ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی فهرست دستگاه هایی که اندروید مارشمالو را دریافت می کنند اعلام نمود

اچ تی سی از تلفن های هوشمند خود که اندروید مارشمالو را دریافت می کنند، پرده برداشت. دو دستگاه وان M8 و وان M9 نخستین محصولات این کمپانی اند که اندروید جدید را در سال ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۷ مهر ۱۳۹۴  |  ۲۱:۲۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اچ تی سی از تلفن های هوشمند خود که اندروید مارشمالو را دریافت می کنند، پرده برداشت. دو دستگاه وان M8 و وان M9 نخستین محصولات این کمپانی اند که اندروید جدید را در سال جاری دریافت خواهند کرد، اما صاحبان دیگر مدل ها برای دریافت این بروزرسانی باید تا سال آینده منتظر بمانند.

این تولید کننده تلفن های هوشمند اعلام کرده که بعضی از اپراتورها و مناطق هنوز مراحل ارائه این بروزرسانی را برای مدل های یادشده تکمیل نکرده اند، بنابراین مشخص نیست که ارائه اندروید مارشمالو برای آنها چه مدت به طول خواهد انجامید.

اچ تی سی هنوز زمان مشخصی برای عرضه اندروید جدید برای مدل های وان M8 و وان M9 اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • علی

    ما بخدا گناه نکردیم mini پرچمدار خریدیم، چرا واسشون نمیده؟ لالی پاپ هم نداد. مشکل اینجاست ک کاستوم رام نصبیدن سر اچ تی سی هم سخته (اول باید بوت لودر انلاک کنی) وگرنه مشکل خاصی هم نبود

  • Mohammad Reza

    desire eye؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • peyman

    اقااین اندرویدشامله one m8eyeمیشه یانمیشه

    • Divan Greedy (아이유)

      اره می شه / توی عکس نوشته اسمشو

  • AMIR

    واقعا عالیه ولی یک سال زمانه زياديه واسه بقیه مدل ها

  • sami

    به به m8
    افرین اچ تی سی

  • علیرضا

    http://lgblog.ir/1394/07/به-زودی/

  • (یه اپلی خاص)pezhman

    آفرین به HTC

  • ali

    کاش همچنان وان m7 رو ساپورت کنه،آخه هنوز سخت افزارش برای نسخه های جدید اندروید خیلی قویه

  • Divan Greedy (아이유)

    خیلی هم عالی ، دیشب یه نگاهی به HTC hero انداختم و دوباره منوهاشو و برنامه هاشو باز و بسته کردم ، عجب موبایل توپی بود عجب ul توپی داشت دلم هواشو کرد که باز برم سراغ HTC / احتمال بالا یدونه desire بگیرم برای جایگزینی با نکسوس 4

    • رایموند

      درود...اگه می خوای desire بگیری مدل 820 بگیر که عالیه...منم همین گوشی دارم...

مطالب پیشنهادی