اپل احتمالا مشغول احداث یک کمپ جدید در نزدیکی مقر گوگل است
آنطور که در گزارشات آمده، اپل قراردادی را برای ساخت یک کمپ دیگر با شکل و شمایل سفینه های فضایی در Sunnyvale کالیفرنیا به امضا رسانده است. نشریه سیلیکون ولی بیزنس گزارش داده که این شرکت ...
آنطور که در گزارشات آمده، اپل قراردادی را برای ساخت یک کمپ دیگر با شکل و شمایل سفینه های فضایی در Sunnyvale کالیفرنیا به امضا رسانده است.
نشریه سیلیکون ولی بیزنس گزارش داده که این شرکت مستقر در کوپرتینو در نظر دارد مجتمع دیگری به نام Central & Wolfe بسازد و این خبر نیز به دنبال انتشار اطلاعاتی در مورد مذاکرات اخیر اپل با شرکت Landbank Investments LLC مطرح می شود و هنور هیچگونه جزئیاتی در مورد تاریخ آغاز ساخت و ساز این مجتمع منتشر نشده.
کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر 18 هکتار روی 9 ساختمان متعلق به یک پارک سازمانی احداث شود که در حدود 40 سال پیش ساخته شد. بنای جدید هم از سه ساختمان دایره ای شکل متصل به هم تشکیل می شود که هر کدام دارای یک دهلیز داخلی هستند و بیش از نیمی از مساحت کمپ را هم فضای باز تشکیل می دهد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
همانطور که انتظار می رود تمامی امکانات در نظر گرفته شده برای کمپ های مستقر در سیلیکون ولی در این بنا نیز به چشم می خورند که از آن جمله می توان به یک بانک داخلی، کافه تریا، مرکز تناسب اندام، بار کافه، سالن همایش، آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر، آرایشگاه، زمین های بازی، فروشگاه تعمیر دوچرخه و یک سوپرمارکت اشاره نمود.
مجموعا 2582 عدد پارکینگ هم برای این مجموعه در نظر گرفته شده که تنها 12 تای آنها در سطح زمین قرار دارند و 1170 عدد دیگر از آنها در زیر زمین و 1400 تای باقی مانده هم در فضایی بالاتر از سطح زمین قرار دارند.
گفتنی است که اپل سالهاست روی ساخت یک کمپ چند میلیارد دلاری در کوپرتینو کار می کند اما در صورتی که این قرارداد جدید صحت داشته باشد 3000 نفر از نیروهای این شرکت به حیات پشتی گوگل منتقل می شوند چراکه پارک Central & Wolfe درست در تقاطع آزاد راه مرکزی کالیفرنیا از مانتین ویو قرار دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







بایدم بزنه با این پولی که از جیب مردم میکشه
مخصوصا ایرانیان
چقدر به کارمنداش اهمیت میده،هم گوگل هم اپل!این همه فضای سبز و... میخان چیکار خب!مگه کار و زندگی ندارن!
اوه اوه.عالیه
اپل همیشه توی مسیر های خیرخواهانه پیش گام بوده از ساخت
محصولات قرمز برای بیماران ایدز تا احداث این کمپ ترک اعتیاد برای
معتاداشون
ای کاش یه همچین کمپ های زیبایی برای ترک معتادین کشور عزیز خودمون استفاده بشه
؟؟!!!!!!!!؟؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟!؟؟؟!! O_o
خدا بهت یه عقل بده
http://itresan.com/91413/huawei-honor-6-gets-android-5-1-1-lollipop-with-emui-3-1.htmlفقط برای کسایی که هواوی هانر6 دارند شرمنده از سایت همسایه گرفتم چون دیجی اشاره بهش نکرد
رفیق! خطای 404 میده لینک شما!
دادا پس برو تو سایت ای تی ....اخبار مربوط به اون رو بگیر
مدیریت محترم سایت!
سلام.
خیلی خوشحال میشم بدونم مکانیزم شما برای در انتظار تأیید قرار دادن یه کامنت، بر چه مبناییه!؟؟
کوتاهی و بلندی متن!؟
شخص نظر دهنده!؟
سابقه ی فعالیت نظر دهنده!؟
الفاظ رکیک!؟
تعصب!؟
ترول ورزی!؟
چی بالاخره!؟
یه کامنتایی درلحظه تأیید میشن، بعضی ها هم میرن واسه تأیید. از لحاظ محتوا و نظر دهنده و تعداد کاراکتر و ... هم فرقی ندارن با هم. مشکل چیه!؟
بر اساس یک سری فیلتر که در مدیریت هست
مثلا یک سری از کلمات
بلندی متن بیشتر از 9 خط
استفاده از تصویر
و چند مورد دیگه
اگه ما جواب گرفتیم شما هم میگیری، جوری بی محلی میکنن نسبت به کامنت هایی که از مدیزان سایت سوال میشه انگار یه حشره داره ویز ویز میکنه، شاید ناراحت بشید ولی خودمم گفتم.
با این حرف مثال زدم تا عمق بی احترامیشون رو بیان کنم، چون واقعا کارشون زشته که هیچ جوابی نمیدن.
بی احترامی محضه.
احترام رو باید از سایت مجله سخت افزار و ترنجی یاد بگیرن چون نویسنده ای این دوتا سایت هم تو بحث ی که راجع اون خبرگذاشته میشه شرکت کنن و هم سوالهای کاربرها که مربوط به مدیریت سایت هستش رو جواب میدن حتی سوالهای فنی رو جواب میدن اونم با احترام همین باعث کاهش تنش و همین طور احترام برای نویسنده ودیگر کاربرای سایت میشه البته اگر بعضی از دوستان بزرگوار نگن خوب برو همون سایت این رو گفتم حداقل مدیران محترم سایت به خودشون بیان همین و البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند
راستی یه خبر جالب / اخرین سیستم عامل مک El Capitan ویژیگی split view همون باز کردن دو پنجره کنار هم رو داره ، جالبه نه ؟؟ این شما رو یاد چیزی نمی اندازه ؟؟ مثلن سال ها پیش و ویندوز ؟؟ بعد اومدن gesture شبیه به مک 10 تا مقاله و تحلیل و ... راجبش نوشتن که مایکروسافت فلان و ... الان سایت ها رفتن توی کما ، کلن فراموشی گرفتن /
پس حتما در جریان نیستی که سیستم عامل ویندوز یه سرقت از سیستم عامل شرکت اپل بوده.
اسم زیراکس رو شنیدی ؟؟؟ اگر شنیدی می دونی که جفتشون از ماله زیراکس کپی هایی کردن اگرم نشنیدی که هیچی
task view رو از کجا الهامممممم گرفته ویندوزت .؟ چند تا دسکتاپ رو بتونی بسازی رو از کجا الهام گرفته .؟ اینارم بگو . ؟!
اروووم عزیزکم ، اگر بخونی می بینی نوشتم که این اتفاقا می افته / راستی یادتونه چند سال پیش می تونستید پنجره ها رو full screen کنید ؟؟ اینو از کجا الهامممممممممممم گرفتید ؟؟ در ضمن task view و چند تا دستکاپ بسازی معنی شون یکیه هر چند این قابلیت لینوکس بوده نه مک جونت
task view و چند تا دستکاپ بسازی .! کجا معنیشون یکیه .! باو new desktop . task view .! اون زمان که مک این چیزا رو داشت شما درگیر پین بال بودی .!
انصافا راست میگی. سیستم عامل مک، کم از امکانات ویندوز استفاده نکرده، ولی باور کن اینجور اقدامات همیشه دو طرفه است.
بخوای بشینی و لیست این استفاده ها رو دقیق در بیاری، احتمال زیاد، کفه ی ترازو برابر باشه. البته اگه با انصاف باشیم و از ابتدای پیدایش هر دو سیستم عامل، ماجرا رو بدون کم و کاست پیگیری کنیم.
من که این چیزا برام عادی شده و اسمی روش نمیذارم.
منم نگفتم کم از این اتفاقا می افته اما جالب وبسایت هان ، اون موقع اون خبر رو صد بار نوشتن و توی مطالب دیگه بهش اشاره کردن / الان خبری ازشون نیست
حرفت درسته انصافا!
بی حساب نمیگی.
عجیب اما واقعی / سایت واقعن متعصبانه است ، این مطلب یه روز دیر پوشش داده شده :) یکی پست سونی نوشته دیجیاتو خیلی متعصبه ، چرا ؟؟ چون مطلب دوربین سونی 1 روز دیر پوشش داده شده / معنی متعصب رو می دونی ؟؟
دارندگی و برازندگی
گوگل و اپل همیشه بهترین و خلاقانه ترین کمپ ها و دفاتر رو دارن
اپل است دیگر