ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات اخیر وجود اسنپدراگون 801 در وان پلاس اکس را تایید می کنند

موبایل بعدی شرکت وان پلاس قرار است به زودی عرضه شود و نام آن تاکنون OnePlus X اعلام شده. برخی هم به خاطر سخت افزار ضعیف تر و نمایشگر کوچک تر به آن می گویند ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موبایل بعدی شرکت وان پلاس قرار است به زودی عرضه شود و نام آن تاکنون OnePlus X اعلام شده. برخی هم به خاطر سخت افزار ضعیف تر و نمایشگر کوچک تر به آن می گویند OnePlus Mini. کارل پی، یکی از موسسین این استارتاپ چینی چندی پیش در ارتباط با ساخت تلفنی باب میل علاقه مندان به طراحی و مد صحبت کرد.

یکی از رندرهای اولیه دستگاه که تصویر آن را مشاهده می کنید نیز وجود اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه در قسمت پشتی را تایید می کرد. شایعات پیشین به قیمت 249 دلاری دستگاه اشاره داشته اند.

به هر حال منابع جدید یک بار دیگر آماری کامل در اختیارمان قرار داده اند که از جمله آن ها می توان به نمایشگر 5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 801 اشاره کرد. چیپ مذکور پردازنده ای 4 هسته ای و GPU آدرنو 330 را روی خود دارد. همین چیپ روی پرچمداران سال پیش سامسونگ و HTC نیز دیده می شد.

براساس گزارش امروز، وان پلاس اکس ممکن است همین ماه معرفی شود و تا انتهای سال نیز به بازار عرضه گردد. برای خرید آن آیا باز هم نیاز به دعوت نامه خواهد بود یا بالاخره می توانیم بدون دردسر وان پلاس اکس را بخریم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Iris

    بنده بعنوان کسی که به مدت ۲ماه با این گوشی کار کردم one plus one باید بگم گوشی از لحاظ سخت افزاری قوی هستش ولی به طبع باز هم همش تبلیغاتی بیش نیست...دوربین بسیار ضعیف جلو و حتی عقب+ صفحه نمایش ضعیف+ کیفیت ساخت بسیار پایین+ پایدارنبودن سیستم عامل و ضعف هایی دیگر که به نظرم ارزش پول دادن رو نداره...بنده قبل از اون moto x 2013 داشتم و کاملا راضی بودم اونو فروختم و الان با وجود اینکه Sony Xperia Z دارم باز هم راضی تر one+ هستم...امیدوارم نظرم بدردتون بخوره

  • Pemi_Fa

    کلا باید ببینیم و مقایسه کنیم ۶۱۵ با ۸۰۱ چقدر تفاوت تو کارکرد و ایجاد گرما دارن.البته خودم موافقم چیپست بالارده ی قدیمی بجای میان رده ی جدید.زمانی که کارکردش واقعا بهتر باشه چرا که نه.

  • arsham

    برای گوشی های میان رده اندرویدی آپدیت نمیاد ولی پرچمدارای قدیمی حداقل تا یه جایی آپدیت واسشون میاد
    در مورد سری نکسوس و zسونی که به بهترین شکل آپدیت میاد واسشون گوشی های پرچمدار2013 سامسونگ هم آپدیت میگیرن

  • arsham

    کاشکی گوشی های وان پلاس تو بازار ایران هم بودن

    • Pemi_Fa

      شما میتونید سفارش بدید براتون بیارن.کاری که من کردم.خعلیم خوشحال و راضیم که گوشیم تو بازار خز نشده.خخخخ.
      ۲۰روزه هم میرسه دستتون.بدون انگولک کردن موبایل فروشای ایرانی.پکیجینگ اصلی.

  • alireza

    اگه این کارو بکنه خیلی خوبه حداقل ا این که بیاد چیپست میانرده 615 رو استفاده کنه درسته که 64 بیتی هست ولی هر چی باشه 801 چیپست بالاره بوده
    کاش همه شرکتا این کارو بکنن رو میان رده هاشون

    • arsham

      میشه به جای خریدن یه گوشی میان رده با پردازنده مثلا615 یه بالا رده قدیمی با 801خرید
      کلا از نظرم خریدن گوشی میان رده خوب نیست

      • alireza

        درسته اصلا نظر من اینه که شرکت ها تو میانرده هاشون چیپست های بالارده مثلا یه سال یا دو. سال قبلو بزارن.

        • sokot

          دادا اگه اینا این کار بکنند دیگه کسی نمیاید پرچمدار بخره

مطالب پیشنهادی