ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل بالاخره تصمیم گرفت مشکل «پوشش ضد بازتاب» در نمایشگر مک بوک پرو را حل کند

اگرچه نمایشگر مک بوک ها "مات" نیست اما اپل از پوششی بر روی آنها استفاده می کند که از بازتاب نور تا حد زیادی جلوگیری شود. در ماه های گذشته اما برخی از کاربران گزارش ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۶ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگرچه نمایشگر مک بوک ها "مات" نیست اما اپل از پوششی بر روی آنها استفاده می کند که از بازتاب نور تا حد زیادی جلوگیری شود. در ماه های گذشته اما برخی از کاربران گزارش داده بودند که این لایه، مخدوش شده و ظاهر بدی به مک بوک آنها بخشیده است.

این مشکل بیشتر در مک بوک پروهای شرکت مورد بحث دیده شده و حالا اپل قصد برگزاری برنامه ای تحت عنوان کیفیت سنجی را در فروشگاه های فیزیکی خود دارد که بر اساس آن، به تعمیر نمایشگر مک بوک ها خواهد پرداخت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صورتی که کمتر از سه سال از زمان خرید مک بوک گذشته باشد، اپل محصولی که با مشکل مورد بحث مواجه شده را به شکل رایگان تعمیر خواهد کرد.

به زودی در وب سایت این شرکت بخشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که بتوانند قرار ملاقاتی را با اپل استور نزدیک به محل زندگی خود تنظیم کرده و سپس مشکل را حل کنند. لازم به ذکر است که در ماه های گذشته تا کنون به شکل آنلاین بیش از ۶ هزار کاربر مک بوک داشتن چنین مشکلی را تایید کرده و خواستار پیگیری اپل شده بودند.

این مشکل بیشتر زمانی ایجاد می شود که مک بوک، تحت فشار قرار گیرد چرا که فاصله میان نمایشگر، کیبورد و ترکپد دستگاه در زمان بسته بودن دستگاه، بسیار کم است و با اندکی فشار، با هم برخورد خواهند داشت. در این میان البته کاربرانی که از بسته های گارانتی اپل با نام «AppleCare» استفاده کرده بودند به شکلی سریع تر و بدون پرداخت هزینه می توانند از طریق اپل استور به رفع مشکل اقدام نمایند.

3-w600

MacBook-Pro-Coating-800x450-w600

Retina-MacBook-Pro-Coating-800x600-w600

macbook-reflective-coating-problem-1-970x647-c-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • کیوان

    منم این مشکل رو دارم روو مکبوک مدل آخر ۲۰۱۳. لطفا در صورت باز شدن اون بخش توو سایت اپل خبرش رو روی سایت بذارید.

  • کنترل کیفی

    خخخخخخ کیفیت ساخت تو حلقم

  • R3D

    با اینکه ایدم ایده ی چرتیه،ولی میتونه از گوریلا گلس استفاده کنه یا پوشش آیون جدیدی که توی آیفون 6 اس و اپل واچ استفاده کردن،برای نسل های بعدی استفاده کنه.هر چند که 100% این روش هم ضرر های خودشو داره.
    پ.ن:دقیقا با این مک بوک های تو عکس چی کار کردن که این جوریه شدن؟ :/

  • Behtash

    :))))))))))
    حالا متعصبان اپل میاند میگند واییییییی چقدر خوشگل شده . اصن اپل برچسب صفحه نمایشو دوباره اختراع کرد :|
    باور کنید من موندم ملت بالای چیه این محصولات پول میدن ؟؟؟؟؟؟ خوب یکی واسم توضیح بده دیگه . ببینید ما یه مثلی داریم که میگه هر چی پول بدی همونقدر آش میخوری . شماهایی که این محصولات رو میخرید واقعا به اندازه ی پولتون آش می خورید ؟؟؟؟؟ به نظر من که نه . به نظر من که ایسوس واقعا محصولات بهتری میده بیرون نسبت به اپل . اینقدرمممممممم ادعا نداره . تنوع محصولشم بیشتره . تو ایرانم خدمات پس از فروشش خیلیییییی بیشتره .

    • CCR

      سلام دوستان
      من حدود 4 سال پیش با دوستم رفتیم لب تاب خریدیم من 2 میلیون دادم اپل خریدم دوستم 1 میلیون و دویست داد ایسوس گرفت من نمیخوام این دو تا رو با هم مقایسه کنم ولی بهتره یه چیزایی رو دربارش بدونین لب تاب من همین العانش کاملا سالمه فقط یه چند بار از فاصله کم از دستم افتاد و گوشه هاش خراب شد ولی کیبرد ترک پد صفحه مانیتور و خلاصه همچیش سالمه حالا ایسوس دوستم یو اس پی هاش که کار نمیکنه مانیتورش انقد پرش داره که نمیشه نگاش کرد ترک پدش که اصلا رنگ روش نمونده برای دیدن صفحه نمایشش اومده یه کاغذ فرو کرده گوشه مانیتور قفلای مانیتور که کلا کنده شده خلاصه بگم اوراقه در ضمن از اونایی که اصلا تو عمرشون یه ساعت هم با لب تاب اپل کار نکردن میخوام که نظر درست و حسابی بدن

      • mm98

        من یه dell vostro 1520 دارم بعد از ۷ سال هنوز مشکل خاصی نداره.
        فقط باتریش رو عوض کردم.

        • اهواز

          دل وسترو حرف نداره من 1320 دارم هفته اولی که خریدمش سقوط کرد از روی میز ناهار خوری حتی ریستارت هم نشد
          6 سال دارمش با صدتا لپ تاپ سامسونگ و اپل و اچ پی و... هم عوضش نمیکنم

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      چند تا چیز :
      اونی که پول میده میتونه راحت بگه به تو ربطی نداره پول خودمه
      بعد اینکه شما تا به حال با مک کار کردی اصلا ؟
      قیمت تو ایران زیاده ولی اونور قیمت ها تقریبا یکسانه
      من حتی 5 دقیقه هم با مک نمیتونم کار کنم چون اصلا سیستمشو نفهمیدم چیه ولی کیفیت مک ها خیلی بالاتر از شرکت های دیگست

      بعدش اینکه به منو شما ربطی نداره طرفدار اپل اصلا سنگ میخره یا چی میخره

      یاد بگیریم اینو خیلی خوب میشه :)

    • rk.reza

      محصولات اپل مثل جواهرات میمونه هیچ کاربردی نداره فقط جنبه زیبایی و کلاس داره و متاسفانه قیمت بالایی هم داره کسایی هم ک اینارو میخرن کسایی هستن ک سواد تکنولوژی ندارن

    • eimanarenji

      فقط یه پاسخ بهت میدم...
      هر مدلی از لپ تاب از برند محبوبت ایسوس رو بزار کنار یه مک بوک هم ترازش... بعد برای مثال نرم افزاری مثل اتوکد و یا فتوشاپ رو باز کن... و شروع به کار کن...
      لطفا تا قبل از انجام این کار نظری نده... بعدش با هم حرف میزنیم...

      • Mahdi

        اگه منظورت سرعت مک باشه که معلومه بیشتره نسبت به یه لب تاب عادی
        چون مک از هارد sdd استفاده میکنه و اکثر لبتاب های برند های دیگه از hdd استفاده میکنن
        همه ما خوب میدونیم سرعت sdd قابل مقایسه با hdd نیست
        شما یه هارد sdd بزار سر یه لبتاب ایسوس بعد یه فتوشاپ باز کن. از بس سرعت عملکردش بالاست که انگار داری رو هوا کار میکنی
        اینقدر به این مک هاتون ننازید

      • R3D

        خوب ایسوس الان شد معتبر؟
        شما بهتره چنین مقایسه ای رو با سرفیس پرو ها (و درآینده سرفیس بوک ها) با مک بوک ها بکنی،نه با برندی مقایسه کنی که هنوز هنگام تایپ کردن کیبوردش میره تو!
        ایسوس برند بدی نیست!ولی برند مناسبی برای مقایسه نیست!
        پ.ن:12 ثانبه فقط از کامنتت گذشته بود!احتمال 1 در 1000 هم چنین اتفاقی غیر ممکنه!

  • رامين

    چقدررررررررررررررررر زشتتتتتتتتتتت
    واقعا بايد در اين اپل رو گِل گرفت :|
    همه وسايلي كه اين روزا ميده بيرون بدون تست درست و حسابيه
    اول با قيمت گزاف ميفروشه بعد خريدار بدبخت بايد تست كنه و بهاي عدم تست اپل رو بپردازه . رسما داره از ملت به عنوان تست بِد استفاده ميكنه :|

    • eimanarenji

      نظر دادن بدونه پایه و اساس واقعا شده واسه ما مردم عادت!!!
      شما از کدوم دسته از مصرف کننده های محصولات اپل هستی!؟
      و کدوم ابزار اپلیه شما خراب شده!؟
      بی شک اخبار جمع آوری محصولات شرکتهای دیگه هم پیگیر هستی درسته؟ با دره اونا باید چیکار کرد؟
      دوست عزیز نظر ندادن بهتر از نظره بی پایه دادنه....

    • رسول

      http://digiato.com/article/2015/10/15/%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%82-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%da%af%d8%b0%d8%b1%d8%af%d8%9f/

  • anonymous

    واقعا اپل داره بدجور افت میکنه لامصب ! منم کم کم باید برم سمت مایکی

  • soroush_showbert

    بدون دیدگاه

  • ناروتو اوزوماکی

    اپل همه مثل همه شرکتهای دیگه بی نقص نیست
    اما خودش در زمانهای معرفی محصولاتش سعی میکنه همه چیز رو بی نقص نشون بده

  • drona

    چه بد! چرا باید اینجوری بشه که حالا اپل بخواد تعمیر کنه!؟
    انتظار بیشتر از این حرفاست از اپل.

    • reza_mohammadi

      حالا اون انتظارها به کنار! اما واقعن واسه دوستای هموطن خودم ناراحت شدم که با این همه هزینه زیاد به نا حق دستشون به هیچ یک از این خدمات نمیرسه! اونا دیر یا زود مشکلشون حل میشه سوال اینجاس کی به فکر هموطنای منه! واقعن حقشون اینه! نه به خدا نه!

مطالب پیشنهادی