ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی HTC از سه ماهه سوم ۲۰۱۵: زیان خالص ۱۳۹ میلیون دلاری

کمپانی HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود که در آن، بار دیگر شاهد زیان دهی کمپانی تایوانی هستیم. این شرکت توانسته به طور کلی درآمدی برابر با ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۹ آبان ۱۳۹۴  |  ۰۹:۱۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود که در آن، بار دیگر شاهد زیان دهی کمپانی تایوانی هستیم.

این شرکت توانسته به طور کلی درآمدی برابر با ۶۶۰ میلیون دلار (۲۱.۴ میلیارد دلار تایوان) را به دست آورد که در این میان، نه تنها قادر به کسب سود نگشته، بلکه زیانی معادل ۱۳۹ میلیون دلار (۴.۵ میلیارد دلار تایوان) را نیز متحمل شده است.  در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در دوره گذشته این سازنده با زیان خالص ۵.۱ میلیارد دلار تایوان - حدود ۱۵۷ میلیون دلار رو به رو شده بود اما در دوره ای که در ۳۰ سپتامبر بسته شد، HTC توانست زیان خود را اندکی کاهش دهد.

البته نباید اخراج های مکرر را نیز فراموش کرد؛ امری که توانسته تا حدی هزینه ها را کاهش دهد. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ بود که این شرکت ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج نمود.

screenshot-2015-10-30-17-29-231

در این میان نکته جالب این است که مدیر ارشد بخش مالی اچ تی سی، آقای Chialin Chang پس از عنوان نمودن تراز مالی این شرکت برای سه ماهه سوم سال جاری، خبر داد که از این پس، این شرکت به شکل عمومی درآمد و زیان های خود را به سرمایه گذاران اعلام نخواهد کرد.

وی اذعان داشته که علت این موضوع، اوضاع نا به سامان تجاری در تایوان است و شرکت های بزرگ دیگری که در این کشور ساکن هستند نیز اقدامات مشابهی را انجام داده اند. Chialin Chang همچنین اضافه کرد که توسط چنین اقدامی، شرکتش می تواند از برخی «تاثیرات جانبی» دوری کند.

آقای Chang، مسئول بخش مالی و خانم «شر وانگ»، مدیر عامل کنونی اچ تی سی خبر می دهند که بازسازی بخش های مختلف این شرکت تا اوایل سال ۲۰۱۶ به طول خواهد انجامید و بر همین اساس، سرمایه گذران و سهام داران باید کمی دیگر صبر پیشه کنند.

در هفته گذشته HTC از تلفن همراه A9 پرده برداشت که شباهت بیش از اندازه ای به آیفون داشت. این محصول قرار است تا چند ماه، لقب پرچمدار شرکت تایوانی را یدک بکشد و از سوی دیگر نیز،‌ خبر رسیده بود که عرضه گجت های پوشیدنی HTC نیز تا چند ماه ابتدایی سال ۲۰۱۶ نیز به تاخیر افتاده اند.

می توان اذعان کرد که ۲۰۱۵، سال بسیار دشواری برای کمپانی تایوانی بوده است. باید صبر کرد و دید آیا مدیران ارشد HTC می توانند در سال ۲۰۱۶ به وعده های خود عمل کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • irani

    شرکتی که مدیر عاملش یک خانوم هست اینم نتیجه

  • رضا نوروزی

    دوست من برای مادرش یه گوشی HTC خریده به ۵ ماه نکشیده زد به شارژ و ازش دود زد بیرون و باتری داغون و سیاه شد برد رو هم سوزونده با اینکه گارانتی داره هیچکسی مسولیتش رو قبول نمی کنه همه چیزش هم اورجینال بوده

  • کاوه

    خب مثلا من میخوام گوشیه اچ تی سی بخرم چون باکیفیته اما شما بگین ضخامت یک سانتی متری گوشیاشو کجای دلم بذارم اخه؟
    باطریای کم ظرفیت و زود شارژ خالی کردن گوشیاشو چیکار کنم؟
    دوربینهای نه چندان با کیفیت که درحد پرچمدارای دیگه نیست رو چیکار کنم؟
    قیمت های فضایی و آسمونیشو چیکار کنم؟
    خداییش پرچمداراشو نگاه همش درحد یک سانت ضخامت و هرروز هم یه مدل پرچمدار میده که فقط اسمشونو عوض میکنه وگرنه همه چیشون کپپپپپپپپی مثل
    one m9 _
    one m9e
    one m9eye
    one m9plus
    one m9a
    one m9eplus
    one m9 max
    دیگه مسخرشو دراورده با این اسمای بیخود که هیچکدومم فرقی با اون یکی نداره گیج شده حتی نمیتونه نام گذاری گوشیاشم درست کنه حقشه ورشکست بشه همچین شرکتی کنم مدیریت ضعیف و چرتی داره

    • salar

      لطفا چیزی در مورد اچ تی سی نمیدونی ، نظر نده برو با 1100 ت مار بازی کن

  • آیییخم از دست دیجیاتو دلش شکست :(

    خداوکیلی انتظار داره با این گندهایی که میزنه سود هم کنه ؟

    اچ تی سی :(

  • جوشکار خسته

    همه که سونی نمیشن ..

  • سینا

    به نظرم باید مدیر و بسیاری از اعضای هیئت مدیره اچ تی سی باید عوض بشن.
    مدیر عامل چند سال پیش واقعا عالی بود این مدیر جدید معلوم نیست از کدوم خراب شده ای پاشده اومده مدیر شده و از وقتی اومده داره گند میزنه. باید مدیر 5، 6 سال پیش HTC برگرده.

  • Badboy17

    بفروشه بره سنگین تره.با این گوشیای جدیدش توقع سود عملیاتی هم داره .خوب عزیز من کدوم ادمی عقلشو از دست داده واس یه میان رده ۴۰۰دلار بده؟

مطالب پیشنهادی