HTC امروز هم از یک عضو جدید خانواده ی تلفن های هوشمند One M9 پرده برداشته که پسوند e را یدک می کشد و بناست تا مجدداً فقط در بازارهای آسیایی عرضه گردد. One M9e مشخصه هایی برابر با میان رده های برخواسته از کشور چین را دارد و می بایست در همین سرزمین با قیمتی ۴۲۵ دلاری به رقابت بپردازد؛ رقمی که شاید تا حدی برای چنین محصولی زیاد باشد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گفتنی است که هفته پیش تایوانی ها از اسمارت فون One A9 پرده برداشتند که برای اولین بار پس از مدت های طولانی از طراحی متفاوت نسبت به دیگر محصولات اصلی این برند برخوردار بود، هر چند که این طراحی نو تلفن های هوشمند دیگری را نیز در ذهن تداعی می کرد.
در همان زمان مقامات این شرکت اعلام کردند از زبان طراحی جدید خود در سایر مدل های مرتبط به سری M و Desire هم استفاده خواهند کرد، اما ظاهرا و بر حسب آنچه در One M9e شاهد هستیم HTC هنوز آمادگی کامل ندارد تا با سبک و سیاق طراحی پیشین خود خداحافظی کند.
خرده فروشی های Tmall و علی بابا از جمله فروشگاه هایی بودند که امروز از عرضه ی One M9e و مشخصه های فنی آن خبر دادند. همانطوری که از نام دستگاه بر می آید شکل و شمایل آن مشابه One M9 خواهد بود و بر خلاف شایعات قبلی با همان بدنه ی فلزی و اسپیکر های Boomsound که در بخش جلویی تعبیه شده اند طرف هستیم.
از دیگر تشابهات بین دو محصول نیز می توان به مجهز بودن هر دوی آنها به نمایشگری ۵ اینچی از نوع LCD و با رزولوشن تمام HD اشاره کرد.
در درون دیوایس هم چیپست MT6795T Helio X10 مدیاتک در کنار دو گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش جای گرفته و از سایر ویژگی های محصول نیز می بایست به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال)، دوربین اولترا پیکسلی جلویی، باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵ آب نبات چوبی و رابط کاربری Sense اشاره کرد.
One M9e با وزنی ۱۵۷ گرمی و ابعادی معادل ۱۴۴.۶ در ۶۹.۷ در ۹.۶۱ میلیمتر همانگونه که در ابتدای مطلب اشاره شد با رقمی معادل ۴۲۵ دلار فعلاً فقط در چین عرضه می شود و باید منتظر ماند و دید آیا شاهد حضور این محصول در سایر بازارها نیز خواهیم بود یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



سلام
لطفا جواب بدین
به نظرتون +htc m9بخرم
یا پیشنهاد بهتری تو قیمت1,700 دارین?!!
و قیمتhtc m9+ طرفای عید چند میشه?
ممنون میشم جواب بدین
مسخرشو دراورده هی گوشی میده بیرون با این کار برندشو کم ارزش میکنه
خداکنه خود htc بدونه که داره چیکار میکنه!
اچ تی سی هم داره بد تر از سامسونگ میشه ها!کلی گوشی داده بیرون همه شکل هم :/
به کوالکوم چه ربطی داره بابا... الان ینی به نظرت مردم M9 رو بخاطر پردازنده ش نخریدن؟! :|
اقایی که میگی هواوی بهتره،برویخورده مطالعه کن،اقایی که میگی اچ تی سی حروف الفبامیزنی به نظرم طرفدارسامسونگی،سامسونگ مدیرش ازخواب بیدارمیشه یه مدل گوشی میزنه یه دوربین جابه جامیکنه اسم میزاره یه هزاران مثلا خود اس6چهاروپنج تامدل داره بقیشوجای گفتن نیست،اقایی که میگی شبیه اپل میزنه اولااپل واچ تی سی هیچ مشکلی باهم ندارن بعدیه نگاهی به مدلای قبل اچ تی سی بندازیه اثرانگشت توگوشی ای نه اورده اونم یه چیزامنیتی هست که تاچندسال دیگه همه شرکتاازش استفاده میکنند،حرف اخرم اینه اچ تی سی شرکت بزرگ وخوبیه ولی یه نگاهی بندازکه شرکتش توکدوم کشورهست که کشورشون اندازه یه تهران هست
سلام. نه دوست عزیز من طرفدار سامسونگ نیستم. من طرفدار الجی هستم. حرف شما رو قبول دارم که سامسونگ کلی مدل میزنه که چندان فرقی باهم نداره. ولی اچ تی سی چسبیده به این ام9 و اسم های مختلفش که یکم سخت افزار و نرم افزارشو از نظر عددی بالا و پایین میکنه. همین.
عاغا من ۳سال و نیمه اچ تی سی وان ایکس دارم، ینی نتونستم یه گوشی پیدا کنم رو دستش
حیف شده اچ تی سی این روزا
از دست رفته
همون بخاري ميارزه به تمام گوشي هاي برندي كه تو طرفدارشي.
ایول دقیقا خخخخخ
خداییش این گوشی جز چیپستش چه فرقی با m9 داره خخخخ htc هم شورشو دراورده دیگه,خداحافظ HTC