مایکروسافت همانطور که در میان خبرها خواندید امروز مراسمی بسیار با شکوه را برگزار کرد. این شرکت طی رویداد یاد شده از دو محصول فوق العاده با عناوین سرفس پرو ۴ و سرفس بوک پرده برداشت، که اولی نسل تازه ی تبلت هیبریدی اهالی ردموند محسوب می شود و دومی نوت بوکی است بسیار قدرتمند و منحصر به فرد که بهترین تجربه ی ممکن را برای کاربران کامپیوترهای شخصی تحت ویندوز ۱۰ رقم خواهد زد.
سرفس پرو جدید نمایشگری ۱۲.۳ اینچی دارد و با پردازنده های اسکای لیک اینتل از همیشه قدرتمند تر شده، قلم آن نیز ۱۰۲۴ سطح فشار مختلف داشته و با پاک کنی در انتهایش، رنگ های متنوع و یکپارچگی با کورتانا چند برابر کارایی اش افزایش یافته. کیبردی که برای محصول ارائه می گردد نیز بهینه شده و یک حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است.
در سوی دیگر لپ تاپی ۱۳.۵ اینچی با نام سرفس بوک قرار دارد، که با ظاهری شکیل، کیبردی حرفه ای و بی صدا، پرازنده ی گرافیکی قدرتمند انویدیا و طول عمر باتری ۱۲ ساعته آمده تا سایر تولید کنندگان نوت بوک ها را به چالش بکشد. البته نکته در اینجاست که سرفس بوک قابلیت جدا شدن از صفحه کلید و بدل شدن به یک تبلت را هم دارد.
مایکروسافت با این دو محصول می خواهد عرصه را بیش از هر زمان دیگری به بزرگترین رقیب خود یعنی اپل و دیوایس های مشابه اش تنگ نماید، نظر شما در رابطه با آنها چیست و فکر می کنید اگر بخواهید یک ابزار مبتنی بر ویندوز ۱۰ تهیه نمایید کدامیک برایتان جذاب تر و مناسب تر خواهند بود؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
? چرا نظر سنجی خرابههه؟
من اه ندارم با ناله عوض کنم اونوخت بیام اینا رو بخرم
شك نكن سورفيس بوك
آقا همینجوری پابرهنه یه سوال از ذهنم رد شد. داستان سیم کارت چیطور شد؟ سرفیس پرو سیم کارت نمیخوره؟
امروز اهالی ردموند بسیار درخشیدند.بستگی به میزان استفاده داره اگه بخوایم ی چیز بهتر از تبلت های امروزی بگیرم صدرصد سرفیس پر۴ولی اگه بخوایم برا کاری سنگین استفاده کنیم بهترین گزینه سرفیس بوک هستش چون حداقل لب تاب های مک میتونن در برابرش وایسن،مکروسافت امشب تولد دوباری داشت،عاشقشم
هیچ کدوم !
سرفیس پرو ٤
دوستان مدل پردازنده انویدیا برای سرفیس بوک چیه؟! اگه مثلا gtx960m باشه که صد در صد سرفس بوک البته نه مدل بی gpu مجزا .. ولی واقعا شاهکارن هر دوو سرفس بوک هرچی لپتاپه از چشم انداخت .. تف تو روحت ماکروسافت برای قیمتهای فضاییت .. از کجا ۱۰ میلیون بیارم عشقمو بخرم؟!
من که الان سرفیس پرو 3 دارم و قصد دارم فقط تایپ کاور جدید وقلم جدید رو بگیرم.
ولی اگر روزی بخوام آپگرید کنم به یکی از سرفیس های جدید واقعا میمونم کدوم رو انتخاب کنم!از طرفی سرفیس بوک واقعا بهترین لپ تاپیه که دیدم و از طرفی سرفیس پرو 4 همونی هستش که باید باشه.
ولی بستگی به کارم و شرایطم،انتخابم مختلفه ولی اگر همین الان باشه چون پرو 3 دارم سرفیس بوک رو میگیرم.
خرید سرفیس بوک عقلانیتره چون سیستم گرافیکی فوقالعاده قدرتمندی داره که دیگه اونو تبدیل به یه وسیله همه کاره میکنه و نیازه همه نوع کاربریو فراهم میکنه. اما دو نکته در انتخاب میتونه دخیل باشه اولیش بحثه قیمته و دومی انتظاری که از دستگاه دارین که باهش چه کاری میخواین بکنید
ولی به نظره من پولش باشه سرفیس بوک گزینه بهتریه
واقعا ادم می مونه کدومش رو بخره
تخیلا سرفیس بوک
واقعا هیچکدوم، پول ندارم :| ولی اگه بخوام خرج کنم بیشنر از پرو ۴ نمیکنم