سونی اکسپریا Z6 را با چیپست اسنپدراگون 820 عرضه خواهد کرد [شایعه]
به تازگی شاهد معرفی رسمی چیپست اسنپدراگون 820 از طرف کوالکام بودیم که در مراسمی در نیویورک از آن رونمایی شد. این سیستم-روی-چیپ به هسته پردازشی جدید، سفارشی و 64 بیتی کایرو و جدیدترین پردازنده ...
به تازگی شاهد معرفی رسمی چیپست اسنپدراگون 820 از طرف کوالکام بودیم که در مراسمی در نیویورک از آن رونمایی شد. این سیستم-روی-چیپ به هسته پردازشی جدید، سفارشی و 64 بیتی کایرو و جدیدترین پردازنده گرافیکی آدرنو مجهز است و سرعتش نسبت به نسخه های پیشین دو برابر بیشتر شده.
متاسفانه کوالکام در مراسم معرفی محصول جدید در مورد مشتری ها و شرکت هایی که قصد خرید این چیپست را دارند، حرفی به میان نیاورد و در این باره فقط می توان دست به دامن حدس و گمانه زنی های مختلفی شد که در وب منتشر می شوند. البته باید بگوییم برخی از کمپانی ها، مشتری های همیشگی محصولات کوالکام به شمار می روند و هر سال از چیپست های شرکت یاد شده در دیوایس های پرچم دار خود بهره می گیرند. از جمله این کمپانی ها می توان به سونی و HTC اشاره کرد و انتظار داشت تا در اسمارت فون های آتی خود از اسنپدراگون 820 استفاده کنند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
در مورد سونی باید بگوییم این کمپانی هر 6 ماه یک بار یک موبایل تازه روانه بازار می کند و امروز نخستین شایعات مربوط به عضو آتی خانواده Xperia Z این شرکت در فضای وب منتشر شد. این شایعات، به نام این محصول که احتمالا Z6 خواهد بود و برخی از مشخصات فنی آن اشاره دارند.
در آنها اعلام گشته موبایل Z6 سونی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم دارد. حالا اینکه این حرف ها صحت داشته باشند یا خیر، معلوم نیست اما از آنجا که سونی همیشه در تلفن های هوشمند برتر سری اکسپریا Z خود از تراشه های پرجمدار اسنپدراگون بهره گرفته، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد که پرچمدار بعدی آن با چیپست موردبحث همراه باشد.
از دیگر مشخصه های یاد شده در مورد Z6 هم می توان به رزولوشن 1080p صفحه نمایش، دوربین کارآمد و نسخه مارشملو اندروید اشاره کرد و بر این اساس نتیجه گرفت احتمالا این دیوایس در چند ماه آینده به طور رسمی معرفی خواهد گشت.
در گمانه زنی های یاد شده به این موضوع که آیا سونی طبق روال همیشگی خود نسخه کامپکتی هم برای پرچمدار آتی اش می سازد یا خیر، اشاره ای نشده. باید بدانید نسخه های کامپکت عموما با صفحه نمایش های کوچک تر و رزولوشن 720p و باتری دارای ظرفیت کمتر طراحی می شوند و بقیه مشخصات سخت افزاری آنها مشابه نمونه اصلی است.
در مورد نسخه پریمیوم Z6 که مشخصا نمایشگری با رزولوشن بالاتر دارد نیز هیچ حرفی به میان نیامده. اکنون باید منتظر ماند و دید کدامیک از شایعاتی که در بالا به آنها پرداختیم صحت خواهند یافت، نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید پرچمدار بعدی ژاپنی ها چه ویژگی ها و مشخصه های تازه ای خواهد داشت؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حداقل تا خرداد سال اینده گوشی جدید معرفی نخاهد شد چون هر 6ماه یک پرچمدار برای شرکت سونی سود بخش نبوده است
فقط سونی
در برند های جهانی 7 سامسونگ هست 58 سونی حالا خود دانید
سونی فقط محصولات تکنولوژیکی (4 دسته اصلی) میفروشه در صورتی که سامسونگ از جارو دستی و برقی و گاز بگیر (40 دسته اصلی)تا گوشی و تلویزیون !!
حالا خودتو عقلت دانی !! سری هم به جذاب ترین کمپانی های دنیا بزن جالبه
اهای سامسونگیا و اپلیا و .... تو رو خدا تا وقتی سونی نگرفتین دستتون دربارش نظر ندین گوشی فقط سونی من از همش داشتم ولی این سونی یه چیز دیگس
دنیا فقط سونی، ، ، بهترین دوربین ها، دست سونی هست طوری که سامسونگ داره با سونی هی قرار داد میبنده تا براش لنز گوشی s7 رو بسازه بعد همه کمپانی های بزرگ و معروف همه لنز سونی رو میخوان طوری که سونی نمیتونه واسشون درست کنه ((البته سونی زورش زیاده،، مجبور نیست که برای یه چشم بادمی لنز درست کنه????))))
آفرین به سونی
دوربین کارآمد :|
سونی هم شد گوشی سرامیک میسازه گوشی فقط ایفون 6
شل کن زاخار خشخاشی :))))
بدبخت دهاتی
از این نظر دادنت پیداس که خیلی زد5 رفته رو اعصابت!!
خداروشکر که همچین گوشی شاخی داده سونی تا افرادی مث تو به این حالو روز بیوفتن
عقده ای ها سونی میخرند
شل کن زاخار خشخاشی :))))
سوخته شده هایی مثل تو هم هزار تا کامنت می زارن