ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های شیائومی با باندل همراه اول به ایران می آیند

شیائومی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار می رود که تا کنون قادر گشته نام خود را در بین ۵ فروشنده برتر جهانی جای دهد و برای چندین بار نیز در ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۶ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار می رود که تا کنون قادر گشته نام خود را در بین ۵ فروشنده برتر جهانی جای دهد و برای چندین بار نیز در جایگاه نخستین تولید کننده و فروشنده موبایل در کشور چین معرفی گردد.

موبایل های این سازنده چینی صرفا در چند کشور عرضه می گردند؛ شیائومی به واسطه سیاست های موفق خود مبنی بر قیمت مناسب و امکانات بسیار بالا، توانسته هواداران بسیاری را به شکل جهانی برای خود به دست آورند. حال خبر می رسد که تلفن های همراه شیائومی از طریق همراه اول، نخستین اپراتور مخابراتی کشورمان، به دست مشتریان ایرانی خواهند رسید.

در سومین روز از نمایشگاه تلکام که در تهران در حال برگزاریست، تفاهم نامه انحصاری همکاری بین شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت آسوشید تجارت (Asoshid) چین امضا شده و بر همین اساس، به زودی شاهد عرضه رسمی موبایل های هوشمند شیائومی در ایران خواهیم بود. «همراه اول» خبر می دهد که به علت کیفیت بالای محصولات توسعه یافته از سوی شیائومی و همچنین قیمت رقابتی آنها، این همکاری را با شرکت چینی آغاز نموده است.

در نهایت لازم به ذکر است که این تفاهم نامه میان مهندس صدوقی، مدیرعامل اپراتور اول و علی محمد ملکی مدیر عامل شرکت آسوشید تجارت امضا شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • Max

    کو تا اونا بخوان وارد کنن و شاید اگر با قیمت مناسب بدن به مشتری و تازه تمام مدل گوشیاش و هم اگر بیارن!
    فعلا میتونید از اینجا اقدام به سفارش خرید کنید. برای ساکنین تهران مناسبه.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • Max

    باید دید که با چه قیمتی به دست مشتری میرسه؟! و تمام مدل گوشیاش وارد میشه یا فقط یکی دو مدل؟ اگر نزدیک به قیمت واقعی باشه که خیلی هم خوبه و به راحتی باعث کاهش فروش خیلی از برند های دیگه میشه.
    من که از ادرس زیر با قیمت مناسب تونستم برای خودم بگیرم. برای ساکنین تهران مناسبه.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • فرزین

    من قبلا گوشی galaxy note samsung داشتم و الان گوشی mi note دارم و به نظر من mi note خیلی بهتر از گوشی سامسونگم هست.
    به زودی گوشی mi5 مشهور به apple killer وارد بازار میشه. ومن منتظرش هستم.
    از تبلت mi هم بسیار راضی هستم و تمام device ها باهم سینک می شوند.

  • پیمان

    خبر تازه اینکه امروز پرزیدنت شرکت شائومی (تلفظ درست Xiaomi) نامه ای برای شرکت اسوشید تجارت (اسوشید به معنای حرکت به سوی خورشید واژه ای پارسیست) فرستاد مبنی بر نماینده انحصاری بودن این شرکت در ایران . گوشی های mi بدون لوگوی همراه اول بیرون خواهد آمد و نرم افزار فلش این گوشی هم در دست رس است . MIUI7(نرم افزار های شائومی بر روی گوشی های انروید با امکانات بی نظیر) زبان فارسی هنوز ساپورت نمیکند اما MIUI6 ساپورت میکند . لوگوی همراه اول فقط برای گوشی Mi4 ساخته شده است .

    کیفیت این گوشی ها با اپل براری میکند

  • farhadas

    لعنتی لابد لاک هستن رو سیم همراه اول
    خیلی بده اینجوری

  • M.R.P

    دوستان مطمئن باشید قیمت گوشیارو وقتی میارن ببینید خندتون میگیره ! مثلا گوشی 250 دلاریو شیرین 2 برابر قیمت حسابمون میکنن! همون از خود سایت شیائومی بگیرید بقیشو کاور اورجینالو چیزای دیگه بگیرید براتون صرف بیشتری داره! گارانتیاشونم که دیدید خودتون :|

  • کامران

    زمان ترک هواوی رسیده رقیب سرسخت هواوی اومد به نظر من از لحاظ کیفیت خیلی بالاتر خواهدبود

    • pars

      همین هواوی که میگید تو دنیا سومه و برندیه که مشکل پتنت نداره و همه جا هست !

  • مهمان

    به نظر من برای شروع خوبه

  • MusText.com

    زمانی حرکتش ارزش داره که قراردادی باشه،با قیمتی کمتر
    نه اینکه یه سیمکارت همراه اول بذارن توش و لوگوی همراه اولو بزنن روش با همون قیمت
    گوشی های کوربی سامسونگ که یادتونه...

  • ممد

    "در نهایت لازم به ذکر است که این تفاهم نامه میان مهندس صدوقی، مدیرعامل اپراتور اول و علی محمد ملکی مدیر عامل شرکت آسوشید تجارت امضا شد."

    چی؟! علی محمد ملکی مدیر شیائومیه؟!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی