لیست بازی های قابل اجرای اکس باکس 360 روی اکس باکس وان مشخص شد
تنها دو روز تا عرضه آپدیت بزرگ اکس باکس وان فرصت باقی مانده و طی این آپدیت، ویژگی اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان ممکن می شود. در روز پنجشنبه، 104 ...
تنها دو روز تا عرضه آپدیت بزرگ اکس باکس وان فرصت باقی مانده و طی این آپدیت، ویژگی اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان ممکن می شود. در روز پنجشنبه، 104 بازی کنسول اکس باکس 360، قابلیت اجرا روی اکس باکس وان را پیدا خواهند کرد.
اگر بازی های کنسول قدیمی مایکروسافت را به صورت اوریجینال در اختیار داشته باشید، می توانید آن را داخل دستگاه جدید خود قرار داده و بازی را به راحتی انجام دهید. حتی بخش چند نفره آنلاین بازی ها نیز در اختیار دارندگان اکس باکس وان قرار می گیرد و کاربران روی هر دو کنسول می توانند در یک سرور وارد بازی شوند.
در نگاه اول به لیست 104 بازی قابل اجرا روی اکس باکس وان، به نظر می رسد که مایکروسافت تمرکز بالایی روی بازی های قدیمی تر داشته است. برای مثال Fallout 3 و Mass Effect در این لیست حضور دارند اما نسخه های بعدی شان خیر.
مایک یابرا، یکی از مدیران بخش اکس باکس در مایکروسافت می گوید 104 بازی ابتدایی فقط شروع کار هستند و از این پس، ماهانه تعدادی بازی به این لیست اضافه خواهند شد. برای مثال ماه آینده سری بایوشاک و Halo: Reach عرضه خواهند شد.
جالب است بدانید که صرفا دو عنوان از ده بازی پرطرفدار نظرسنجی به عمل آمده در سری اول بازی ها حاضر خواهند شد. لیست کامل 104 بازی را از این بخش می توانید مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تسلیت میگم به کسانی که ایکس باکس داشتن و امیدشون به این بازیای نسل قبل بود
لیست خودش گویاست
انقدر حرف مفت نزن نینی عزیز
سلام به فكرش افتادم ps ام رو بفروشم ايكس باكس بگيرم أين قابليتش خيلي جالبه بازي زيادي ميشه روش بازي كرد اينطوري
چرا اخه ادای کسایی رو در میاری که ps دارن ? اون پایین تلاش کردب الان با یه اسم دیگه اومدی ?خدایی ملتو چی فرض کردین؟ لابد میخوای ps خیالیت رو بفروشی بری با ایکس باکس Doom 2 بزنی ?
"اگر بازی های کنسول قدیمی مایکروسافت را به صورت اوریجینال در اختیار داشته باشید ..." ، بصورت اريجينال
کل لیست مسخرست :/ البته برای اونایی که DOOM2 رو شاهکار میدونن ممکنه خارق العاده باشه ?
امیر اقا حرفت کاملا منطقیه خیلی خیلی خیلی با عقل جور درمیاد تو هم یکی از شاهکار های مایکروسافتی حیف که تو ویدیو تبلیغاتی هاشون تو صحنه نیاوردنت حرف دیگه ای نیست برم سر به بیابون بزارم??
اگه mw2 black ops 1 براش بیاد میرک Ps4 ام رو میفروشم x1 میگیرم.