ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی حالا دومین برند بزرگ تولید کننده تلفن های هوشمند اندرویدی در بازار اروپاست

موفقیت های اخیر هوآوی در سطح جهانی بر هیچکس پوشیده نیست. این شرکت در سرزمین خود به تازگی شیائومی را پشت سر گذاشت و حالا در مقیاسی جهانی، از نظر میزان تلفن های هوشمند فروخته ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موفقیت های اخیر هوآوی در سطح جهانی بر هیچکس پوشیده نیست. این شرکت در سرزمین خود به تازگی شیائومی را پشت سر گذاشت و حالا در مقیاسی جهانی، از نظر میزان تلفن های هوشمند فروخته شده اش جایگاه سوم را بعد از اپل و سامسونگ در اختیار دارد.

ظاهرا بخش اعظمی از آن موفقیت جهانی، مدیون عملکرد خوب این شرکت چینی در اروپاست؛ یعنی همان جایی که طیف گسترده ای از دستگاه های تولیدی این شرکت از محصولات اقتصادی گرفته تا پیشرفته به بازار عرضه می شوند.

براساس گزارش تازه ای که امروز صبح از سوی سایت kantarworldpanel منتشر شد، این شرکت تولید کننده موبایل حالا در جایگاهی بالاتر از سونی، اچ تی سی و موتورولا قرار دارد و محبوب ترین برند سازنده محصولات اندرویدی در 5 بازار بزرگ اروپاست.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی ظرف تنها 12 ماه توانسته جایگاهش را 4 پله بالا ببرد و به جایگاه دوم جدول صعود کند و تنها سامسونگ بوده که توانسته ظرف سه ماهه اخیر، بیشترین توجه را در میان کاربران اروپایی به خود جلب نماید. 5 بازار عمده ذکر شده عبارتند از انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا.

به گزارش Carolina Milanesi مدیرر ارشد تحقیقات در سایت Kantar Worldpanel ComTech: هوآوی به لطف افزایش تمرکز خود روی مقوله بازاریابی و همچنین تضعیف شدن رقبای اصلی اش شامل سونی، اچ تی سی و موتورولا توانسته است خود را از جایگاه ششم جدول به رتبه دوم آن برساند. این شرکت با داشتن طیف وسیع تری از محصولات که گروه کالاهای اقتصادی تا پیشرفته را شامل می شود خوب توانسته در بازار اسپانیا و ایتالیا تاخت و تاز کند.

در هر صورت، هرطور که به این آمارها نگاه کنید، نتایج عملکرد هوآوی شگفت انگیز است چراکه تا همین اواخر، این برند در اروپا ناشناخته بود و حالا اما حتی از شناخته شده های این صنعت نظیر اچ تی سی، سونی، الجی و موتورولا نیز بیشتر می فروشد.

البته بخش اعظمی از موفقیت هوآوی در اروپا به خاطر درخشش خوب موبایل های سری آنر آن است چراکه با قیمتی پایین امکاناتی فوق العاده را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. آنر 7 جدیدترین پرچمدار این شرکت است و هنوز هم که هنوز است کمتر از 250 پوند قیمت دارد .

اینکه موفقیت های چشمگیر این شرکت چینی باز هم ادامه می یابد یا خیر، مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می شود و باید دید که آیا نکسوس 6P نقشی در این مساله دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد

    من به شخصه خیلی از برند هوآوی خوشم میاد.
    هم قیمت خوبی داره هم امکانات خوب.

  • محمد

    به نظر من برند خوبیه ولی به دلم نمیشینه گوشیاش:(

  • saeid

    هواوی بدترین تولید کننده گوشیهای اندرویدی هست. همون پرچمدارش p8 از میانرده سونی m5 ضعیفتره. بخاطر قیمت ارزونش انقدر فروشش بالا رفت.وگرنه مقایسش با سونی مسخره ترین کار تو دنیاست.

  • حمید

    هواوی هم مثل همه سازنده های دیگه، موبایلهای پرچم دار، میان رده و پایین رده تولید میکنه.
    کی گفته کیفیت محصولاتش پایینه.برید یکی از پرچم دارانش رو بخرید متوجه می شوید کیفیت چیه.
    موبایلی mate7 من با کیفیت دوربین، سنسور اثر انگشت و کاربردهای منحصر به فردش و شارژ باتریش همه رو سورپرایز میکنه.

  • مسعود

    محصول بی کیفیت ارزون میده مردم هم خرن میرن میخرن هوآوی رو گنده میکنن..جمع کن بابا شرکت چینی بی اصالت

    • Saleh

      ببین گلم هواوی همین الان هم داره رو تکنولوژی 5G کار میکنه برای جام جهانی بعد تو میگی بی اصالت؟ خر اونیه که بدون منبع و مطالعه حرف میزنه

    • patrik

      شرکت چینی بی اصالت؟؟؟ اصلا اسمشو گوگل کردی؟
      کل زیر ساخت تجهیزات مخابراتی ایران و قسمت اعظم اروپا مارک هووای رووشه. اونم از دهه نود میلادی.
      ببین واحد آر اند دی هووای چند نفره. موبایل سازی برا هووای چیری شبیه بازیه.‌ بیشتر از ۵٪ کل نیروو و درآمدش هم نیست.
      تهش بهتره بدونی هووای خالق کلی از تکنولوژی هاییه که داری استفاده میکنی. حالا چون برند چینیه، امریکایی، یا اروپایی نیست، باید بگین بی اصالت؟

  • کامران

    هواوی چرا اینقدر گنده شد؟

    • علی

      طراحی هاش یکم متفاوتن نه مثل بعضی شرکت ها همش یه شکل !! در صورتی که کیفیت ساخت هواوی جالب نیست ولی ظاهرشون بدک نیست بیشتر مدلاش

مطالب پیشنهادی