اپراتور مخابراتی همراه اول به تازگی از طرحی با عنوان «هدف را بزن» خبر داده که طی آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور قادر خواهند بود با پرداخت رقمی معین به مدت یک ماه از مکالمه داخل شبکه نامحدود بهره مند شوند . برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح می توانید بیانیه خبری که در همین رابطه از جانب روابط عمومی همراه اول برای دیجیاتو ارسال شده است را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرح «هدف را بزن»، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری و نیز مشترکین جدیدی که در مهرماه به همراه اول می پیوندند، می توانند با پرداخت مبلغ X تومان تا یک ماه (۳۰ روز) از مکالمه داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) به صورت نامحدود استفاده کنند.
در طرح مذکور، برای هر مشترک، یک هدف منحصر به فرد تعیین شده که برای اطلاع از این هدف و دریافت راهنمای اختصاصی طرح، مشترک می بایست کد #۱۰۰۰* را شماره گیری کند.
مبلغ هدف برای مشترکین اعتباری ثبت نام شده، از اعتبار ایشان کسر و برای مشترکین دائمی ثبت نام شده، در صورتحساب دوره منظور میشود.
به محض ثبت نام، یک بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد که با استفاده از آن، کلیه مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.
همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام من طرح هدف را بزن را استفاده کردم ولی صورتحسابم بیشتر از ان چیزی بود که میبایست بیاد با این که من به غیر از همراه اول به هیچ ایرانسلی تماس نگرفتم در صمن رفته رفته قیمت هارا افزایش داده اند لطفا پیگیری شود
سلام خسته نباشید
با پیامک چطور باید این طرح رو دریافت کرد؟
متاسفم براي اپراتور همراه اول چون فقط كارش دزديه خجالتم نميكشن ،،از مسولين محترم تقاضا دارم يكم نظارت رو كاره همراه اول داشته باشن كه اينجوري حقه ما مردم بيچاره رو بالا نكشن خدا ازتون نگزره (((((دزد ترين اپراتور تو دنيا همراه اول)))))
همراه اول یک اپراتور کلاهبردار که ملت ایران را چپاول میکنه من یک طرح خریدم به جای اینکه قبضم کمتر بیاد دو برابر اومد
دقیقا اینطوره من یک تلفن ثابت داشتم از 2 سال پیش درخواست انتقال دادم که گفته اند در محل مقصد جدید کافو خالی نداریم باید منتظر باشید بنابر این خط تلفن از محل قبلی فک و تا کنون به جایی هم متصل نشده است
من که خیلی نا راضی هستم میخوام ایرانسل بگیرم .
من 10 ساله همراه اول دارم ولی چون از خدماتش راضی نبود م7 سال پیش رفتم ایرانسل گرفتم خداییش ایرانسل عالیه هم انتن دهیش هم خدماتش .اینقدر هم پیام تبلیغاتی مسخره نمیده
سلام دوستان من بسته مکالمه 1ماهه رو فعال کردم برای اولین بار 8000تومن ولی زودتر از دو هفته تموم کردم .والان هرچی کد *1000*1# رو میزنم واسه خرید بسته جدید .فقط مینویسه بسته فعلی شما تا فلان تاریخ اعتبار داره .
یعنی حتما باید سر 1ماه زمان تموم بشه بعد بسته جدید بخرم .یا زودتر هم میشه ؟لطفا کمکم کنید
من فکرکردم این بلافقط سرمن اومده.2روزبود14هزارتومن بسته گرفتم وبعدازیکی ازتماسهام ازشارژم کم شدبا9990تماس گرفتم گفتن اختلال بوجوداومده24ساعت دیگه جواب میادالان 3هفته شده وهمچنان تماس میگیرم تااینکه گفتن حتماتعداددقیقه هاتون تموم شده چه جوری میشه ثابت کردکه من فقط شاید30دقیقه صحبت کرده بودم.هرچی میگم شکایتموثبت کنینجواب میدن مرکز گفته هیچ شکایتی درمورداین موضوع ثبت نکنیم دقیقاماه پیش بسته پیامک گرفتم وهمین اتفاق افتادونتونستم ثابت کنم گفتن برومخابرات پرینت بگیررفتم مخابرات گفتن به اعتباری پرینت نمیشه داد.من حتی 1پیامکم نتونستم بدم خداایشاله ازشون نگذره چقدراین همراه اول ازماهادزدی کردآخه چقدربایدبریزیم توخودمونوسکوت کنیم چرایه مرکزی مرجعی جایی نبایدباشه این ملت مظلوم برن حرفاشونوبزنن
ننگ بر همراه اول دزد - بعد از طرح رایگان 10 بار تمام شارژم الکی خورده شده.....
دزدی در ذات مدیران اختلاس گر این اپراتور ملعون هست
سلام خسته نباشید.من طرح نا محدود گرفتم و استفاده کردم.خوب بود.اما اعتبارم زودتر از تاریخ انقضاش تموم شد.الان میخوام دوباره فعالش کنم اما میگه تا 28،11فعال میباشید.میخواستم بهم بگید چجوری دوباره فعالش کنم.چون الان داره با تعرفه عادی حساب میشه.ممنون میشم