ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنسول Nintendo NX، یک پلتفرم هیبریدی خواهد بود

بنابر گزارش جدید منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال، نینتندو به تازگی کیت های نرم افزاری کنسول NX خود را برای توسعه دهندگان شخص ثالث فرستاده است. منابع مختلف به این خبرگزاری گفته اند که ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بنابر گزارش جدید منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال، نینتندو به تازگی کیت های نرم افزاری کنسول NX خود را برای توسعه دهندگان شخص ثالث فرستاده است. منابع مختلف به این خبرگزاری گفته اند که نینتندو می خواهد تا زمان معرفی کنسول، که اوایل سال آینده ی میلادی خواهد بود، به لاین آپی قدرتمند از بازی ها دسترسی داشته باشد.

منابع گزارش هم چنین خاطرنشان کرده اند که کنسول جدید نینتندو، از «حداقل یک» دستگاه متصل شده به خود بهره مند است که می توان از آن به عنوان یک دستگاه قابل حمل و پرتابل بهره برد. این مسئله، با گزارش دیگری که اوایل سال جاری منتشر شده بود، همخوانی دارد.

همان طور که پیش از این، شایعه ی آن وجود داشت، منابع نزدیک به وال استریت ژورنال اشاره کرده اند که کنسول جدید نینتندو از جدیدترین چیپ های عرضه شده بهره خواهند برد. قبلا نیز شایعات مختلفی وجود داشت که ظاهرا نینتندو قصد دارد از پردازنده های AMD استفاده کند.

ماه مارس گذشته، نینتندو رسما اعلام کرد که در حال کار روی سخت افزاری جدید است و از آن زمان، دیگر خبرهای چندانی از کنسول نینتندو به گوش نرسید. بعد از آن نیز، پتنتی جدید از سوی نینتندو ثبت شد که حکایت از شباهت کنترلر دستگاه به کنترلر کنسول Wii U داشت. در همین حال، ویژگی های جالب پتنت دیگری از کنسول NX سبب شد که فعالان صنعت، خبر از پشتیبانی NX از واقعیت مجازی و واقعیت جایگزین دهند.

منابع هم چنین اشاره کرده اند که NX خیلی زودتر از آن چه انتظار می رود، یعنی ماه جولای سال 2016 عرضه خواهد شد. یکی از مقامات نینتندو هم به وال استریت ژورنال گفت که برای خبرهای بیش تر، باید تا سال 2016 صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Karen_Mahdavi

    بچه ها یه سوال اقای ساعدی دیگه در دیجیاتو نمی نویسه انگار درست میگم ؟البته ببخشید بخاطر سوال بی ربط

  • Ag

    امیدورام دوباره برگرده به رقابت ...

    این نسل بدجوری از سونی و ماکروسافت خورد و عملا بازار بین سونی و ماکروسافت تقسیم شده ...

    باید قدرت سخت افزاری بالایی رو داشته باشه ... حداقل در سطح ایکس باکس وان تا بازی های سوم شخص کمپانی های بزرگ هم واسش عرضه بشه ... اونوقت شانس داره ...

مطالب پیشنهادی