ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مطابق گزارش کاربران در iOS 9.1 مشکل استفاده از خدمات LTE ایرانسل برطرف شده است

همانطوری که اندکی قبل در دیجیاتو نوشتیم تنها یک ماه پس از عرضه ی iOS 9 امروز نسخه ی ۹.۱ این سیستم عامل از جانب کمپانی اپل ارائه شده است. در این ورژن شاهد اضافه گشتن اموجی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که اندکی قبل در دیجیاتو نوشتیم تنها یک ماه پس از عرضه ی iOS 9 امروز نسخه ی ۹.۱ این سیستم عامل از جانب کمپانی اپل ارائه شده است. در این ورژن شاهد اضافه گشتن اموجی هایی تازه، بهبود یافتن ویژگی Live Photos و همچنین برطرف شدن برخی از باگ ها هستیم.

اگر به خاطر داشته باشید در نسخه ی نهم پلتفرم مورد بحث برند ساکن کوپرتینو بنا را بر این گذاشته بود که کاربران آی دیوایس ها تنها قادر باشند از خدمات 4G LTE اپراتورهای مورد تائید این شرکت استفاده نمایند.

استدلال کمپانی مذکور نیز اینگونه بود که برخی از خدمات دهندگان به دلیل عدم رعایت استانداردهای معمول -برای ارائه خدمات 4G- سبب می شوند میزان مصرف باتری آیفون و سایر دستگاه های مشابه افزایش یابد که این مسئله در نهایت منجر به ایجاد گلایه از جانب کاربران خواهد شد.

در کشورمان ایران، اپراتور دوم یا همان ایرانسل نیز از جمله سرویس دهندگانی بود که به خاطر سیاست مورد اشاره در بالا برای ارائه ی خدمات 4G به کاربران آیفون به مشکل برخورده بود و از این قشر طی پیامکی خواسته بود فعلاً دستگاه های شان را به iOS 9 به روز رسانی نکنند.

امروز و پس از عرضه iOS 9.1 کاربران گزارش می کنند مشکل مرتبط به خدمات LTE ایرانسل برطرف شده و دوباره قادر گشته اند از این سرویس روی تلفن های هوشمند آیفون استفاده نمایند. نظر شما در این رابطه چیست و آیا پس از ارتقا توانسته اید از خدمات یاد شده مجدداً استفاده نمایید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • جواد

    چه اینترنت مزخرفی داره ملت ما

    پایین ترین سرعت اینترنت دنیاست
    بخدا افغانستان نتش بهتره

  • محمد

    حاجی من با خود دیوایس اپدیت کردم الان ۳ تا ۴ ساعته رو update requested... مونده چی کار کنم ؟؟؟
    البته ایکون چرخ دنده داره زرتو زرت میچرخه.
    ؟

  • آیدین

    سلام
    من iphon 6 s
    تازه 9.1 کردم اصلا 4g کار نمیکنه سرعتش از 2 mg بالا نمیره هیچ 3g کار نمیکنه :l

  • علی

    سلام .من به ۹.۱ اپدیت کردم ال تی ای همراه اول کار نکرد ،حالا که دانگرید کردم به ۹.۰.۲ باز هم فعال نمیشه . به یوسیم تبدیل کردم .ایا کسی در موردش چیزی میدونه اینجا بگه ممنون میشم

  • امیر۲۸۱

    من اپدیت کردم درست شده
    خدا رو شکر

  • کامران

    من اپدیت کردم اما چرا پیغام اولش میده وقتی ال تی ای رو فعال میکنم ؟همراه اول هستم . واسه شما هم وقتی میره رو نسل ۴ باز پیغام میده ؟؟

  • سرو آزاد

    من ios9.2 رو نصیب کردم 4g فعال نمیشه چیکار کنم

    • سعید

      شما 9.02 رو دارید به 9.1 ارتقا بدید حله

  • مهدی

    با آپدیت به iOs 9.1 مشکل عدم اتصال Cellular Data به LTE کاملا برطرف شده، مرسی از سایت خوبتون

  • دِراگون

    آيفون مشكلى نداره ولى آيپد همچنان وصل نميشه Air2 iOS 9.1

  • saeed

    مگه از نصف قدرت 3G استفاده کردیم که میگیم ۴g
    اصلا مگه ما اینترنت هم داریم
    اسم این شبه اینترنت داخلی هرچی دوس دارید بذارید ولی نگید مملکت اینترنت داره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی