ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو هنوز در حال کسب سود از درآمدهای اندک خود است

کمپانی نینتندو امروز گزارش عملکرد خود برای نیمه اول سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرد که می توان شاهد کسب درآمد کلی ۱.۶۹ میلیارد دلاری و همچنین سود خالص ۷۴ میلیون دلاری آن بود. چنین ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۶ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی نینتندو امروز گزارش عملکرد خود برای نیمه اول سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرد که می توان شاهد کسب درآمد کلی ۱.۶۹ میلیارد دلاری و همچنین سود خالص ۷۴ میلیون دلاری آن بود.

چنین آماری بیانگر آن هستند که شرکت مورد بحث، توانسته در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، ۱۹ درصد افزایش درآمد داشته باشد. نینتندو بازی Super Mario Maker را در انتهای ماه سپتامبر عرضه کرد و همین موضوع، گویا باعث فروش بیشتر کنسول Wii U شده است.

نینتندو گزارش می دهد که در سه ماهه ابتدای سال مالی، درآمدی معادل ۷۴۷ میلیون دلار را کسب کرده و این رقم در دوره سه ماهه دوم، به ۹۵۳ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر البته ژاپنی ها محبوب ترین بازی ویدیوی خود را عرضه کرده اند و بعید به نظر می رسد با ارائه عنوان هایی نظیر Legend of Zelda، Star Fox و Mario & Luigi بتوانند همین روند رو به رشد را حفظ کنند.

در هر صورت خبر خوب برای نینتندو، در راه بودن فصل تعطیلات سال نو است که در مقطع زمانی، مشخصا کنسول های گیمینک و بازی های ویدیویی طرفداران بسیار بیشتری پیدا می کنند. در این میان شاید ارائه بازی های ویدیویی برای پلتفرم های موبایل، راهکار سودآور باقی ماندن نینتندو باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush_showbert

    چش ندارید ببینید این شرکت همین چندرغاز که داره در میاره

    ولش کنید چکارش دارید...

مطالب پیشنهادی