ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با گران ترین کامیون ساخته شده توسط Mack آشنا شوید

احتمالاً تاکنون کامیون هایی را دیده اید که بخش های فلزی بدنه آنها برق می زنند و تداعی کننده علاقه راننده به جنس کروم هستند، اما امکان ندارد کامیونی دیده باشید که در تزئینات آن از طلا استفاده ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احتمالاً تاکنون کامیون هایی را دیده اید که بخش های فلزی بدنه آنها برق می زنند و تداعی کننده علاقه راننده به جنس کروم هستند، اما امکان ندارد کامیونی دیده باشید که در تزئینات آن از طلا استفاده شده باشد و درون آن امکاناتی مثل باربیکیو به چشم بخورد.

واحد استرالیای شرکت کامیون سازی Mack یکسال را صرف ساخت این خودرو کرده، محصولی که هرچند قیمت آن اعلام نشده، اما می دانیم رکورد پیشین برابر با ۳۵۰ هزار دلار آمریکا را شکسته است.

سفارش ساخت این وسیله نقلیه را سلطان ایالت جوهور مالزی ارائه کرده بود تا بتواند با استفاده از آن قایق خود را جابجا کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا تصاویر بیشتری از امکانات گران قیمت ترین کامیون ساخته شده به دست شرکت Mack را مشاهده نمایید.

6856872-3x2-940x627

6857036-3x2-700x467

6857024-3x2-940x627

6856986-3x2-940x627

6856946-3x2-940x627

6856920-3x2-940x627

6856976-3x2-940x627

6856904-3x2-940x627

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229

    از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز ( شیراز) به همه درود helloمیفرستم , من تعصبی نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم چه در موبایل و فبلت چه اتومبیل و کامیون , بهترین در این موارد میتونه وجود داشته باشه اما هرگز کاملترین وجود نداره و نخواهد داشت چون اگه وجود داشت رقابتی هم در کار نبود و همه چی بی معنی میشد و اینکه تکنولوژی در حال پیشرفته و ثابت نیس! مطمئنن ماک یکی از فوق قدرتمندترین کامیون های تاریخ بوده و الان هم همینطوره , الان زیبایی بیشتری بهش اضاف شده , البته آکسور و آکتروس یا FH و... رو هرگز دسته کم نگیرید چون اگه این کار رو کنید اشتباه محض کردید ! البته همیشه مدل های پرش پاافتاده یا دست دوم وارد ایران میشه مثل مدل های تقریبا جدید و دست دوم ماک !اما توخارج مدل های بالا و زیبا ! به عنوان مثال اسم نمیارم از یه شرکت شناخته شده ژاپنی فلان مدل وانت رو انتخاب میکنن که واقعا مالی نیس آنچنان که باید باشد ! این درحالی هس که همین شرکت وانت هایی در خارج و زادگاهش داره در دست مردم که اگه ببینید و کنار این مدلی که توایران هس بزارید از تعجب چسمانتون باز میماند ! متأسفانه در ایران تکنولوژی به عنوان مثال 20 الی 30 سال قبل ژاپن را الان میان خشک کند میسازن و میدن به من و شما ! این درصورتی هس که مدل های بالای همین که ماسوار میشیم در خارج در حرکتن

  • Ghazanfar Didindipour

    "تا بتواند با استفاده از آن قایق خود را جابجا کند"

    اووووپس، اون قایقه دیگه چی چی میخواد باشه؟

  • @mir

    350*4=1.6 میلیارد الان ماک ساده 1.5 میلیارده تو ایران!!

  • آریا

    به نظرم kenworth , peterbuilt و به خصوص frightliner چیز دیگری هستن.
    ماک رو ولو خرید دیگه مثل سابق نیست

  • barobach

    آدم دلش نمیاد بار سوار این عروسک بکنه
    بدرد عروسی میخوره :D

    • BlackBerry Forever

      بعد تو ایران میگن ما شا الله طرف یه اکتروس یا اکسور داره،اکتروس و اکسور پیش اینا اشغال حساب میشن عزیزانم در ضمن ماک قیمتاش میلیاردیه

  • م

    اﻳﻦ ﻛﺎﻣﻴﻮﻧﻪ.ﻳﺎ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎ?!

  • Karen_Mahdavi

    واقعا متاسفم برای ادمین اپل پرست که الان هرچی کامنت در مورد اپل گذاشتم رو تایید نکرده واقعا متاسفم که شما فقط دوست دارین جنگ و جدال رو توی کامنتهاتون ببینین و حاضر نیستین بحث منطقی داشته باشن کاربرهای سایت واقعا براتون متاسفم

    • حسین

      منم متاسفم برای اینایی که همه چیو با هم قاطی میکنن!!!
      وقتی استیو جابز تو شیکم مامانش بود کامیونای MACK جولان میدادن!

    • بهرام

      منم به نشانه تاسف ،یک ثانیه سکوت می کنم...

  • احسان ح

    اسمشو از اپل کپی کرده

    • Thunder

      داداش یه شکلک بزار بفهمیم شوخی بوده

    • Siamak Gol

      یه چیزی میگی دوس دارم سرمو بکوبم به دیوار :|
      وقتی این شرکت تاسیس شد که استیو جابز به دنیا نیومده بود :|
      چرت و پرت نگین باو... یکی میاد کامنتا رو میخونه فک میکنه راس میگین :|

      • احسان ح

        جدی نگفتم برادر من، اسپم دادم بخندیم

  • عباس

    وااای آدم دیونه میشه . کامیونشو ببین . از خونه ماها بهتره :))

مطالب پیشنهادی