ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ آپدیت اسمارت فون های قدیمی تر لومیا به ویندوز 10 موبایل لو رفت

ویندوز 10 موبایل که به تازگی مراحل ساخت آن به پایان رسیده، قرار است به طور پیش فرض با تلفن های هوشمند لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550 همراه باشد. طبق خبرهای امروز، ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ویندوز 10 موبایل که به تازگی مراحل ساخت آن به پایان رسیده، قرار است به طور پیش فرض با تلفن های هوشمند لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550 همراه باشد. طبق خبرهای امروز، احتمالا این موبایل ها آخر آبان ماه امسال وارد بازار خواهند شد.

بسیاری از کاربران ویندوز برای تلفن های هوشند بی صبرانه منتظر ارائه جدیدترین نسخه سیستم عامل مذکور هستند تا اسمارت فون های لومیای خود را به آخرین ورژن آپدیت کنند. تا پیش از امروز فقط معلوم شده بود که این پلتفرم تا پایان آذرماه به طور رسمی عرضه می شود. اما خوشبختانه امروز اپراتور Orange لهستان تاریخ آپدیت سری لومیا را به طور دقیق منتشر کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نخستین آپدیت در تاریخ 27ام آذر برای موبایل های لومیا 630، 635، 640، 735 و 830 عرضه خواهد گشت. اما موج دوم بروزسانی با فاصله زمانی تقریبا زیاد و در تاریخ 12 بهمن شروع می شود و مدل های لومیا 520، 532، 625، 720، 820، 920، 925، 930، 1020 و 1320 می توانند ویندوز 10 موبایل را دریافت کنند.

باید یادآوری کنیم در این لیست به لومیا 1520 هیچ اشاره ای نشده و دلیل آن هم این است که این محصول در لهستان فقط به صورت آنلاک شده عرضه می شود و لذا اپراتور مذکور در روند به روز رسانی اش دخالتی ندارد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند و تاریخ ها هم تغییری نکنند، باید گفت که آپدیت یاد شده فقط روی تلفن های هوشمند فروخته شده توسط اپراتور اورنج در لهستان اعمال خواهند شد. اما جا دارد اشاره کنیم که اصولا اپراتورهای دیگر هم در تاریخ های تقریبا مشابه و با چند روز اختلاف همین آپدیت ها را اجرایی می کنند و کاربران مدل های آنلاک نیز تقریبا به شکلی مشابه به به روز رسانی ها دسترسی خواهند داشت.

بر اساس آنچه گفته شد مالکین موبایل های تحت برند لومیا می توانند امیدوار باشند تا بهمن امسال موبایل های خود را به روز رسانی خواهند کرد و از حضور ویندوز 10 روی آنها بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • فردین۶۳۰

    سلام من گوشیم لومیا۶۳۰ دو سیم ولی هنوز خبری از وین ده نیست لطفا کمک کنید راسی راس میگن بازی کلش اف کلندز ب ویندوز ده میخوره

  • ابولفضل

    سلام. ایا کسی ویندوز 10 را بروی لومیا720نصب کرده؟

  • مهران

    ویندوز مثل یه لاک پشت با تجربس که یواش یواش میره جلو دوست عزیزی که گفتی اپدیت 5 و6 اومده برا اندروید ، اندروید فقط محیطا رنگ و بارنگ میکنه بچه ها خوششون بیاد بعدشم میخوای چیکار کنی که اندورید مثلاً 4 برات نمکنه .کشورهای اروپایی هنوز 1100 دستشونه .متاسفانه ما فقط مصرف کننده ایم....

  • hassan karimi

    سلام دوستان یندوز فونی میخواستم بدونم کسی تا حالا ویندوز ۱۰بر روی نوکیا لومیا ۹۲۰نصب کرده یا نه ممنون.

  • حسین

    سلام،من گوشی لومیا620دارم چجوری میتونم ویندوز گوشیمو 10کنم؟آیا برای سری لومیا 620هم بروز رسانی ویندوز 10هم هست؟

    • فردین۶۳۰

      آره داداش واسه ۶۲۰ هم اومده منم۶۳۰ دارم نمیدونم چجور بدمش واسه وین ده لطفا کمک کنید

  • alireza

    من لومیا 1520 الان دارم استفاده میکنم قبلا گلکسی اس ۵ و ایفون ۵ htc one max داشتم ولی هیچ کدوم به خوبی لومیا 1520نیست از هر لحاظ عالی هستش خیلی ازش راضیم قیمتشم پاین نیومده بالترم میره نوکیا از اول بهترین گوشی بوده و هست خودتونم خوب میدونید اندروید هنگ و داغ ولی ویندوز نه داغ میکنه نه هنگ میکنه خیلی با امکانات هستش...
    امیدوارم کسایی که این گوشی رو دارن ازش خوب استفاده کنن نوکیا هم سخت افزارش قوی هستش هم نرم افزارش
    یا علی

  • سهراب

    من هم لومیا 1520دارم هم نوت 4 خدائیش ویندوزفون یه چیز دیگه اس سیستم عامل اندروید یعنی هنگ ولی وینفون سیستم روان و کمترین هنگی نداره فقط منتظر ویندوز10هستم ابدیت کنم

    • alireza

      بله داداش واقعا نومیا عالی هستش ایشالله ویندوز ۱۰روهم تو این روزا میدن راحت میشیم

  • امیرحسین

    بازم از HTC 8s خبری نیست؟؟ یعنی واقعا نمیخوان آپدیتش کنن؟؟
    من اینسایدر ثبت نام کردم خیلی وقته. دو هفته پیش یهو دیدم یه آپدیت برام اومده ۱ گیگ بود تقریبا و نوشته بود ویندوز ۱۰ هست( بیلدش یادم نیست ) منم کلی ذوق کردم سریع گوشیو ریست فکتوری کردم که جا باز بشه و بتونم نصب کنم. بعد که دوباره اینسایدر رو ریختم دیگه هر کاری کردم نیومد :/ تو نت هم که سرچ می کنم میبینم هیچکی نگفته واسه 8s آپدیتی واسه ویندوز ۱۰ اومده باشه. الان این یعنی چی :D ؟؟؟

  • fc bayern

    اینم خودشو کشت...
    الآن دو سال داره میگه ویندوز 10 تازه قراره ار بهمن عرضه بشه تا به رام من برسه تا تابستون سال دیگه فک کنم طول بکشه
    آقا ما یه غلطی کردیم یه ویندوزفون خریدیم الآن هم پشیمونم به خدا پول داشتم در جا عوضش می کردم
    اندروید پنج اومد اندروید شش هم تا یه ماه دیگه واسه همه پرچمدارا عرضه میشه اونوقت این هنوز می خواد ویندوز 10 رو بده که بازم کلی عقبتر از اندروید و ios ه

  • حامد

    کاش فقط کاش ماکروسافت به ویندوزفون میرسید یه کم که من که عاشقشم مجبور نشم بفروشمش و اندروید داشته باشم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی