ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مسئول بازاریابی گوگل چگونه 20 جلسه در روز را سر و سامان می دهد؟

در این مطلب نگاهی می کنیم به روز کاری لورین توهیل، یکی از معاونین ارشد گوگل در بخش بازاریابی جهانی. توضیحات کوتاه او درباره ی محیط و تجربه ی کاری اش می تواند برای هر ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در این مطلب نگاهی می کنیم به روز کاری لورین توهیل، یکی از معاونین ارشد گوگل در بخش بازاریابی جهانی. توضیحات کوتاه او درباره ی محیط و تجربه ی کاری اش می تواند برای هر کسی جالب توجه باشد.

توهیل می گوید: «گوگل محیط بسیار پر شتابی دارد. این محیط تا به حال هیچ وقت خسته کننده نبوده است اما در چنین محیطی باید بی نهایت منظم و سازمان یافته باشید». توهیل که سابقه ای 12 ساله در گوگل دارد و از کهنه کار های این شرکت محسوب می شود، با ابزار های آن برای بهبود بازدهی از نزدیک آشنایی دارد. اما او به منابع طبیعی گوگل نیز علاقمند است».

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لورین توهیل در این باره می گوید: «من گاهی از ساختمان گوگل خارج می شوم و در حین پیاده روی، درخت ها را تماشا می کنم. پیدا کردن زمانی برای تأمل، یکی از نادرترین اتفاقات زندگی است. هنگام رفت و آمدم به گوگل پشت فرمان وقتم را به فکر کردن اختصاص می دهم، اما به نظر می رسد این زمان هیچ وقت کافی نیست. برای من، پیاده روی کردن و در هوای آزاد بودن تقریباً نوعی مراقبه محسوب می شود».

او درباره ی روابط کاری اش با همکاران خود می افزاید: «هنوز باور دارم مکالمه ی رودررو بهترین نوع ارتباط است. می دانم کمی قدیمی شده است اما بیشترین ایمیلی که بقیه از من دریافت می کنند همین چند کلمه است: با من تماس بگیر».

«هر روز صبح به تمام ایمیل هایی که دریافت کرده ام نگاهی می اندازم و آنهایی را که می خواهم تا آخر روز مورد رسیدگی قرار بگیرند ستاره دار می کنم. با خودم قرار گذاشته ام به باقی ایمیل ها کاری نداشته باشم. آدم وقتی سنش بالاتر می رود و عاقل تر می شود تازه میبیند نمی شود به همه ی کارها رسیدگی کرد. حتی نمی شود فکرش را کرد. بدین ترتیب مجبور خواهید شد واقع بین باشید».

اما شاید جذاب ترین بخش گفته های توهیل، بخشی است که به جلسات کاری اش اختصاص دارد. او می گوید: «من هر روز بین 17 تا 20 جلسه دارم. بعضی از آنها را سرپایی و برخی دیگر را در حین راه رفتن سر و سامان می دهم. با مسئولیتی که من دارم خیلی چیز ها هست که باید من را در جریان آنها قرار دهند. من هم دوست ندارم کند باشم و سرعت کار را پایین بیاورم. به همین دلیل روی پر بازده کردن جلسات حساسیت زیادی دارم».

او در مورد آخر هفته اش و اینکه چطور فشار کاری را از خود دور می کند می گوید: «جمعه ها ساعت پنج و نیم بعدازظهر به باشگاه می روم. این برای من حالت یک نوع پاکسازی را دارد و احساس خوبی به من می دهد. بعد وقتی قدم به خانه می گذارم بحث کار تمام است. بچه ها می آیند و من را در آغوش می گیرند و برایم از روزشان حرف می زنند. با خانواده ام وقت می گذرانم. بچه ها بهترین راه حفظ تعادل در زندگی آدم هستند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • شاهو

    واقا این یه درس خوب واسه ما ایرانیان است که ازاین شبکه های اجتماعی پا پیش افتاده دست بکشیم و زمان ایدال خود را به کار های ضروری اختصاص دهیم.

  • tinybyte

    واقعا دارن از تمام پتانسیل شون استفاده می کنن!
    به این میگن پول حلال درآوردن

  • زیگیل

    خیلی خوبه که بچه هم داری تو این هییر و بییری

  • hublot

    بازاریابی فقط اپل

  • arsham

    نگفتش که از سرویس ایمیل یاهو استفاده میکنه یا جی میل:(((

  • ZIGZAG

    http://mag.digikala.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4/

    • arsham

      چه زمونه ای شده شرکتا از دیوایس های هم کپی میکنن و پتنت های هم دیگه رو نقض میکنن/ کاربرای دیجیاتو هم کامنت های همو میدزدن

      • ZIGZAG

        چی شده مگه؟؟؟؟؟؟؟ :?

    • ZIGZAG

      با اجازه از دیجیاتو

  • زاخار

    عجب پر ترافیکه لامصب :| اصلا مغزک کشش دیدن این همه ادم رو توی یه روز نداره :)))
    اوج فاجغه اینجاست "هنگام رفت و آمدم به گوگل پشت فرمان وقتم را به فکر کردن اختصاص می دهم"

مطالب پیشنهادی