ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Bang and Olufsen به مناسبت 90 سالگی اش از یک اسپیکر 40 هزار دلاری پرده برداشت

ماه آینده برند بنگ و اند اولافسن 90 ساله می شود و به همین مناسبت این شرکت تصمیم گرفته این دستاورد را با رونمایی از یک محصول جدید جشن بگیرد. اسپیکر 136 کیلویی جدید که BeoLab 90 ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه آینده برند بنگ و اند اولافسن 90 ساله می شود و به همین مناسبت این شرکت تصمیم گرفته این دستاورد را با رونمایی از یک محصول جدید جشن بگیرد. اسپیکر 136 کیلویی جدید که BeoLab 90 نام دارد در حدود چهل هزار دلار قیمت گذاری شده است و طبق ادعای شرکت سازنده اش آینده صدا را متحول خواهد کرد.

این محصول به دور از هر نوع مبالغه یک اسپیکر 8200 واتی است که فضای پیرامونی 360 درجه را تحت پوشش قرار می دهد و 18 درایور و آمپلی فایر برای آن در نظر گرفته شده است.

دستگاه مورد بحث همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی دارد که به شما امکان می دهد اسپیکر را برای اتاقی که در آن قرار دارد بهینه سازی و تنظیم نمایید (و برای نمونه با در نظر داشتن محل قرارگیری مبلمان آن را طوری قرار دهید که در پوشش صدایش اختلالی ایجاد نشود).

اسپیکر جدید بنگ اند اولافسن علاوه بر این در برگیرند برخی امکانات و قابلیت های منحصر بفرد است که از آن جمله می توان به «کنترل پهنای امواج» اشاره نمود؛ قابلیتی که به شما امکان می دهد جهت گیری امواج صوتی متصاعد شده از اسپیکر را به سمت موقعیت مد نظر خود تنظیم نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Yashar

    B & O.............. I Love You So Much

  • على

    فرض کن یکی اینا رو بخره باش تتلو گوش کنه :|

  • م

    ﻣﺎ اﺯﻳﻨﺎ ﺩاﺭﻳﻢ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺧﺶ ﺧﺶ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻦ :D

  • sokot

    دیجی دیگه بخش کامنت رو تحویل نمیگیره کسی درست نکردی کیفیت کار پایین همه رفتن زومیت ترنجی نیو نارنجی دیجی خوب بودی ولی داری خراب کردی ولی حداقل از الان به فکرش باش منم دیگه تا زمان درست شدن بخش کامنت وبقیه مشکلات سایت خداحفظی متاسفم واسه چندنفر

  • سعيد

    من ميخرمش...يدونه ديگه هم واسه ي دوستم كه تولدش نزديك ميخرم
    يكي ديگه هم ميخرم واسه ي اون يكي اتاقم كه تو هر دوتا اتاق داشته باشم
    ولي اگر پسر عموم ببينه اونم گله ميكنه و يدونه ديگه هم واسه ي اون بايد بخرم
    خلاصه يه 5-6تايي بايد بخرم دوتا اضاف مياد كه اوناهم واسه ي روز مباداست

  • عـــامـر

    وایییییییییییییییییی
    خدا چقدر زیباست و حتما عالی
    رو اینا آهنگ گوش دادن حال میده

  • The End

    تکنولوژی ساختش به طرز وحشیانه ای پیچیدس، این قیمت صرفا به خاطر ظاهر یا لوکس بودنش نیست

  • کامران

    یه چندتا ترول بیاد بگه من میخرمش

  • Triple H

    از قیمت که بگذریم واقعا متفاوت و زیباست.

  • تایسون

    فکر کردم به مناسبت 90 سالگیش میخواد اسپیکر مفتی بده..! اخه محصول گرون معرفی کردن مناسبت میخواد

مطالب پیشنهادی