سونی امکان توسعه رام های سفارشی مبتنی بر اندروید ۶ را برای ابزارهای سری اکسپریا فراهم کرد
سونی با انتشار فایل های باینری و تنظیمات مربوط به نسخه AOSP آخرین نسل سیستم عامل اندروید، امکان ساخت رام های سفارشی مبتنی بر نسخه مارشملو را برای بسیاری از ابزارهای سری اکسپریا از جمله Xperia Z3، Z3 Compact، Z2 و ...
سونی با انتشار فایل های باینری و تنظیمات مربوط به نسخه AOSP آخرین نسل سیستم عامل اندروید، امکان ساخت رام های سفارشی مبتنی بر نسخه مارشملو را برای بسیاری از ابزارهای سری اکسپریا از جمله Xperia Z3، Z3 Compact، Z2 و تبلت Z4 فراهم کرده است.
Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact نیز از دیگر ابزارهایی هستند که با اضافه شدن یه لیست محصولات برنامه Open Device شرکت ژاپنی، امکان اجرای نسخه متن باز اندروید مارشملو را پیدا کرده اند.
اما اگر در زمره توسعه دهندگان نیستید و تنها می خواهید بدانید اندروید مارشملو چه زمانی به کاربران عرضه می شود نیز، باید بدانید که سونی در حال آماده سازی بروزرسانی برای عرضه به برخی از محصولات خود است.
اما متاسفانه همه دستگاه های سری اکسپریا آخرین نسل سیستم عامل موبایل گوگل را دریافت نخواهند کرد و این همان نقطه ضعفی است که برنامه Open Device می تواند آن را پوشش دهد.
بنابر این حتی اگر یک محصول سری اکسپریا مجهز به چیپست اسنپدراگون دارید که در سالهای ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ ساخته شده، می توانید منتظر بمانید تا توسعه دهندگان رام های custom یا سفارشی شده مبتنی بر اندروید مارشملو را برای این ابزارها عرضه نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من m2دارم چند روز پیش 5.1.1شد عالی شده امیدوارم بشه به اندروید6اپدیت کنم
پارس نظر ندی میگن لال.ی؟!! توی همه ی پستا از سونی بد میگی اخه برندای زبال.ه ساز چینی چه پیشرفت و نوآوری ای دارن؟؟!! بعد از یک ما کار کردن تاریخ مصرفشون میگذره!!! برو با همون هوآویِت خوش باش و در مورد سونی نظر نده
سونی پرچم بالاس... حتی زود تر از خود نکسوس آپدیت میده دمت گرم
با سلام. من گوشیم z3 dual هست اندروید ۵.۰. چند وقته اپدیت ۵.۱ برا گوشیم اومده ولی چند دفه دانلودش کردم بعد نوشت تایید نشد. خوهش میکنم اگه میدونین و اطلاعی دارید راهنمایی کنید منو.
با سپاس
مال منم همینطوری بود. تنها راهش اینه با کامپیوتر آپدیتش کنی
این کار سونی فوق العاده است آفرین نمیدونم چی بگم ولی سونی رابط کابریش کلا باید از نو ساخته بشه دگرگون بشه ...........
چرا سونی باید رابط کاربریشو تغییر بده؟ وقتی روان و ساده و کم حجمه و برنامه اضافی نداره پس رابط ایده آلی محسوب میشه ، شما چیزی که ایده آله تغییر میدی؟ این حرف من در مورد طراحی گوشی هم صدق میکنه ، الان سونی در طراحی به تکامل رسیده و با در نظر گرفتن همه سلیقه ها و کاربردها به این طراحی رسیده ، چرا باید تغییرش بده؟ همین دوستان سامسونگی که از طراحی سونی ایراد میگیرن گوشیهای سامسونگ رو نمیبینن که همه یه مدل و استایلند ؟ مثلا اگه سونی تاچ خمیده بزنه یا کلید هوم بذاره خوبه؟ اونوقت همین دوستان میگن از سامی تقلید کرده. مگه چیدمان خونه است که بشه راحت عوضش کرد؟
وقتی یوزر فردنلی نباشی . هیچی نیستی . وقتی تونستی هرچیزی که مردم دوست دارند رو در قالب استاندارد دربیاری اونوقته که خود مردم میان به پیشوازت .سونی سامسونگ چه فرقی میکنه جفتشون سال هاست که تغییر نکردند شما الجی چقدر خوب طراحیشو به تکامل رسونده مخصوصا گوشی جدیدی که معرفی شده همین v10 میگم
این سونی هر کار میکنه باز سری موبایلش ضرر میده چون بازار رو چینی ها نظیر Xiaomi و HUAWEI و one plus و oppo و meizu و ... به دست گرفتند که هم نوآوری و کیفیت دارند و هم قیمت کم
آخه باز XIAOMI و huawei و one plus یه چیزی ولی آخه اونای دیگه حتی نیم درصد هم سهمی ندارند
میشه بپرسم رو چه حسابی این حرفو زدی؟
اره معلومه چقد فروششون زیاده :)