ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گران قیمت ترین ساعت هوشمند اندرویدی 18 آبان از راه می رسد

Tag Heuer در تاریخ 9 نوامبر برابر با 18 آبان، ساعت لوکس و گران قیمت خود را که از سیستم عامل Android Wear بهره می برد با قیمت 1800 دلار به بازار عرضه خواهد کرد. ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Tag Heuer در تاریخ 9 نوامبر برابر با 18 آبان، ساعت لوکس و گران قیمت خود را که از سیستم عامل Android Wear بهره می برد با قیمت 1800 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

در ماه مارس بود که برای اولین بار Tag Heuer پیوستن خود به اکوسیستم گوگل و اندروید پوشیدنی را رسما اعلام کرد، ساعت ساز سوییسی در آن تاریخ اولین بار تائید کرد که با همکاری اینتل و گوگل تا ماه نوامبر ساعت هوشمندی به بازار می فرستد.

ژان کلاد بیور، مدیرعامل Tag Heuer روز گذشته علاوه بر اعلام قیمت کلی دستگاه، از تاریخ عرضه آن نیز پرده برداشت. بیور در ماه مارس اعلام کرده بود ساعت جدیدشان قیمتی معادل 1400 دلار دارد اما حالا با افزایشی 400 دلاری، قیمت کلی آن به 1800 دلار رسیده است. بیور علت این امر را بند هرمس و قیمت ساعت اپل اعلام کرد، بنابراین در فضایی که رقابت وجود نداشته باشد، سوییسی ها هر چقدر بخواهند می توانند از خریداران ساعت های لوکس پول بگیرند.

بیور مدیرعاملی دو شرکت Tag Heuer و Hublot را به عهده دارد که هر دو شرکت بخشی از کمپانی LVMH هستند. ساعت هوشمند اندرویدی Tag Heuer عمر باتری 40 ساعته ای خواهد داشت و همکاری با اینتل احتمالا منجر به ساخت اولین ساعت اندرویدی خواهد شد که از چیپ های غیر ARM بهره می برد.

ساعت به طور کل ابزاری لوکس به حساب می آید اما تولیدکنندگان پوشیدنی های هوشمند حالا با نازل ترین قیمت ها ابزارهای خود را به بازار می فرستند. در همان بازاری که ساعت هوشمند با قیمت 125 دلار یافت می شود، صنعت ساعت سازی سوییس هم وارد شده و حالا دستگاهی 1800 دلاری به فروش می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • کامران

    چندتا ترول بیاد بگه من این رو میخرم یا بگه اپل واچ، طلایی شو دارم

  • hokkabaz

    به فلانم که ساعت hublot داری
    به فلانم که 4 هزار چوق دادی
    به فلانم که اینقدر اومده روت

    • Ali

      چه خوب ...رش کردی خخخخخخخخخخخخخ

  • محمد

    ساعت هوشمنوگد واقعا هیچ کاربردی نداره
    من دوتاشو داشتم
    یکی دو ماه اول شاید یه کم جذاب به نظر بیاد ولی به مرور آدم می فهمه که هیچ کاربردی که نداره هیچ دست و پا گیر هم هست
    مثلا شارژ روزانه که واقعا رو اعصابه و....
    در کل اصلا کاربرد نداره من که جز اعصاب خوردی چیزی گیرم نیومد با کلی ضرر هم فروختمشون دیگه هم عمرا ساعت هوشمند بخرم
    فقط به درد مصارف و شرایط خاص می خوره

  • Metal

    در ضمن بگم ساعت اپل مدل اسپورت اون خيلي به نسبت بقيه ساعتهاي اندرويدي ارزونه ! چون امكانات بسيار بيشتر و كاربرد بسيار عظيمتري داره
    ساعت بند استيل اپل هم تا ١١٠٠ دلار ميرسه ٤ تا بند هم اضافه ببندي همين حدود ١٨٠٠ دلار در ميادش
    نبود رقيب ؟!! اپل پرفروشترين ساعت هوشمند و ميزنه با اختلاف بسيار با بقيه

    • BOZORG#

      خیلی هم زشت تر و بچه گانه ترم هست :|
      اخه ساعت هواوی و موتورولا کجا اسباب بازیه اپل کجا
      سلیقه شما توی هرید ساعت اینه ینی؟

      • Taimaz Sanayi

        اين خيلي عاديه كه يك سري از يك سري خوششون نياد اما توهين بي دليل به كسي نميدونم چه دليلي ميتونه داشته باشه ...
        خوشحال ميشم بابت بي احتراميتون دليل خوبي داشته باشيد

        • Taimaz Sanayi

          ....

          • BOZORG#

            زحمت کشیدید
            یادم افتاد
            اگر علاقه ای داری بدونی چرا اون حرفو زدم یه ایمیل بده

          • Taimaz Sanayi

            Taimaz777@gmail.com

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    یکی نیست به این شرکت ها بگه جووووووووووون مادرتون اول یه کاربرد درست و حسابی برای ساعت هوشمند ( هوشمند ؟ :| ) پیدا کنید بعد تولید کنید

    من هنوزم میگم حداقل 3 تا 5 سال مونده این سری گجت ها کاربردی بشن

    • Metal

      خيلي هم كاربرديه
      سنجش پزشكي كه باعث ميشه تو خواب سكته نكني
      هادي نوروزي كاپيتان تيم پرسپوليس فلب درد كرفته بردنش بيمارستان بعد هم فوت شده ! اگر ساعت اپل دستش بود خوب معلوم ميشد ضربان قلبش غير طبيعي هست
      از نظر من براي ورزشكارها كه يك نياز ضروري هستش

      • آروین

        خانوم دکتر مثلا اگر ساعت دیگه ای بود شما قبول ندارین؟حتما باید اپل باشه؟
        در ضمن ایشون سکته کردن و اگه این اسباب بازی هم دستشون بود باز هم فوت میکردن.

      • Taimaz Sanayi

        اتفاقا اگر اشتباه نکنم هفته ی پیش دیجیاتو یه پست در مورد نجات پیدا کردن یک بچه توسط اپل واچ گذاشته که دقیقا در همین موضوع بود

  • Taimaz Sanayi

    از مدل HERMES 42mm هم گرونتره

مطالب پیشنهادی