ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدوئی به تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال [تماشا کنید]

ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

تلفن هوشمند لومیا 950 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با سه فلاش ال ای دی و همچنین دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

اما مدل لومیا 950 اکس ال قد و قواره ای اندک کشیده تر دارد و یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 2K را در خود جای داده است. امکانات تصویری این موبایل نیز با نسخه معمولی اش برابری می کند و علاوه بر این یک سیستم خنک کننده مایع برای آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که هر دوی این دستگاه ها از ویندوز 10 موبایل بهره می برند و با استفاده از داک نمایشگر مایکروسافت به یک کامپیوتر تمام عیار بدل می شوند؛ بدان معنا که می توانید یک کیبورد، ماوس و نمایشگر را به صورت وایرلس به آنها متصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • منصور

    سلام

    ببخشید این کانتینیوم چی هست؟؟

  • R3D

    خبرنگار بنده خدا این قدر ذوق داشت من گفتم الان سکته میزنه!
    توی این ویدیو که خیلی ازش تعریف کردن (بنده خدا اواخر ویدیو هم میگه پلی کربنات) و انگار نظرات نسبت بهش کاملا مثبت بوده.

  • mohammadmj

    اینکه میشه بدنش رو رو با فلزو چرم تعویض کرد عالیه عالی......

  • عـــامـر

    دلیلی واسه خرید هیچکدومش ندارم فعلا تا سال آینده و شاید نسل بعدیش و شایدم 2 سال بعد و نسل 2 سال بعدش

    • ZIGZAG

      داداش جون من شنیدی یارو چی گفت؟ بدنه پلاستیکی
      حالا وقتی من میگم از طرف دوستای فن منفی بارون میشم :))
      حالا بماند که فک میکنن قصد تخریب دارم اما خودم از این گوشی خیلی خوشم اومده قصد خریدشو دارم
      #سرباااااااززززززز وطن

      • عـــامـر

        دیشب تو اینستاگرامم درگیر بودم
        خداییش هر سه بدنه چه آلمینیومی چه شیشه ای چه پلی کربنات بدی و خوبی های خودشو داره من به شخصه اگر جنس بدنش شبیه لومیا 1520 و یا 920 باشه که خودم داشتم عاشقش بدنش هستم اما فعلا من بخاطر سیستم عاملش هرگز حاضر نیستم انقد پول بالاش بدم

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        والا همه جا می نویسن پلی کربنات / حالا چهار تا سایت درپیت پلاستیک پلاستیک می کنن ، خود مایکروسافت می گه پلی کربنات ، سایت های معتبر مثل ویندوز سنترال و وین بتا و ... می گن پلی کربنات / اگر اینا پلاستیکین پس لومیا 930 ، 1520 ، 1020 ، 920 و HTC one x اینا همه پلاستیکی هستن

        • ZIGZAG

          برادر عالیقدر و ارجمند
          عزیز دل برادر
          پلی کربنات از خانواده پلاستیک میباشد
          من نمیخوام ایراد الکی بگیرم اما مقاومت این گوشی قابل مقایسه با سری قبلی لومیا نیست به 2 دلیل
          لومیا های قبلی بدنه ای یک تکه داشتن و قاب پشتی جدا نمیشد (1520-1020-920) که باعث افزایش مقاومت و استحکام مثال زدنیشون میشد .
          پلی کربنات انواع اقسام داره مثل پلی کربنات گالکسی s3 . اونطور که من دیدم به اندازه لومیا های قبلی جنس بدنه مستحکم نداره یه جورایی نازکه قاب پشتش. اینارو من بشخصه تشهیص دادم با نظر شما هم کاری ندارم

          • ZIGZAG

            ینی انقدر کند ذهنی که نمیتونی بفهمی جنس یک تکه مقاومت بیشتری نسبت به جنس دو تکه داره؟ واقعا بحث کردن با تو مایه شرمساری منه . در حد کودک مهد اطلاعات نداری برای من زشته با تو حرف میزنم
            خودتو تا میتونی گول بزن کسی جلو دارت نیست

          • ZIGZAG

            از تو اصلا بعید نیست که اینجوری داری حرف میزنی انتظار بیشتر از این ندارم ازت راجع بی هیچی اطلاعات نداری
            http://www.phonearena.com/news/Confirmed-the-Samsung-Galaxy-S-III-is-polycarbonate-not-plain-plastic_id30304
            تایید شد : سامسونگ گالکسی اس 3 از جنس پلی کربنات است و نه پلاستیک معمولی (پلی کربنات از خانواده پلاستیکه اما مقاوم تر از انواع معمولی پلاستیکه) ثابت هم کردم :)

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            یعنی 830 کیفیت نداره ؟؟؟ چون قابش در می یاد / اوه ه ه ببخشد یادم نبود شما توی مراسم بودی و از نزدیک باهاشون کار کردی که اینطوری با قاطعیت نظر می دی / در ضمن گلکسی هیچ وقت پلی کربنات نبوده / راست می گی نمی خوای ایراد الکی بگیری ، می خوای ایرادای مسخره بگیری که حتی نمی تونی ثابتشون کنی / خسته نباشی

        • عـــامـر

          من کاری به اعتبار ویندوز سنترال و وین بتا ندارم که مثل لقب اعتبار واسه بهرام تو رپ فارس از کجا اومده اما بخدا engadget درپیت نیست دیگه

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            سایت مایکروسافت و صحبت های کنفرانس رو قبول داری ؟؟ سایت های طرفدار یه پلتفرم همیشه بهترین اطلاعات رو می دن / ویندوز سنترال اولین وبسایتی بود که رندر موبایل های جدید رو داد بیرون / وقتی از این صحبت ها می کنن ، چی باید بهشون گفت ، باید بهشون گفت سایت های فوق العاده دقیق ؟؟

  • بابک

    خب این سوال مطرح میشه که گوشی هایی مثل لومیا ۹۳۰ و مایکروسافت ۶۴۰ که از پورت USB Type-C استفاده نمیکنن ٬چحوری باید از قابلیت Continuum استفاده کنن ؟ یعنی این گوشی ها قابلیت اتصال OTG رو ندارن ؟ چون مایکروسافت خودش گفته که Continuum جزو ویژگی های پیشفرض ویندوز ۱۰ موبایل هست

    • R3D

      بله میشه و انگار کابل مخصوصی برای گوشی های قدیمی تر تدارک دیدین.کابلی که بشه گوشی رو بواسطه اون به مانیتور متصل کرد.
      اصلا توی کنفرانس بیلد 2015 مایکروسافت کانتینیوم رو وری یک لومیا 920 نشون داد.
      ولی این داک جدید که برای لومیا های جدید توسعه دادن به قدیمی ها نمی خوره تا بتونید بهش هر نوع USB یا کیبورد و موسی بهش وصل کنید و باید برای موس کیبورد از بلوتوث بهره ببرید.البته وقتی گوشی به حالت کانتینیوم در میاد،خود گوشی مثل ترک پد هم عمل میکنه.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      کانتینیوم فقط مخصوص لومیاهای پرچمدار جدید هستش و قرار نیست برای بقیه تلفن ها بیان / چون نیاز به سخت افزار خاص داره که داخل پرچمدارهای قبلی نیست / مثل تاچ 3 بعدی ، مثل nfc و ...

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    از امروز هم به مدت یک هفته / هر روز کنفرانس هست از شرکای مایکروسافت / امروز کنفرانس hp هستش و خود مایکروسافت هم حضور داره ، احتمالا hp از اون دستگاه مرموزش رو رونمایی می کنه / لیست بقیه کنفرانس ها
    http://www.winbeta.org/news/microsoft-announces-partner-events-october-share-exciting-news
    مایکروسافت توی همشون نماینده داره

مطالب پیشنهادی