نگاه نزدیک ویدوئی به تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال [تماشا کنید]
ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و ...
ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند.
تلفن هوشمند لومیا 950 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با سه فلاش ال ای دی و همچنین دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می برد.
اما مدل لومیا 950 اکس ال قد و قواره ای اندک کشیده تر دارد و یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 2K را در خود جای داده است. امکانات تصویری این موبایل نیز با نسخه معمولی اش برابری می کند و علاوه بر این یک سیستم خنک کننده مایع برای آن در نظر گرفته شده است.
گفتنی است که هر دوی این دستگاه ها از ویندوز 10 موبایل بهره می برند و با استفاده از داک نمایشگر مایکروسافت به یک کامپیوتر تمام عیار بدل می شوند؛ بدان معنا که می توانید یک کیبورد، ماوس و نمایشگر را به صورت وایرلس به آنها متصل نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام
ببخشید این کانتینیوم چی هست؟؟
خبرنگار بنده خدا این قدر ذوق داشت من گفتم الان سکته میزنه!
توی این ویدیو که خیلی ازش تعریف کردن (بنده خدا اواخر ویدیو هم میگه پلی کربنات) و انگار نظرات نسبت بهش کاملا مثبت بوده.
اینکه میشه بدنش رو رو با فلزو چرم تعویض کرد عالیه عالی......
دلیلی واسه خرید هیچکدومش ندارم فعلا تا سال آینده و شاید نسل بعدیش و شایدم 2 سال بعد و نسل 2 سال بعدش
داداش جون من شنیدی یارو چی گفت؟ بدنه پلاستیکی
حالا وقتی من میگم از طرف دوستای فن منفی بارون میشم :))
حالا بماند که فک میکنن قصد تخریب دارم اما خودم از این گوشی خیلی خوشم اومده قصد خریدشو دارم
#سرباااااااززززززز وطن
دیشب تو اینستاگرامم درگیر بودم
خداییش هر سه بدنه چه آلمینیومی چه شیشه ای چه پلی کربنات بدی و خوبی های خودشو داره من به شخصه اگر جنس بدنش شبیه لومیا 1520 و یا 920 باشه که خودم داشتم عاشقش بدنش هستم اما فعلا من بخاطر سیستم عاملش هرگز حاضر نیستم انقد پول بالاش بدم
والا همه جا می نویسن پلی کربنات / حالا چهار تا سایت درپیت پلاستیک پلاستیک می کنن ، خود مایکروسافت می گه پلی کربنات ، سایت های معتبر مثل ویندوز سنترال و وین بتا و ... می گن پلی کربنات / اگر اینا پلاستیکین پس لومیا 930 ، 1520 ، 1020 ، 920 و HTC one x اینا همه پلاستیکی هستن
برادر عالیقدر و ارجمند
عزیز دل برادر
پلی کربنات از خانواده پلاستیک میباشد
من نمیخوام ایراد الکی بگیرم اما مقاومت این گوشی قابل مقایسه با سری قبلی لومیا نیست به 2 دلیل
لومیا های قبلی بدنه ای یک تکه داشتن و قاب پشتی جدا نمیشد (1520-1020-920) که باعث افزایش مقاومت و استحکام مثال زدنیشون میشد .
پلی کربنات انواع اقسام داره مثل پلی کربنات گالکسی s3 . اونطور که من دیدم به اندازه لومیا های قبلی جنس بدنه مستحکم نداره یه جورایی نازکه قاب پشتش. اینارو من بشخصه تشهیص دادم با نظر شما هم کاری ندارم
ینی انقدر کند ذهنی که نمیتونی بفهمی جنس یک تکه مقاومت بیشتری نسبت به جنس دو تکه داره؟ واقعا بحث کردن با تو مایه شرمساری منه . در حد کودک مهد اطلاعات نداری برای من زشته با تو حرف میزنم
خودتو تا میتونی گول بزن کسی جلو دارت نیست
از تو اصلا بعید نیست که اینجوری داری حرف میزنی انتظار بیشتر از این ندارم ازت راجع بی هیچی اطلاعات نداری
http://www.phonearena.com/news/Confirmed-the-Samsung-Galaxy-S-III-is-polycarbonate-not-plain-plastic_id30304
تایید شد : سامسونگ گالکسی اس 3 از جنس پلی کربنات است و نه پلاستیک معمولی (پلی کربنات از خانواده پلاستیکه اما مقاوم تر از انواع معمولی پلاستیکه) ثابت هم کردم :)
یعنی 830 کیفیت نداره ؟؟؟ چون قابش در می یاد / اوه ه ه ببخشد یادم نبود شما توی مراسم بودی و از نزدیک باهاشون کار کردی که اینطوری با قاطعیت نظر می دی / در ضمن گلکسی هیچ وقت پلی کربنات نبوده / راست می گی نمی خوای ایراد الکی بگیری ، می خوای ایرادای مسخره بگیری که حتی نمی تونی ثابتشون کنی / خسته نباشی
من کاری به اعتبار ویندوز سنترال و وین بتا ندارم که مثل لقب اعتبار واسه بهرام تو رپ فارس از کجا اومده اما بخدا engadget درپیت نیست دیگه
سایت مایکروسافت و صحبت های کنفرانس رو قبول داری ؟؟ سایت های طرفدار یه پلتفرم همیشه بهترین اطلاعات رو می دن / ویندوز سنترال اولین وبسایتی بود که رندر موبایل های جدید رو داد بیرون / وقتی از این صحبت ها می کنن ، چی باید بهشون گفت ، باید بهشون گفت سایت های فوق العاده دقیق ؟؟
خب این سوال مطرح میشه که گوشی هایی مثل لومیا ۹۳۰ و مایکروسافت ۶۴۰ که از پورت USB Type-C استفاده نمیکنن ٬چحوری باید از قابلیت Continuum استفاده کنن ؟ یعنی این گوشی ها قابلیت اتصال OTG رو ندارن ؟ چون مایکروسافت خودش گفته که Continuum جزو ویژگی های پیشفرض ویندوز ۱۰ موبایل هست
بله میشه و انگار کابل مخصوصی برای گوشی های قدیمی تر تدارک دیدین.کابلی که بشه گوشی رو بواسطه اون به مانیتور متصل کرد.
اصلا توی کنفرانس بیلد 2015 مایکروسافت کانتینیوم رو وری یک لومیا 920 نشون داد.
ولی این داک جدید که برای لومیا های جدید توسعه دادن به قدیمی ها نمی خوره تا بتونید بهش هر نوع USB یا کیبورد و موسی بهش وصل کنید و باید برای موس کیبورد از بلوتوث بهره ببرید.البته وقتی گوشی به حالت کانتینیوم در میاد،خود گوشی مثل ترک پد هم عمل میکنه.
کانتینیوم فقط مخصوص لومیاهای پرچمدار جدید هستش و قرار نیست برای بقیه تلفن ها بیان / چون نیاز به سخت افزار خاص داره که داخل پرچمدارهای قبلی نیست / مثل تاچ 3 بعدی ، مثل nfc و ...
از امروز هم به مدت یک هفته / هر روز کنفرانس هست از شرکای مایکروسافت / امروز کنفرانس hp هستش و خود مایکروسافت هم حضور داره ، احتمالا hp از اون دستگاه مرموزش رو رونمایی می کنه / لیست بقیه کنفرانس ها
http://www.winbeta.org/news/microsoft-announces-partner-events-october-share-exciting-news
مایکروسافت توی همشون نماینده داره