با گران ترین کامیون ساخته شده توسط Mack آشنا شوید
احتمالاً تاکنون کامیون هایی را دیده اید که بخش های فلزی بدنه آنها برق می زنند و تداعی کننده علاقه راننده به جنس کروم هستند، اما امکان ندارد کامیونی دیده باشید که در تزئینات آن از طلا استفاده ...
احتمالاً تاکنون کامیون هایی را دیده اید که بخش های فلزی بدنه آنها برق می زنند و تداعی کننده علاقه راننده به جنس کروم هستند، اما امکان ندارد کامیونی دیده باشید که در تزئینات آن از طلا استفاده شده باشد و درون آن امکاناتی مثل باربیکیو به چشم بخورد.
واحد استرالیای شرکت کامیون سازی Mack یکسال را صرف ساخت این خودرو کرده، محصولی که هرچند قیمت آن اعلام نشده، اما می دانیم رکورد پیشین برابر با ۳۵۰ هزار دلار آمریکا را شکسته است.
سفارش ساخت این وسیله نقلیه را سلطان ایالت جوهور مالزی ارائه کرده بود تا بتواند با استفاده از آن قایق خود را جابجا کند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا تصاویر بیشتری از امکانات گران قیمت ترین کامیون ساخته شده به دست شرکت Mack را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.








از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز ( شیراز) به همه درود helloمیفرستم , من تعصبی نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم چه در موبایل و فبلت چه اتومبیل و کامیون , بهترین در این موارد میتونه وجود داشته باشه اما هرگز کاملترین وجود نداره و نخواهد داشت چون اگه وجود داشت رقابتی هم در کار نبود و همه چی بی معنی میشد و اینکه تکنولوژی در حال پیشرفته و ثابت نیس! مطمئنن ماک یکی از فوق قدرتمندترین کامیون های تاریخ بوده و الان هم همینطوره , الان زیبایی بیشتری بهش اضاف شده , البته آکسور و آکتروس یا FH و... رو هرگز دسته کم نگیرید چون اگه این کار رو کنید اشتباه محض کردید ! البته همیشه مدل های پرش پاافتاده یا دست دوم وارد ایران میشه مثل مدل های تقریبا جدید و دست دوم ماک !اما توخارج مدل های بالا و زیبا ! به عنوان مثال اسم نمیارم از یه شرکت شناخته شده ژاپنی فلان مدل وانت رو انتخاب میکنن که واقعا مالی نیس آنچنان که باید باشد ! این درحالی هس که همین شرکت وانت هایی در خارج و زادگاهش داره در دست مردم که اگه ببینید و کنار این مدلی که توایران هس بزارید از تعجب چسمانتون باز میماند ! متأسفانه در ایران تکنولوژی به عنوان مثال 20 الی 30 سال قبل ژاپن را الان میان خشک کند میسازن و میدن به من و شما ! این درصورتی هس که مدل های بالای همین که ماسوار میشیم در خارج در حرکتن
"تا بتواند با استفاده از آن قایق خود را جابجا کند"
اووووپس، اون قایقه دیگه چی چی میخواد باشه؟
350*4=1.6 میلیارد الان ماک ساده 1.5 میلیارده تو ایران!!
به نظرم kenworth , peterbuilt و به خصوص frightliner چیز دیگری هستن.
ماک رو ولو خرید دیگه مثل سابق نیست
آدم دلش نمیاد بار سوار این عروسک بکنه
بدرد عروسی میخوره :D
بعد تو ایران میگن ما شا الله طرف یه اکتروس یا اکسور داره،اکتروس و اکسور پیش اینا اشغال حساب میشن عزیزانم در ضمن ماک قیمتاش میلیاردیه
اﻳﻦ ﻛﺎﻣﻴﻮﻧﻪ.ﻳﺎ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎ?!
واقعا متاسفم برای ادمین اپل پرست که الان هرچی کامنت در مورد اپل گذاشتم رو تایید نکرده واقعا متاسفم که شما فقط دوست دارین جنگ و جدال رو توی کامنتهاتون ببینین و حاضر نیستین بحث منطقی داشته باشن کاربرهای سایت واقعا براتون متاسفم
منم متاسفم برای اینایی که همه چیو با هم قاطی میکنن!!!
وقتی استیو جابز تو شیکم مامانش بود کامیونای MACK جولان میدادن!
منم به نشانه تاسف ،یک ثانیه سکوت می کنم...
اسمشو از اپل کپی کرده
داداش یه شکلک بزار بفهمیم شوخی بوده
یه چیزی میگی دوس دارم سرمو بکوبم به دیوار :|
وقتی این شرکت تاسیس شد که استیو جابز به دنیا نیومده بود :|
چرت و پرت نگین باو... یکی میاد کامنتا رو میخونه فک میکنه راس میگین :|
جدی نگفتم برادر من، اسپم دادم بخندیم
وااای آدم دیونه میشه . کامیونشو ببین . از خونه ماها بهتره :))