نگاه نزدیک به HTC One A9؛ موبایلی که می خواهد شما را از خرید آیفون منصرف کند
ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، HTC مراسمی را به شکل مجازی و زنده در شهر نیویورک، در سالنی بزرگ و پر از صندلی های خالی برگزار نمود و در آن، تلفن هوشمند One A9 را ...
ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، HTC مراسمی را به شکل مجازی و زنده در شهر نیویورک، در سالنی بزرگ و پر از صندلی های خالی برگزار نمود و در آن، تلفن هوشمند One A9 را معرفی کرد.
موبایلی که به شکل مستقیم از سوی سازنده اش، با آیفون مقایسه می شود و نمایندگان اچ تی سی در زمان معرفی آن، بدون هیچ واهمه ای تلاش می کردند بگویند دستاوردشان، همان آیفون است اما بدون محدودیت هایی که اپل برای کاربران در نظر گرفته.
ظاهر بسیار آشناست؛ هم به دلیل شباهت بی اندازه این موبایل به ساختهی اپل و هم به علت تصاویر بی شماری که طی چند ماه افشا گشتند. با این حال، One A9 موبایلی مناسب است و از همه استانداردهای روز بازار پیروی می کند به جز داشتن USB-C. شرکت تایوانی سازنده وعده می دهد که در نسخه آنلاک، صرفا با فاصله ای برابر با ۱۵ روز از ارائه نسخه جدید اندروید از سوی گوگل برای موبایل های نکسوس، One A9 را هم بروز رسانی خواهد کرد که همین امر، به تنهایی دلیلی منطقی برای خرید این موبایل است چراکه کاربران اندروید، مشکلات بروز رسانی را با تمام وجود خود حس کرده اند.
در ادامه می توانید تصاویر نگاه نزدیک به HTC One A9 را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





























به نظر من به غیرازپایین گوشی این از ایفون6 خوشگلتره این بایداپل7 میبود نه اچ تی سی قول میدم اگه اپل 7 بود این طرفداراش کلی ذوق میکردن
درضمن شما که طرفدار اپلی بنده چندین سال پیش وقتی سونی اریکسون اومد به دلیل رابط کاربریش خیلی شیفتش شدم همینطور وقتی اندروعید اومد ولی ایفون منو یاد اون آی مت و ویندوزفونا میندازه واس همین از همون اول اپل واسم چرت بوده و هست واقعا پیچیدس به حدی که کاربر از ور رفتن با تنظیمات گوشی حالش بهم میخوره ولی اندروعید کافیه یه ساعت با تنظیماتش ور بری همه چیش بیاد دستت
وقتی ایفون دس میگیرم چیزی جز یه لبه پایین که یه دکمه لباس روش زدن نمیبینم بی مصرف و خالی بودن کنارهای دکمه هوم هم بیشتر تک ذوق میزنه
از هرکی میپرسم چرا طرفدار ایفونی میگه خب ایفونه دیگه هیچی دیگه نداره که بگه تنها نکته مثبت ایفون روونیشه که اونم مدیون سیستم عاملشه که به غیر خودش هیشکی ازش استفاده نمیکنه واقعا که با اون قیمت بالاش خخخ طرفداراشو مسخره کرده پورت یواس بی نزاشته بیچاره ها باید واسه حافظه بیشتر بالای یه ملیون بیشتر هزینه کنن تلبته حقشونه خخخ
طراحی قدیمی اچ تی سی طرفدارای بسیاری داشت ولی دیگه با همچین طراحی هایی مثل اپل و سامسونگ مخصوصا اپل کی به اچ تی سی نگاه میکنه ولی این تو تاریخ ثابت شده اپل از همه لحاظ نسبت به رقبای اندرویدیش برتر به حساب میاد دیگه اچ تی سی که جای خود دارد با اون گوشی های اشغالش
اچ تی سی دکمه home رو از سامسونگ کپی کرد طراحی رو از اپل
میخواست ایفونی از جنس اندروید بسازه البته دکمه homeسامسونگ و قرار گیری دوربین در وسط بالای گوشی مانند گلکسی های سامسونگ خوبه اما باید ببینیم چقدر فروش میکنه
دکمه هوم سامسونگ و همه چیه ایفون
خب یه چیزیم خودت میزاشتی!!
طراحی جلوش تقلیدی از سامسونگه و بقیش اپله/هم از دکمه های نرم افزاری استفاده کردن و هم حسگر اثر انگشت رو جلوی گوشی قرار دادن:/ میتونستن حداقل وقتی جلوی گوشی رو از سامی تقلید میکنن کامل تقلید کنن که بی عیب و نقص باشه و از دکمه فیزیکی هوم با دکمه های خازنی به جای کلید های مجازی استفاده کنن/ قیمتشم که ماشالا شبیه آیفونه:/
عکساشو دیده بودم فاجعه بودن
ولی این عکسارو دیدم نگاهم نسبتا عوض شد
ولی درکل
۱-اون پایین یا جای لوگوی شرکته یا حسگر. باهم خیلی زشت کرده گوشیو.کلا حاشیه نداشت عالی میشد.کاش مثل سونی حسگر بغل گوشی بود
۲-قیمتش واسه یه میانرده خیلی بالاس.هیشکی با این قیمت پرچمدارا رو ول نمیکنه اینو بخره
۳-اچ تی سی بدون بوم ساند مفت نمی ارزه
۴-زیاد از حد شبیه آیفونه
اچ تی سی نکن، تو کمپانی با اصالتی هستی. اون سنسور اثر انگشت زشتتو....... :|
سلام
دوستان عزیز به جای انتقاد بی مورد میتونید به عنوان حداقل یه میانرده به این گوشی نگاه کنید جدای از طراحی که شبیه به آیفون هستش بقیه ی قسمت های گوشی قابل قبوله اگر باز هم کار اچ تی سی رو اشتباه میدونید بهتره برید m8 یا m9 بخرید این گوشی ها درسته بسیار شبیه به هم هستن اما باز هم میتونن خیلی از ماها رو راضی نگه داره .
كار نيكان را قياس از خود مگير / گرچه باشد در نوشتن شير شير . تفاوت در جاي ديگريست دوستان.
واقعاً زشته یه شرکت بزرگ همچین کپی کاری رو کنه
جا داره بگیم درود بر نوکیا-مایکروسافت که هیچوقت اعتبارش رو با بازار فروش عوض نکرد