انتشار تصاویری واضح از پرچمداران لومیا ساعاتی پیش از معرفی رسمی
تقریبا پنج ساعت تا معرفی رسمی موبایل های جدید مایکروسافت فاصله داریم اما اکنون، تصاویر تازه ای منتشر شده اند از موبایل هایی که مدت هاست طرفداران پلتفرم ویندوز در انتظار آنها هستند. در کنار تصاویر ...
تقریبا پنج ساعت تا معرفی رسمی موبایل های جدید مایکروسافت فاصله داریم اما اکنون، تصاویر تازه ای منتشر شده اند از موبایل هایی که مدت هاست طرفداران پلتفرم ویندوز در انتظار آنها هستند.
در کنار تصاویر جدید، اطلاعات کامل تری نیز در فضای مجازی منتشر گشته که از شما دعوت می کنیم در ادامه آنها را مطالعه کنید.
لومیا ۹۵۰ اکس ال از نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن 1440 در 2670 پیکسل بهره مند است و به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی (گشودگی دهانه لنز F/1.9) در پشت دستگاه به همراه یک فلاش سه گانه مجهز شده است. دوربین جلویی نیز ۵ مگاپیکسلی است و می تواند جهت بهره گیری از قابلیت Windows Hello مورد استفاده قرار گیرد.
چیپست اصلی دستگاه اسنپدراگون ۸۱۰ بوده و سه گیگابایت رم در آن به کار رفته که انرژی همه قطعات، توسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری تامین می گردد.
مشخصات مربوط به لومیا ۹۵۰ نیز دقیقا مشابه با نمونه اکس ال هستند با این تفاوت که چیپست دستگاه، اسنپدراگون ۸۰۸ با پردازنده ای ۶ هسته ای بوده و باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.
همانگونه که پیشتر برایتان نوشته ایم، کنفرانس امروز مایکروسافت در ساعت ۱۷.۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و می توانید در دیجیاتو آخرین اخبار مرتبط با رویداد مورد اشاره را دنبال نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




از نظر طراحی چنگی به دل نمیزنه .ولی بهشخصه خیلی دوست داشتم سونی هم سری زد خودش رو با ویندوز فون هم.عرضه میکرد چونبه نظرم ویندوزفون با فیزیک سونی خیلی به هم میان و اگر حاشیه های بالا پایین سری زد کمتر بود .
و این که خریدار در انتخواب سیستم عامل دستش باز بود خیلی خوب میشد مثلا دستگاه رو.خام بخریم و هر سیستم عاملی که پتانسیل احرا شدن رو اون سخت افزار رو.داشت رو هم میخریدیم و نصب میکردیم اینجوری همه میتونستن بدون خرید دستگاه هر سیستم عاملی که دوست داشتن رو تجربه کنن
سیستمعامل درست حسابی که نداره طراحی هم ک مثل قبل هست پلاستیکیهمک هست کی میخره اینارو واقعا از ای شرکت بزرگ خیلی بیشتر از اینا انتظار میره
میدونید شرکت نوکیا گوشی های اندذویدی ابر قدرت زده ولی شرکت ماکروساغت اجازه ارزه رو نداده به نظرم سیستم عامل ویندوز هم خوبه این گوشیا دوربیناشون عملکرد عالی داره دیگه فلش که سه گانس عالیه.
تنها پست هایی که mehdi7 بهشون مثبت میده پست های ضد دیوانه. تو دو تا پست منم مخالف دیوان کامنت دادم ولی بازم مهدی7 بهم منفی داده این نشون دهنده اینه که به صرف دیدن آواتار و اسم من و دیوان منفی میده و کاری به محتوی کامنت ما نداره/به این کار چی میگن؟؟؟؟ترول بازی!!!!
#anti trolls
طراحیxl950قابل تحمله ولی طراحی 950 افتضاحه
انگاری مایکروسافت موقع خریدن نوکیا بخش طراحی این کمپانی رو نخریده:/ طراحی این دو گوشی از 920 و 925 خیلی ضعیف تره کاش حداقل شبیه این دوتا گوشی پرچمدار های جدیدشو میزد
اگه دوربین این دو گوشی بهتر از 930 باشه میخرمشون ولی اگه مثل 930 باشن نمیخرمشون،چون واقعا ارزش نداره طراحی 930 رو ول کنی بچسبی به این(تاکید میکنم اگر کیفیتش مثل اون باشه)
طراحيش چنگي به دل نميزينه. بايد ديد از نظر كاربردي چه ميكنه
من اول میخواستم ایفون بگیرم که دیدم اپل گند د تو ظاهرش واقعا طری پنجش خوشگل بود ولی شیش خیلی زشته . نکسوس هم که نمدخواستم بگیرم ولی گوگل هم گوشی هاش زشته . مایکروسافتم که اگه گوشی جدیدش این هاس واقعا اشتباه کرده و نابود کرد خودشو . سونی هم که اسنپ دراگون 810 گذاشت و ادم دلش نمیخواد بگیره وگر نه نسبت به اینا خوشگله . کلا هر چی فکر گیکنم باید صبر کرد الان همشون وضعشون خرابه . منتظر نسل بعدیم
یه خبر عالی شبکه o1تو ماهواره یاهست رویداد امروز مایکروسافت را به صورت زنده ساعت 17 با گزارش فارسی نشون میده( یاهست عمودی 12676 سیمبل ریت 12000)
اگه طراحیش این باشه که من خیلی دوست دارم. حس استحکام به آدم میده. به نظرتون نکسوس 6p بگیرم یا این گوشیو؟ خیلی دلم یه ویندوزفون میخواد ولی نمیدونم ویندوزفون اونقد به تکامل رسیده تو برنامه ها و تعدادشون که دیگه نخوام یه گوشی اندرویدی هم داشته باشم یا نه.نظرتون چیه؟
من صددرصد بگم شما از خرید ویندوزفون پشیمون میشید اگر به زرق و برق رابط کاربری اندروید اهمیت میدید!