ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علائم تازه ای از علاقه نوکیا به توسعه یک گجت پوشیدنی آشکار شدند

به نظر می رسد که نوکیا به شکل جدی تصمیم گرفته گجت های پوشیدنی را توسعه داده و وارد چنین تجارتی گردد. شرکت یاد شده اکنون اساسنامه خود را تغییر داده و فعالیت اش در ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که نوکیا به شکل جدی تصمیم گرفته گجت های پوشیدنی را توسعه داده و وارد چنین تجارتی گردد.

شرکت یاد شده اکنون اساسنامه خود را تغییر داده و فعالیت اش در زمینه محصولات پوشیدنی برای کاربران را نیز در آن گنجانده است. در ماه های اخیر شایعاتی به گوش رسیده بودند که این شرکت تمایل دارد در این زمینه فعالیت هایی انجام داده و گجتی توسعه دهد که بر سلامت انسان تمزکز ویژه ای دارد.

این در حالیست که دو سال پیش، نوکیا درخواست ثبت پتنتی را به مرکز ثبت پتنت و علائم تجاری ارائه داد که در آن، یک محصول پوشیدنی با ظاهری بیشتر شبیه به یک دستبند مشاهده می شد و شباهت چندانی به یک ساعت هوشمند نداشت. در آن پتنت البته دستگاه، بیش از یک نمایشگر داشت که هر نمایشگر، یک وظیفه خاص را بر عهده گرفته بود. [تصویر فوق]

از سوی دیگر این شرکت آگهی های استخدامی را نیز جهت پذیرش افراد متخصص در حوزه گجت های پوشیدنی منتشر نموده. همه این علائم حکایت از توسعه یک محصول پوشیدنی از سوی نوکیا دارند اما هنوز شاهد اطلاعات دقیقی در مورد آن نبوده ایم. اگرچه صرفا خبر رسیده که ابزار در دست توسعه از سوی نوکیا، قرار است سلامت انسان را به وی یادآور شده و در این بخش، حضوری موثر در زندگی کاربر داشته باشد. با این حال هنوز مشخص نیست که فنلاندی ها به دنبال توسعه یک ساعت هوشمند هستند و یا یک دستبند سلامتی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iMiloo

    کاش اون قضایا پیش نمیومد و با قدرت بیشتر ادامه میداد ، که اون وسیله پوشیدنی قدیمیش که سال 86 و 87 حرفش بود و توی نمایشگاه ها معرفی کرده بود ، به بازار بیاد .. !
    Nokia Morph .. عجب چیزی بود خدایی .........
    البته اون زمان گفته بودن تا 2017 میاد ، که امیدوارم همچین اتفاقی الان بیوفته ..

  • saeed_ebrahimi

    باید صبر کرد...

  • اشکان

    زود قضاوت کردم... خبر رو سرسری خوندم و فک کردن راجب همین دستبند تو عکسه! :)) شرمنده.

  • hublot

    نوکیا ورشکستست‌‌

  • elias

    ای جان نوکیا
    اصلا اسمش بعم ارامش میده هنوز که هنوزه عاشقشم و مارک با ابهتیه تو دنیا امیدوارم که به جایگاه خودش برگرده

  • عـــامـر

    تا حالا گجت پوشیدنی نگرفتم اما خب اگر مال نوکیا باشه و لازم داشته باشم حتما حتما میخرم

مطالب پیشنهادی