ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپین جدید وان پلاس: اگر در ۶۰ دقیقه موبایل سفارش داده شده خود را تحویل نگرفتید، مهمان ما باشید

وان پلاس از جمله شرکت هایی به شمار می رود که همواره برای کمپین های تبلیغاتی خود از ایده های جالبی استفاده می کند. جدیدترین کمپین این شرکت به تازگی در کشور هند راه اندازی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۰:۴۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وان پلاس از جمله شرکت هایی به شمار می رود که همواره برای کمپین های تبلیغاتی خود از ایده های جالبی استفاده می کند. جدیدترین کمپین این شرکت به تازگی در کشور هند راه اندازی شده و توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.

طی این کمپین وان پلاس به خریداران وعده می دهد که سفارش آنها را ظرف مدت ۶۰ دقیقه به دستشان خواهد رساند. در صورتی که به هر دلیلی وان پلاس نتواند در طول این زمان سفارش را تحویل دهد، کاربران دیگر مجبور به پرداخت هزینه دستگاه نیستند و موبایل خود را مهمان وان پلاس خواهند بود.

این کمپین در حال حاضر تنها در شهر بنگلور هند در جریان است و علاقه مندان فقط می توانند موبایل OnePlus One را سفارش دهند. شرکت چینی امیدوار است با این ترفند این محصول قدیمی را دوباره به فروش رساند و در بازار پر اهمیت هند، با شرکت های محلی همچون Micromax به رقابت بپردازد.

مدیران OnePlus گفته اند که در صورت موفقیت این کمپین در شهر بنگلور، اجرای آن را در دیگر شهر های هند نیز آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ARASH872

    فکر کنم وان پلاس این حرفش رو بدون در نظر گرفتن ایران گفته.

  • رضا

    اگه تو ايران بود، بچه ها، خودرو و افراد مسئول تحويل موبايل ها رو شناسايي مي كردن و وسط راه با هر روش ممكن باعث تاخيرشون ميشدن!

  • Pemi_Fa

    من الان ۱ساله وان پلاس وان دارم.خیلی خوشحال میشم کسایی که در مورد این گوشی شک و شبهه ای دارن در مورد کیفیتش جمعه ها تشریف بیارن دور هم جمع شیم هم یه چای دوستانه بخوریم هم گوشیمو بدم بهشون تست بگیرن و کیفیتشو ببینن.غرب تهران هستم.خبر بدید نظرتونو بگید اینجا

  • مسعود

    جووووون چه حالی میده یه کالای دو میلیونی رو سفارش بدی 61 دقیقه بعد برسه مهمون اونا شیم اوووووف

  • علی

    کمپبن تبلیغاتی وان پلاس:اگر بعد یک سال محصول سفارش داده خود را تحویل نگرفت اید مهمان ما باشید (ایران)

  • mohammadmj

    شرکت های چینی رشد و پیشرفت وحشتناکی کردند فکر میکنم بعضی از دوستان خیلی از این پیشرفت ناراحت هستند

  • Siamak Gol

    جوووووونز :love:
    وانپلاس سفارش بدیم به ایران و نرسه و اووو :D
    وانپلاسه مفتکی را آرزوست...
    کاش رو وانپلاس۲ هم اینو میکرد تا ما هم حال میکردیم...

    • عـــامـر

      سفارش بدیم و بریم قایم بشیم :D

  • Shm

    بی سوادی از تک تک کلماتت می باره ...
    نمونه بارز اون عده بی سوادی که می رن یه گوشی می خرن و فکر می کنن آخر تکنولوژی هستن و بی سوادیشون رو با گوشیشون می خوان بپوشونن اما نمی دونن همون بی سواد گذشته باقی موندن.
    همون عده ای که اگه از گوشی های جدید حتی در حد گوشی های 1100 هم استفاده نمی کنن !!! و فقط پز قیافه و برند رو میدن... متاسفم برای برندی که تو داری طرفداریشو می کنی !

    • ZIGZAG

      بنظر من اینا بنجل هستن :) البته کسی بخواد بگیره حق انتخاب داره و نباید بهش توهین کرد

      • Behtash

        داداش وان پلاس یکی از برند هایی هست که با سخت کوشی شدید و پشت کار فراوون داره پا به بازار وحشتناک موبایل میزاره که برند هایی مثل سامی و اپل و مایکی و ... هستند . این شرکت ها اینقدر سرمایه دارند که حتی اگر یکی از گوشی هاش فوش نرفت خیلی واسشون فرقی نمیکنه ولی برند وان پلاس با پشت کار فوق العاده داره رو فروش تک تک گوشیاش کار میکنه و به نظرم فوق العاده موفق بوده . با اینکه از اندروید متنفرم ولی دوست دارم در اولین فرصت یکی از گوشی های وان پلاس رو بخرم چون مطمئنم گوشیای با کیفیتی داره تولید میکنه .
        داداش تو این دنیا که هر روز یه چیز جدید میاد رو یه قسمتش تعصب نداشته باش. به نفعته . همیشه چیز با کیفیت رو بخر کاری هم به برندش نداشته باش .

        • بهرام

          اخه مشکل اینجاس که این جنس های باکیفیتی که می گی رو فقط برند ها دارن تولید می کنن،فکر نکنم وان پلاس از نظر کیفیت به پای اپل برسه...

      • Positron5

        از دید شما که سونی همه چیزه ...
        منم همچین فکر میکردم تا اینکه رفتم و هواووی برا یکی گرفتم
        دیدم بیخود رو برندا تعصب داشتم خیلی هم گوشی خوبی بود .
        بنجل بودن هم برا هر کسی تعریفی داره .

        • Positron5

          در جواب به مهرداد
          دقیقا
          من خودم هیچ وقت هواووی برا خودم نمی خرم .
          در سطح بقیه برندهای بزرگ نیستند ولی کارایی بدی هم ندارند .

        • mehrdad

          با سه نفر نمیشه بحث کرد:
          1 کسی که گوشی هواوی داره
          2 کسی ماشین چینی داره
          3 کسی که تازه ازدواج کرده
          من که به هر 3 تاش ایمان پیدا کردم :)

  • Positron5

    خوش به حال اونی که ماشین تحویل دهنده ش وسط راه پنچر شه

    • عـــامـر

      قطعا با پهپاد میفرستن نه با ماشین دیگه

      • Positron5

        حالا من گفتم یه نظری بدم . :)

        • عـــامـر

          فدا داشی منم به شوخی جواب دادم فقط یادم رفتم اخرشو خنده بزارم که از حالت جدی در بیاد کامنتم ، چش و چالی
          :D

  • عباس

    خوش بحالشون کاش توی ایرانم نمایندگی های وان پلاس ٬شیائومی٬و اوپو هم بیاد .

مطالب پیشنهادی