مایکروسافت علاقه ای به اعلام آمار فروش اکس باکس وان ندارد
روز گذشته، گزارش مالی چند شرکت بزرگ نظیر مایکروسافت منتشر شد اما نکته قابل تامل در مورد این گزارش، عدم اشاره به میزان فروش اکس باکس وان و اکس باکس 360 است. در واقع هیچ ...
روز گذشته، گزارش مالی چند شرکت بزرگ نظیر مایکروسافت منتشر شد اما نکته قابل تامل در مورد این گزارش، عدم اشاره به میزان فروش اکس باکس وان و اکس باکس 360 است. در واقع هیچ آمار دقیقی از میزان فروش کنسول های مایکروسافت در سه ماهه ی گذشته وجود ندارد.
با این حال، وبسایت گیم اسپات در گفتگویی با این شرکت، سعی در به دست آوردن آماری جدید داشت که باز هم سخنگویان کمپانی ساکن ردموند از اعلام آمار دقیق فروش کنسول ها سر باز زدند و به جای آن، آماری امیدوارکننده از شبکه اکس باکس لایو اعلام نمودند.
اکس باکس لایو در سه ماه گذشته، 39 میلیون کاربر فعال داشته که در قیاس با سه ماهه ی مشابه در سال گذشته، با رشدی 28 درصدی روبرو بوده است. تعریف مایکروسافت از کاربران فعال اکس باکس لایو، کسانی است که طی ماه گذشته حداقل یک بار وارد شبکه شده اند.
نادلا در گزارش دیروز خود گفت تقریبا نیمی از کاربران اکس باکس وان هر روز در اکس باکس لایو آنلاین می شوند. درآمد حاصله از اکس باکس لایو نیز به نسبت بازه زمانی مشابه سال گذشته با 17 درصد رشد مواجه بوده است. علاوه بر اینکه تعداد کل خریدها بیشتر بوده، سود میانگین به دست آمده از هر خرید نیز با رشد مثبتی روبرو شده.
در سه ماهه سوم سال 2014، مایکروسافت روی هم موفق به فروش 2.4 میلیون اکس باکس وان و اکس باکس 360 شده بود. اینکه علت اعلام نشدن آمار چیست، هنوز مشخص نشده و کسی نمی داند دقیقا فروش اکس باکس وان چگونه بوده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از بس خوب میفروشه (:
دقیقا منم دومین فکری که بعد از دیدن کلیپ به ذهنم اومد پشم بودن هلولنز بود
منم دیدم تکنولوژی جالبیه...
منم اگه شکست بخورم تمایلی به اعلام کردنش ندارم،ps4 نابودش کرده از هرنظر
دلیل به زودی در سایت همسایه اینجا دیگه دلت خوش نباشه دلیلش بعدا مشخص شد بذارند چون سایت .....سانسور کنیم ادمین تایید کنه هی خلاصه ازاین ماجرا مثل سونی اتفاق می افته
باید صبر کرد ! احتمالا میخواد همه رو با آمار فروش بالا غافلگیر کنه .
خخخخخ
البته نباید منکر موفقیت مایکروسافت در ویندوز قدرتمند 10 شد
خوب معلومه چرا علاقه ایی به اعلام ندارن!
چون اعلام نکنن سنگین تر هستن!
پلی استیشن همچنان میتازد.
با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران دیجیاتو؛
میدونم جای سوالم اینجا نیست و برای همین اول کاری ازتوت معذرت میخوام.
دوستان یک مشورت میخواستم؟ من به تازگی ( حدود 1 سال ) کسب و کاری رو راه انداری کردم و تا به الان هم موفق بودم، دوستانی که علاقه کتاب خونی دارن، میتونن چند نمونه کتاب خوب برای به وجه اومدن بهم معرفی کنن ؟ کتابی که بتونه کوچکترین چیزها رو گوشتزد کنه و راه درست ادامه ی کسب و کار رو بگه؟
سپاس از شما.
با سلام؛
دوست عزیز؛ دانستن عیب نیست، ندانستن عیب است.
مشورت در هر کاری برای بنده مهم است و نباید متکبر باشم که بگم من میدونم و بقیه نمیدونن.
سپاس از شما.