به عقیده DxOMark بهترین دوربین در میان تلفن های هوشمند کنونی متعلق به اکسپریا Z5 سونی است
اگر به خاطر داشته باشید کمی قبل تر و طی ماه جاری میلادی وقتی سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 از تلفن هوشمند اکسپریا Z5 پرده برداشت، اعلام کرد که این محصول از بهترین ...
اگر به خاطر داشته باشید کمی قبل تر و طی ماه جاری میلادی وقتی سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 از تلفن هوشمند اکسپریا Z5 پرده برداشت، اعلام کرد که این محصول از بهترین دوربین ممکنه در قیاس با سایر موبایل های پرچمدار برخوردار است.
اگرچه هنوز دستگاه یاد شده برای نقد و بررسی به دست بسیاری از منابع معتبر نرسیده، ولی وبسایت DxOMark که به جد در زمینه ی آزمودن سنسورهای دوربین های موبایل تخصص دارد فرصت پیدا کرده تا دوربین به روز ترین اسمارت فون کمپانی ژاپنی پیش تر اشاره شده را محک بزند و پس از آن نتایج جالبی را نیز در موردش منتشر سازد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گفتنی است که این وبسایت پس از انجام بررسی ها و تست های معمول و استاندارد خود بالاترین امتیاز ممکنه را به دوربین اکسپریا Z5 داده و موبایل مورد بحث توانسته برای تصاویری که ثبت می کند نمره ی ۸۸ و برای ویدئوهایش امتیاز ۸۶ را بگیرد.
در یک قیاس ساده بد نیست بدانید پیش از این گلکسی اس ۶ سامسونگ توانسته بود امتیازهای ۸۸ و ۸۴ را بگیرد و این اعداد برای نکسوس 6p گوگل که تنها یکی دو روز پیش معرفی شده برابر با ۸۶ و ۷۹ بوده اند.
DxOMark در نقد خود دوربین اصلی اکسپریا Z5 را به خاطر ارائه ی فوکوس خودکاری سریع و مطلوب در تمامی شرایط به شدت مورد تقدیر قرار داده و گفته است عکس های این دوربین از وایت بالانسی فوق العاده و رنگ هایی کاملاً طبیعی برخوردارند، ضمن اینکه تصاویر گرفته شده در نور کم هم کمترین نویز ممکن را دارا هستند.
بد نیست یادآور شویم پرچمدار کنونی سونی (اکسپریا Z5) در قسمت پشتی خود دوربینی ۲۳ مگاپیکسلی را جای داده و عرضه ی آن در اروپا از هفته ی آینده با قیمت ۶۹۹ یورو آغاز خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





این z5 premium از هر لحاظ عالیه دوربین23 مگاپیکسلی با فوکوس 30 میلی ثانیه زوم 5 برابر بدون افت کیفیت و بهترین لرزشگیر تصویر اسپیکر که الان فکر کنم به خاطر بزرگتر بودن سایز بلندگوی z5 p از htc هم بهتر عمل کنه جنس بدنه هم که فقط کرومش باتری هم که فکر کنم در حد نوت 5 باشه سرعتشم فقط باید دید گرمم که نمی شه رابط کاربری شم درسته کم امکاناته ولی رونه مشکل رم نداره زودم آپدیت میشه پلی استیشن ریموتم داره سنسور اثر انگشتش که از 3 نسل اپل سریع تره اسمال اپم عوض دوال ویندوز داره صفحه نمایش 4k با قابلیت بخش حدس مجازی دوربین هم سطح بدنه ریزولیشن بالا و عدم کاهش فریم ریت در اجرای بازی های سنگین مگه آدم چی از گوشی میخواد
این قدر به هم بدو بیراه به هم نگید پولشو کسه دیگه به جیب میزنه شما دارید به جون هم میپرید زشته والاااااااااااااااا..........
خداییش نظرات این نویدو ثبت نکن نه که دیدی نوید هس ثبت نکنی هر وقت آدرس ایمیلشو دیدی نظرشو ثبت نکن خیلی بد توهین میکنه
اااه چقد حرف میزنین.چیو میخواین ثابت کنین.شایدم مثلا میخواین سونیو خراب کنین.هیشکی به سونی نمیرسه تو هیچ زمینه ای .شما هم برین سام پلاستیک خودتونو دست بگیرین:)
خخخخ خیلی خندیدم مثل این که 5 کامپکت از الیاف بامبو استفاده میکنه.sony other
؛)
آفرین به سونی و سامسونگ که دوربین پرچمداراشون جزو بهترین هاس
سونی واقعا ترکوند تا بیاد میخرمش
بلاخره سامسونگ شانس آوورده سونی با 16 مگاپیکسل مقایسه شده وگرنه آه و وا ویلا میشد
این سامسونگی که سنگش رو.به.سینه میزنید داخل اس ۵ درسته بدنه پلاستیکی بود ولی مموری میخورد، ضد آب بود(درسته ضد آب ضعیف بود و به گرد پای سونی نمیرسید)،مادون قرمز داشت و میشد قاب پشتی رو باز کنی و باتری رو عوض کنی.ولی تو اس ۶ اومد مموری رو حذف کرد،ضد آب رو حذف کرد و قاب پشتی هم پرس کرد و فقط جنس بدنه رو تغییر داد.داخل اس۶ اج پلاس و نوت 5 هم علاوه بر اون قابلیت هایی که داخل اس ۶ حذف کرد، مادون قرمز هم حذف کرد.من فن سونی ام بدلیل این که تو هر پرچم دار جدیدش قابلیت پرچم دار های گذشته رو حفظ میکنه و چند قابلیت جدید اضافه میکنه. انتخاب با خودتون هست.در ضمن سونی در آپدیت دادن بهتره الان اکسپریا زد اندروید 5.1.1 رو گرفته.
بابا سونی به dxomark.com گفته گوشیو بزن رو 16 مگاپیکسل عکس بگیر تا سامسونگ جلوی ملت ضایع نشه و گرنه به نظرتون نتایج 16 مگاپیکسل با 23 مگاپیکسل برابر می شد
اولا پفیوز چیه......... ثانیا همین dxomark وقتی سونی با 8 عکس میگرفت 8 سونیو با 16 سامسونگ در نظر میگرفت این حالا سونی تو حالت دستی با 16 مگاپیکسل عکس میگرفت اگه اینجوری که شما میگی حساب کنیم باید میذاشتش روی 12 مگاپیکسل که با اپل برابر شه
جم کنین باوا سونی بهترینه سونی بهترینه سونی هم خوبی های خودش داره سامی هم همین طور و کسی که گفته سامی از اپل اسکی رفته به گور باباش خندیده اگه به اون باشه اپل از اچ تی سی اسکی رفته و شما هایی که خودتون آدم حساب میارید و هی مدرسه مدرسه میکنید باید بهتون بگم که همون بچه مدرسه ای از شما بهتر میدونه