ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

انتشار مشخصات فنی، تصاویر و قیمت تلفن هوشمند HTC One A9‌ توسط اپراتور فرانسوی اورنج

تاریخ نشان داده که HTC‌ چندان کمپانی راز داری نیست و نمی تواند اسرار محصولات جدیدش را تا پیش از فرا رسیدن زمان معارفه ی رسمی حفظ نماید. تقریباً همه ی ما می دانیم که این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تاریخ نشان داده که HTC‌ چندان کمپانی راز داری نیست و نمی تواند اسرار محصولات جدیدش را تا پیش از فرا رسیدن زمان معارفه ی رسمی حفظ نماید. تقریباً همه ی ما می دانیم که این شرکت تایوانی پس از ناکامی بزرگی که بعد از عرضه ی One M9 نصیبش شد با چه بحران هایی مواجه شده و لذا اکنون تمام حواسش را روی ساخت یک اسمارت فون جدید با نام One A9 معطوف کرده و امید دارد از طریق آن مجدداً به بازی بازگردد.

تا به حال به دفعات تصاویر و جزئیات تلفن هوشمند مورد بحث به اینترنت راه یافته اند و امروز نیز یکبار دیگر اپراتور فرانسوی اورنج عکس های دقیقی از A9 را به همراه قیمت و مشخصه های فنی اش روی وبسایت خود قرار داده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق آنچه در سایت اورنج آمده موبایل آتی تایوانی ها از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD بهره خواهد برد و شرکت سازنده در قسمت پشتی آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش جلویی نیز دوربینی از نوع اولترا پیکسلی و با کیفیت ۴ مگاپیکسل را جای داده است.

اپراتور مورد اشاره خاطر نشان کرده که دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید مارشملو عرضه خواهد شد و ۲ گیگابایت حافظه ی رم هم از دیگر خواص آن محسوب می شود. گفتنی است که علاوه بر قرار گیری اطلاعات One A9 در سایت اورنج همزمان شاهد حضور آن در پایگاه داده ی ابزار بنچ مارک گیری GFX Bench نیز بوده ایم.

جزئیات به ثبت رسیده در این پایگاه داده نیز با موارد مندرج از جانب اپراتور فرانسوی همخوانی داشته و موارد دیگر مانند بهره مند بودن دیوایس مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی را تائید می کنند.

اورنج در پایان ذکر نموده A9 با قیمت ۵۹۹.۹ یورویی به دست کاربران خواهد رسید تا دیگر هیچ راز و ابهامی در رابطه با ناجی HTC باقی نمانده باشد و تقریباً همه ی هیجانات برای رویداد ۲۸ مهر که بناست به صورت مجازی برگزار شود از بین بروند.

نظر شما در رابطه با موبایل مورد اشاره در بالا چیست و فکر می کنید چنین محصولی می تواند زخم های برند تایوانی را التیام بخشد یا خیر؟

HTC-One-A9 (1)-w600

HTC-One-A9 (2)-w600

HTC-One-A9 (3)-w600

HTC-One-A9 (4)-w600

HTC-One-A9 (5)-w600

 

GFXBench-confirms-mid-range-specs-for-the-HTC-One-A9-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • فرزین

    یه لحظه برين اول ببينين که آیفون 6 طراحيش شبیه ام 8و7نیست؟ فقط اون قوسی که اچ تی سی داشت رو این نداشت حالا اچ تی سی هم اینکار رو کرده اما از لحاظ جای بلند گو و چیزایی که پايينه یکم کپی بوده اما در کل اگه یکم اول پرستی یا اچ تی سی ستیزی رو کنار بزارين و واقع بین باشین اول اپل کپی کرد که اچ تی سی هم اینو گفته .

  • pouryapm

    با اینکه فن اچ تی سی هستم ولی اگه واقعا این همون گوشی باشه که میخواد معرفی کنه من به شخصه نمیخرمش. نه اینکه شکل آیفونه ها.نه. چون مولفه های اصلی گوشیاشو که اسپیکرهای بوم ساند هستن رو حذف کرده. الان اکثر گوشیا چه میان رده چه پرچمدار دارن از صفحه نمایش QHD استفاده میکنن. حاشیه هاش رو هم که دیگه هیچی دیگه حرفی ندارم دربارش خودتون بهتر میدونید...

  • کیوان

    نسبت به قیمتش گوشی مناسبی به نظر نمیرسه چون اگه اشتبا نکنم قیمت lg v10 که یه غوله واسه خودش حدود ۶۰۰ یورو اعلام شده!!!

  • Mohammad Reza

    دوستان htc یه توافق نامه پتنتی 10 ساله با اپل امضا کرده این قدر کپی کپی نکنید.خط های پشت آیفون مثل این که یادتون رفته

  • mohammaD

    اینکه فقط ظاهرش تغییر کرده

  • rk.reza

    کجاش کپی از اپله؟؟ مثل اینکه یادتون رفته اون دو تا خط پشتی رو اول از همه اچ تی سی توی طراحی موبایلش بکار برد و بعد اپل از اون تقلید کرد اما قبول دارم که دوربینش رو از اپل کپی کرده فقط از گوشه آوردتش وسط

  • حامد

    فلسفه طراحی و ساخت این گوشی رو واقعا درک نمیکنم ! چرا این گوشی طراحی شده و هدفشون چی بوده ؟

  • M.R.P

    من زیاد با دوستانی که میگند این دستگاه کپی صرف از آیفون هست موافق نیستم، خیلی از خصوصیات که در ذهن دوستان اونو شبیه آیفون میکنه در واقع خصوصیات اصیل این سری بوده ولی بی انصافی هست اگر بگیم شبیه آیفون هم نیست اینم باید در نظر گرفت که هدف اچ تی سی هم همین بوده که تا حدودی شبیه باشه(همینطورم هست) من که منتظر واکنش اپل میشم و اگر واکنشی ندیدم احتمال میدم قبلا صحبتاشونو کردن و به توافق رسیدن!!
    ولی به نظر من اشتباه ظاهری این دستگاه حسگر جلوشه و زیبایی گوشیو تحت تاثیر خودش قرار دار(قسمت جلو) ای کاش در پشت دستگاه بود.

  • حامد

    حدودا ۲ میلیون
    خنده دار بود htc جان.خیلی هم زشت شده واقعا.فقط الجی و سونی

  • THE VERGE

    اونایی که میگن ورشکست میشه بشینن نگا کنن کپی کاری چطور معجزه میکنه
    اگه به سود اوری نرسید او تی سی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی