هوآوی یکی از موفق ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ بوده و توانسته جایگاه سوم این صنعت را پس از نام های بزرگی همانند اپل و سامسونگ به خود اختصاص دهد.
این شرکت طی ماه های اخیر از دستگاه های بسیار متنوعی پرده برداشته و به سرعت نیز در حال اضافه کردن به گستره ی محصولاتش است و اکنون نیز به نظر می رسد در همین راستا قصد دارد جانشینی را برای موبایل Honor 4X با عنوان Honor 5X آماده نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گفتنی است که اطلاعات Honor 5X به صورت همزمان از طریق پایگاه داده ی AnTuTU و سازمان TENAA به اینترنت راه یافته اند و بدین ترتیب حالا می توانیم در کنار مشاهده ی شکل و شمایل ظاهری محصول از مشخصه های فنی اش نیز آگاه شویم.
از ظواهر امر اینطور بر می آید که بر خلاف نسخه ی پیشین با موبایلی دارای بدنه ی فلزی طرف هستیم، که دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا همگی در سمت راستش واقع شده اند و در بخش پشتی درست پایین دوربین اصلی نیز یک سنسور اثر انگشت جای گرفته.
از مشخصه های فنی مهم تر Honor 5X هم می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p، سه گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (به همراه فلش LED دوگانه و دو رنگ)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری Emotion UI اشاره کرد.
منابع مختلف حدس می زنند تلفن هوشمند مورد اشاره در بالا با قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار راهی بازار شود و بدین ترتیب بتواند خودش را به عنوان یک میان رده ی مقرون به صرفه و البته توانمند مطرح نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







سلام خسته نباشید . این گوشی چه موقع وارد بازار ایران میشه؟
به به.قیمتشو نیگا دیگه فک نکنم برندای دیگه بتونند تو این مورد دست هواوی رو بزنند.
دیوانه کنندست! باور کنید برندای دیگه با این قیمت گوشی نصف این ندارند
زشته
من دیروز 4X رو از دیجیکالا خریدم فوق العاده هست » SAR کم و آنتن دهی قوی و دو سیم 4G و سنسور های مختلف و USB OTG و رم 2 و پردازنده 8 هسته ای و آپدیت به اندروید 5.1 و کلی امکانات دیگه
امکانات و قیمتش عالیه گور بابای سامسونگ و اپل
دوستان درست دیدم قیمت این گوشی ۱۶۰ دلار هست یعنی ۴۸۰ تومن؟؟؟ یا من اشتباه میکنم
ديروز رفتیم برای دوستم گوشی Hawaii Honor 4C گرفتیم، طراحی زیبا و خوبی داشت نسخه طلایی ش و حیف قاب پشت گوشی زیاد جالب نبود ولی توی این قیمت حرف نداشت چند نکته هم که باید حتما بگم اینه که بر خلاف سخت افزار متوسطش رابط کاربریش زیاد سریع نبود داخل دوربین هم این طور بود اما توی چند ساعتی که داشتم برنامه و اطلاعات گوشی قبلیش رو داخلش می ریختم يه لگ هم نزد و توی بازی هم خوب فریم میداد رابط کاربری اموشن 3 هم خیلی نسبت به قبل زیباتر شده بود امکانت خیلی خوبی هم داشت که توی پرچمدار های شرکت های دیگه بود.
دوستان به نظرتون این گوشی کی وارد بازار میشه؟
خسته نباشید. به نظرتون تیر هایی که برای خبر های دیجیاتو انتخاب میشه مشکل نداره. اینها تیتر نیستن… جمله هستن. خواهشنا حداقل در انتخاب تیتر مناسب دقت کنید.
واقعا عالیه همه چیش عالی هست مخصوصا قیمتش