ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساتیا نادلا کاملا با فعالیت بخش ویدیوگیم در مایکروسافت موافق است

پس از برکناری بالمر از سمت مدیریت و روی کار آمدن ساتیا نادلا، شایعات بسیاری مطرح بود که بخش اکس باکس نیز زیر تیغ مدیرعامل جدید مایکروسافت برود و یا حتی این برند را به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۷:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از برکناری بالمر از سمت مدیریت و روی کار آمدن ساتیا نادلا، شایعات بسیاری مطرح بود که بخش اکس باکس نیز زیر تیغ مدیرعامل جدید مایکروسافت برود و یا حتی این برند را به شرکت دیگری بفروشد.

اما حمایت های اخیر وی از فیل اسپنسر، تیم اکس باکس و حتی تیم ویندوز و تمرکزشان روی قابلیت های گیمینگ این پلتفرم، نشان از اهمیت بالای صنعت سرگرمی، به خصوص بازی های ویدیویی نزد نادلا دارد.

در مصاحبه ی اخیر یکی از مدیران بخش اکس باکس لایو مایکروسافت، مایک لاوین، وی از علاقه ی نادلا به بازی های ویدیویی گفت: «او کاملا با گیمینگ موافق است».

شرایط پلتفرم اکس باکس حالا بهتر از هر دوران دیگری است. هیلو 5 عرضه شده، ماه آینده نیز قرار است آپدیت بسیار بزرگی برای اکس باکس وان عرضه شود و ویژگی های بی نظیری را به این کنسول بیاورد. از طراحی دوباره رابط کاربری سیستم گرفته تا قابلیت اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان.

همانند بیل گیتس، تمرکز کنونی نادلا نیز آوردن ویندوز روی تعداد کثیری از پلتفرم ها است و اکس باکس وان نیز به زودی آپدیت مخصوص اش را دریافت می کند تا این کنسول، یک گام دیگر به آنچه که نادلا می خواهد نزدیک تر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهدی

    فک کردم رامبد جوانه

  • sima

    چقدر شبیه رامبد جوان ـه :)

  • JEFRiUM

    یعنی همه بچه مدرسه ایی هستن!؟

    • R3D

      نه.
      مشكل اينه هر چي بگيم ميره برا تاييد.

  • Ag

    به نظرم ساتیا نادلا یه بودجه ی قلمبه تزریق کنه به بخش ایکس باکس خوبه ... من با اینکه خودم ایکس باکس دارم ولی معتقدم اینجوری پیش بره بدجوری میبازه این نسل رو مگه اینکه بتونه انحصاری های جدید و خفن (متای 88 به بالا) بده تا بازی رو برگردونه به خودش.

    تا همین جا هم یه فاصله حدودا 12 ملیونی افتاده بین پی اس 4 و ایکس باکس وان که تنها راه جبرانش ایجاد آی پی ها و عناوین جدید و قوی در انحصار ایکس باکس وان هستش.

    1میلیارد دلار توش سرمایه گذاری کنه ... مشکلش حل میشه ... یکم باس سر کیسه رو شل کنه

  • AlirezAK47

    ما pc gamer ها هم منتظر کوچکترین لغزش ماکروسافت در قبال خودمون هستیم تا همه به steam os کوچ کنیم تا یه درس حسابی بهشون بدین فعلا داریم باهشون مدارا میکنیم :)

  • sadegh

    فکر کنم استدیوهای مایکروسافت بعد از استدیوهای سونی، با ارزش ترین باشن...
    وسعت کار مایکروسافت خیلی زیاده انصافا... هر بخشش داره با یه کمپانی رقابت میکنه...
    یه چیز دیگه اینکه رنگ سبز لوگوی مایکروسافت نشان پلتفرم اکس باکسه... و در کنار ویندوز و آفیس و بینگ جزو چهار پلتفرم اصلی مایکروسافته...

  • Hesam

    حتما یک ایکس باکس وان میگیرم

    • JEFRiUM

      اشتباه بزرگ

مطالب پیشنهادی