ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروی اپل مقصر اصلی سقوط استارتاپ سازنده موتورسیکلت های الکتریکی

شاید تا عرضه خودروی الکتریکی و هوشمند اپل سال ها فاصله داشته باشیم اما اینکه شرکت یاد شده در حال توسعه یک خودروست، مدت ها است که نقل محافل گشته و دیگر بر کسی هم ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۳۹۴  |  ۲۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید تا عرضه خودروی الکتریکی و هوشمند اپل سال ها فاصله داشته باشیم اما اینکه شرکت یاد شده در حال توسعه یک خودروست، مدت ها است که نقل محافل گشته و دیگر بر کسی هم پوشیده نیست.

این کمپانی اکنون در حال جذب نیروهای کار متخصص از سراسر جهان است و به شکلی نه چندان جوانمردانه در حال جذب نیروی کار متخصص و مهندسان ارشد رقبایش است. پیش از این گزارش شده بود که مهندسین زیادی از تسلا به سوی اپل مهاجرت کرده اند و کمپانی ایلان ماسک، تنها شرکتی نبوده که با چنین شرایطی رو به رو شده.

البته، کمپانی های بزرگ همیشه می توانند نیروهای از دست رفته را کم و بیش جایگزین کنند ولی استارتاپ ها چنین قابلیتی ندارند و در صورت از دست دادن یک مهره کلیدی، به زوال رفتنشان ساده تر از پیش می شود. حال یک استارتاپ تولید موتورسیکلت های الکتریکی به نام Mission Motors خبر می دهد که بیشتر مهندسان برتر خود را از دست داده و این افراد، جذب اپل شده اند.

رویترز خبر می دهد که این استارتاپ در ماه گذشته ورشکستگی اش را اعلام نموده و اظهار کرده از سال ۲۰۱۲، کارکنان اش به دلایل مختلف به کمپانی اپل هجرت کرده اند. گفته می شود که Mission Motors صرفا ۶ مهندس برتر خود را در سال گذشته از دست داده که این اشخاص همگی به قصد استخدام در اپل، کارشان در استارتاپ یاد شده را رها کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ابراهیم معتمد

    برای فروش بیشتر چقدر ایده ها و نواوری ها که نابود نمیشه

    • BuBo

      امروز نرفتی سر کارا :D

  • Behtash

    اپل داره دیکتاتور معابانه رفتار میکنه . دیگه شرکتی نیست که با ساخت وسایل عالی رقابت کنه . به شرکتی تبدیل شده که چون پول داره ، با پولش بقیرو از سر راهش میزنه کنار . چون پول داره میاد سیستمی درست میکنه که اسپاتیفای که واقعا کارش حرف نداره رو حذف کنه . چون پول داره و قدرت داره میاد به افراد پیشنهاد هایی میده که نتونند رد کنند و استارت آپشون رو رها کنند و بشن برده ی این شرکت . اپل به شدت داره از راه اصلیش خارج میشه

  • آریا

    چرا ورشکسته؟ من رو استخدام کنن خب!

  • mehrdad

    نامرد :-D الکی

مطالب پیشنهادی