ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر موبایل Liquid Jade Primo را با پشتیبانی از ویندوز 10 در ماه دی عرضه خواهد کرد

ماه گذشته، کمپانی ایسر از اولین موبایل های هوشمند ویندوز 10 خود رونمایی کرد: Liquid M330 و Liquid Jade Primo. در حالی که اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه ی M330 عرضه شد، ایسر هیچ ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه گذشته، کمپانی ایسر از اولین موبایل های هوشمند ویندوز 10 خود رونمایی کرد: Liquid M330 و Liquid Jade Primo. در حالی که اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه ی M330 عرضه شد، ایسر هیچ صحبتی درباره ی جزییات قیمت و زمان عرضه ی موبایل پیشرفته تر خود، Jade Primo نکرد.

موبایل Liquid Jade Primo به تازگی از سوی ایسر در کشور فیلیپین معرفی شد و از ماه دسامبر در دسترس مخاطبان خود قرار خواهد گرفت. ایسر اعلام کرده که بازی با قیمتی نزدیک به 410 دلار به فروش می رسد.

Jade Primo، علاوه بر بهره گیری از پردازنده ی شش هسته ای اسنپ دراگون 808، به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 مجهز است. از جمله ی دیگر امکانات موبایل می توان به یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی با دو فلاش LED، سه گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. البته تا الان، هیچ خبر و جزییاتی مربوط به باتری دستگاه جدید ایسر اعلام نشده.

اگرچه اوایل ماه سپتامبر گذشته اعلام شده بود که Liquid Jade اولین موبایل پشتیبانی کننده از ویندوز 10 خواهد بود، پرچمدار ایسر دیرتر از Lumia 950 و Lumia 950 XL به بازار عرضه خواهد شد. دو موبایل نام برده، در تاریخی نامعلوم در نوامبر منتشر خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سلمان

    فوق العادست

  • Taimaz Sanayi

    اضافه شدن پرچم ايران به ايموجي هاي آپديت ٩.١ اي او اس

    • mr.smart

      ایول به اپل ... دیگه راحت میتونیم اپدیت کنیم ..... این شد

  • امیرحسین

    ایول گوشی قوی و خوبیه. به نظر میرسه اگر مایکروسافت بتونه شرکتای بیشتری رو ترغیب کنه گوشی ویندوزی بزنن و پشتیبانیشو بهتر کنه یه امیدایی هست

  • Hesam

    حتما غنی میشه.ویندوز داره پیشرفت میکنه

  • Noshad

    تا وقتیکه ویندوز استور غنی نشه ارزش نداره

    • آرش

      خیلی بهتر شده استور من خودم لومیا دارم . نسبت به سال پیش شاید بگم که تعداد برنامه ها 2 برابر شده و من هیچ کمبودی رو احساس نکردم . هر برنامه ای لازم داشتم داشته . تنها کلش بازها باید صبر کنن تا آستریا راه بیفته که بشه برنامه های اندرویدو تبدیل به ویندوز کرد .

مطالب پیشنهادی