ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و ویدئوی نگاه نزدیک به «دیسپلی داک» مایکروسافت [تماشا کنید]

مایکروسافت سه شنبه شب هفته ی جاری مراسمی بسیار با شکوه را برگزار کرد و ما نیز در دیجیاتو سعی نمودیم کامل ترین پوشش ممکنه از این مراسم را ارائه نماییم. به یقین در رویداد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۶ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت سه شنبه شب هفته ی جاری مراسمی بسیار با شکوه را برگزار کرد و ما نیز در دیجیاتو سعی نمودیم کامل ترین پوشش ممکنه از این مراسم را ارائه نماییم.

به یقین در رویداد اهالی ردموند سرفس بوک مهم ترین محصولی بود که به عموم معرفی گشت، اما سایر دستگاه های تازه رونمایی شده همچون تلفن های هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال هم دارای جاذبه هایی خاص هستند.

در مورد موبایل های مورد اشاره لازم است یادآوری کنیم که این دو اسمارت فون از ویژگی منحصر به فردی با نام Continuum بهره می برند، امکانی که سبب می شود بتوان از آنها همچون یک کامپیوتر شخصی استفاده کرد.

برای به کار بستن این ویژگی غول نرم افزاری ساکن ردموند دیوایس دیگری با نام «دیسپلی داک» را هم معرفی کرد، که روی آن سه درگاه USB، یک پورت USB-C، دو درگاه HDMI و یک درگاه دیسپلی پورت وجود دارد.

کاربر می تواند تلفن هوشمند تحت ویندوز ۱۰ موبایل خود را به آن وصل کرده و سپس با متصل نمودن یک نمایشگر و ماوس و کیبرد به داک و با بهره گیری از اپلیکیشن های فراگیر تجربه ای همچون یک PC تمام عیار را به دست آورد.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر و ویدئویی که نگاهی نزدیک به قابلیت Continuum و ابزار دیسپلی داک دارند را مشاهده کرده و با جزئیات این راهکار بیشتر آشنا شوید. با دیجیاتو همراه باشید.

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (3)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (1)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (2)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (3)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (4)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (5)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (6)-w600

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock (7)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محسن

    برچسب نکسوس چی میگه اینجا

  • بهداد

    ببینید با این داک شما دریجه های ورودی رو هم به دستگاهتون باز کردید و این خودش بینهایت اهمیت داره ... واقعا کاربزرگیه ... امیدوارم نرم افزارهای یونیورسال هم به خاطر این داک تعدادشون بزودی زیاد بشه

  • amir

    چرا اینقد شبیه مک مینی

  • آتبین

    کنفرانس ماکروسافت انفجار نور بود!

  • MeysaM

    من داستان اینو نمیفهمم!
    الآن وقتی گوشی رو با این تبدیل وصل میکنی به نمایشگر، همون ویندوز 10 پی سی رو اجرا میکنه؟ یا فقط ابعاد بزرگ تر میشه و یه حس تو اون مایه ها داری؟
    اگر ویندوز کامل اجرا بشه، قدرت سخت افزاری گوشی کافیه برای اجرای ویندوز 10 کامل؟؟!
    اگر کسی داستان رو میدونه یه توضیحی بده خدا خیرتون بده ....

    • R3D

      وقتی شما گوشی رو با دیسپلی داک به مانیتور یا صفحه نمایشی متصل میکنید،ویندوز 10 اجرا میشه.اونم بدین صورت که نسخه ی های دسکتاپی برنامه های استور اجرا میشه.به عنوان مثال برنامه ی آفیس پاور پوینت یا وورد نسخه ی موبایل دیگه اجرا نمیشه و نسخه ی دسکتاپی میشه یا به عنوان مثال برنامه ی VLC که از استور ویندوز دانلود کردید بصورت دسکتاپی اجرا میشه.

      • R3D

        کامپیوتر ویندوز 10 ای رو در نظر بگیرید که فقط برنامه های استور رو اجرا میکنه.
        پروژه ی ویندوز یونیورسال اپ هم داره میاد که محدودیت های نرم افزاری برداشته بشه که شما در آینده به عنوان مثال فوتوشاپ رو هم از استور دانلود کنید.برای همین در آینده چون مثل بک :امپیوتر عمل میکنه روی این داک پورت های USB 3 وجود داره و گوشی تا 512 گیگ مموری ساپورت میکنه.
        ویدیو این پست رو نگاه کنید،آخر های ویدیو نگاهی داشته به کانتیوم:
        http://digiato.com?p=78037

        • R3D

          توی ویدیو همین پست وب سایت "پاکت نو" هم نگاهی داشته به کانتینیوم.

    • Siamak Gol

      من نه سرفیس بوک رو درک کردم نه همین دیسپلی داک!!!
      توضیح نمیده دقیقا هیشکی :|
      فک کنم هنو نمیدونه کسی اینا چطو کار میکنن :|

      • arash1360

        سیامک جان اتفاقن خیلی واضحه این قابلیته کوانتینوم که بیشترشم بر میگرده به اون آپهای یونیورسال
        شما به عنوان مثال نسخه کا ام پلیره یونیورسالو رو گوشیت نصب کردی اگه دیده باشی معمولن آپهای روی گوشی یه جورایی سادن
        اما زمانی که شما گوشیو به داک وصل میکنیو از قابلیت Continuum استفاده میکنی اون نرم افزار به شکله دسکتاپو حرفه ای تر برات رو صفحه گنده اجرا میشه

      • محمد علی

        دیسپلی داک هم وقتی به گوشی هایی که از کانتینیوم پشتیبانی می کنند وصل میشه یه نسخه از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل رو اجرا می کنه که برای صفحه نمایش بزرگ بهینه شده و اپ های یونیورسال رو در حالت مناسب اجرا می کنه. و محیطی شبیه ویندوز ۱۰ داره ولی نمی تونه برنامه های X86 مثل فتوشاپ، آفیس و... اجرا کنه. برنامه آفیسش فقط همونه که برای تبلت ها ارائه شده.
        اگه بازم نیاز به توضیح داری بگو.

        • خانم بهزاد

          دمت گرم

      • محمد علی

        سرفیس بوک یک لپ تاپه که می تونه از کیبوردش جدا بشه و تبدیل به تبلت بشه. توی حالت تبلت عمر باتریش فقط چهار ساعته و از گرافیک داخلی CPU استفاده می کنه ولی در حالت لپتاپ هم کارت گرافیک قوی داره هم باتری با عمر ۱۲ ساعت(در مجموع ۱۲ساعت) داره(داخل کیبردش)

  • مهدیار

    خیلی خوشگل و تو دل برو است :love:

مطالب پیشنهادی