خرید شاید همه فقط برای پز دادن نخریدن ولی مطمعن باشید یکی از اهدافشون همینه.

      • M.a

        هه زامبی! عزیز من سال2011که بود گلکسی اس سامسونگ داشتم! حداقل چهار ساله دارم با این اندروید سر میکنم به من میگی زامبی!؟ فکر کردی هرکی اپل میخره بدون آگاهی گوشی خریده؟ فکر کردی فقط یه مشت بی سواد برای سلفی گرفتن اپل می خرن؟ الانم همزمان دارم از هردو سیستم عامل استفاده میکنم و به جرات میگم برای من کار با ios صد برابر لذت بخش تر بوده! شما نمی تونی نسخه زامبی بودن برای امثال من بپیچی که آگاهانه دیوایس رو خریدیم! تست سرعت آیفون رو ندیدی؟ قدرت دوربین آیفون رو ندیدی؟؟ کدوم گوشیه در گیمینگ به آیفون نزدیک بشه؟ ما میگیم سرعت شما میگین نکسوس! باشه نکسوس رو بیار جلو ببینیم در مقابل متال اپل چیکار میکنه! ببین هروقت تونست 20 تا بازی بالای 1 گیگ رو باهم اجرا کنه بدون لگ بعد بیا بگو نکسوس میتونه جای اپل رو بگیره!
        زامبی شمایی که یک نفر رو بدون شناختن راج بهش قضاوت میکنی!

  • Mohammad

    قدرت محضه اين كمپاني!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی