ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال خرید بخش توسعه سنسور دوربین توشیبا است

بر اساس گزارشی که امروز از سوی رویترز منتشر گشته، سونی در حال تلاش برای خرید بخش تولید سنسور دوربین توشیباست تا سلطه‌ی بیشتری بر بازار توسعه و فروش حسگرهای دوربین برای تلفن های هوشمند ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گزارشی که امروز از سوی رویترز منتشر گشته، سونی در حال تلاش برای خرید بخش تولید سنسور دوربین توشیباست تا سلطه‌ی بیشتری بر بازار توسعه و فروش حسگرهای دوربین برای تلفن های هوشمند به دست آورد.

گفته می شود که توشیبا هم در آستانه پذیرش این داد و ستد است و به زودی خبر نهایی شدن آن را خواهیم شنید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

باید اشاره کرد که سونی با فاصله ای بسیار زیاد، اولین تامین کننده سنسور دوربین برای موبایل ها و برخی دوربین های DSLR به شمار می رود. بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده اند، ژاپنی ها در سال ۲۰۱۴ به طور کلی حدود ۴۰.۲ درصد از این بازار را در مشت خود داشتند.

این در حالیست که رقبایی نظیر سامسونگ هم بحث توسعه و تولید سنسورهای دوربین را به شدت دنبال می کنند اما با خرید بخش توسعه سنسور دوربین توشیبا، جایگاه سونی احتمالا با تثبیت بیشتری همراه خواهد بود.

در حالی که فروش موبایل های سونی در سال های اخیر با کاهش رو به رو بوده اند، بزرگترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان تلاش می کنند تا همواره در برترین محصولاتشان از سنسورهای ساخته شده توسط سونی استفاده کنند. فروش قطعه یاد شده از سوی سونی در سال اخیر در مقایسه با سال گذشته نیز با ۴۰ درصد افزایش رو به رو بوده است.

در حالی که سونی در حال تقویت لشکر خود برای حضور قدرتمند تر در بازارهای مختلف است، این داد و ستد چندان به سود توشیبا نخواهد بود. اگر خاطرتان باشد مدتی پیش بود که شاهد یک رسوایی مالی [بالاتر نشان دادن درآمدها در ترازهای مالی] در کمپانی توشیبا بودیم که به استعفا و اخراج برخی از مدیران ارشد آن منجر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • moazez

    ماشالا سونی. چه قدرتیرو داره اضافه میکنه به خودش

  • moazez

    البته برند اول ژاپنیها هیتاچی و سونی هست. ولی توشیبا واقعا دوستداشتنیه. ولی از اینکه رفت زیر سلطنت سونی خوشحال شدم چون زیر دست غریبه نرفته.

  • THE VERGE

    همیشه از فروحته شدن شرکت ها ناراحت میشم ولی ژاپنی ها همیشه به خودی ها میفروشن شرکت رو ، سونی هم واقعا برند با لیاقتی هست برای خرید بخش سنسور توشیبا

  • فرهاد

    این برند بهترینه محال که بره کنار
    سونی = خاص بودن

  • Its_a_xperia

    این است قدرت سونی همه شرکتا سنسور سازیو داره میخره معلوم نیست داره پشت پرده چ میکنه فک کنم میخواد چن وقت دیگه آمنی ویژن هم بخره اگر اسمشو درست گفته باشم عشقی باو عشقی دمت گرم بخش سنسور سونی بلا منازعه ولی الان داره جای پاشو بد تثبیت میکنه ک دیگه چیزی تکونش نده

  • sokot

    دم سونی گرم این سونی سال 2016 بترکون داره دمت گرم
    ____________
    ادمین این تایید کردن الکی واسه چیه چون طرف فوش می نویسه تایید میکنی

مطالب پیشنهادی